خبرگزاری کار ایران

افق کوروش، فراتر از یک فروشگاه زنجیره ای

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۲۲۵

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در همسایگی شما تمام تلاش خود را برای عرضه کالاهای باکیفیت با نازلترین قیمت به کار بسته است.

مجموعه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش طی سال های اخیر جاپای خود را در بین مردم حسابی محکم کرده و به بخشی مهمی از زنجیره تأمین کالای کشور تبدیل شده اند. ولی مجموعه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش تنها فروشگاه های معمولی برای تأمین کالاهای روزمره نیستند. فروشگاه زنجیره ای افق کوروش امروز به چیزی فراتر از تنها مجموعه ای از فروشگاه های زنجیره ای که نیازهای روزمره زندگی را تأمین می کند تبدیل شده است. افق کوروش با وجود بیش از 3000 شعبه فروشگاه در 31 استان و 460 شهر ایران توانسته حضور یکپارچه ای در تمام نقاط کشور داشته باشد تا به این طریق نیازهای شهروندان را با کمترین اتلاف وقت و انرژی تأمین کند.

تاریخچه فروشگاه های  زنجیره ای افق کوروش

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سال ۱۳۸۸ از سوی گروه صنعتی گلرنگ تأسیس شد. اولین شعبه از فروشگاه افق کوروش نیز در آذر ماه سال ۱۳۹۲ افتتاح شد تا گام اساسی برای به وجود آمدن یک شبکه توزیع مدرن کالاهای خرده فروشی در ایران برداشته شود. افق کوروش برخلاف بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای که قبلا ایده خرده فروشی سرتاسری در ایران را آزموده بودند، توانست با یک استراتژی کاملا نوین و سنجیده و همینطور پشتوانه بالا برای تأمین کالا مسیر کاملا مشخصی را به سوی توسعه و پیشرفت دنبال کند. پیشرفتی که همچنان با سرعتی بسیار بالا ادامه دارد.

افق کوروش طی نزدیک به ۱ دهه اخیر توانسته با روش های بازاریابی مطلوب، تخفیف ها، قیمت گذاری های مناسب و پیشنهادهای جذاب شهروندان را به خریداری کالا از این مجموعه فروشگاه های زنجیره ای ترغیب کند. افق کوروش که توانسته با توزیع عادلانه کالاهای اساسی در کنترل قیمت کالاهای مصرفی در بازار کشور و همینطور کاهش قیمت ها داشته باشد، موجب اشتغال زایی نیز شده است. افق کوروش همچنین علاوه بر شعب فروشگاهی مختلفی که در بیش از ۴۶۰ شهر کشور دارد، اقدام به تأسیس نخستین فروشگاه تمام اینترنتی (دارک استور) خود نیز کرده تا بتواند خدمات مطلوب تری را به مشتریان خود ارائه دهد. فروشگاه دارک استور افق کوروش قرار است با محقق کردن ارسال سریع تر و با کیفیت تر خریدهای اینترنتی، به رقم ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار درخواست فروش اینترنتی در روز نزدیک شود.

افق کوروش، فراتر از یک فروشگاه زنجیره ای

اهداف افق کوروش برای آینده

هر چند افق کوروش مدت هاست به بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران تبدیل شده، ولی مدیران این شرکت بزرگ ایرانی همچنان اهداف بزرگ تری در سر دارند. در حال حاضر، خط مشی شرکت افق کوروش بر افزایش هر چه بیشتر تعداد شعبه های فروشگاهی تأکید می کند. تعداد فروشگاه های افق کوروش که بنا بر گزارش ها روزانه شاهد افتتاح ۲ الی ۳ فروشگاه است، طی سال های اخیر با رشد چشمگیری همراه بوده است. در حال حاضر، تعداد فروشگاه های افق کوروش از 3000 شعبه در ۴۶۰ شهر از ۳۱ استان کشور فراتر رفته است. با این حال، چشم انداز افق کوروش رسیدن به فهرست ۲۵۰ خرده فروش برتر جهان تا سال ۱۴۰۴ است. این امر نیز با رسیدن تعداد شعبه های فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به ۶۰۰۰ فروشگاه میسر می شود.

بررسی لوگوی جدید شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

لوگو احتمالا نخستین چیزی است که در برخورد اول با هر برندی با آن مواجه می شویم. لوگوهای استاندارد نه تنها زیبا، شکیل و به یاد ماندنی اند، بلکه به خوبی ارزش ها و خط مشی شرکت ها را نشان می دهند. به همین دلیل معمولا شرکت های مختلف در گذر زمان برای اینکه لوگوی شرکت هر چه بیشتر به تحولات و اهداف تازه آنها نزدیک تر شود، تغییراتی را در آن به وجود می آورند. افق کوروش که یکی از ساده ترین و جالب ترین لوگوها در بین شرکت های ایرانی را دارد، اخیرا تغییراتی را در لوگوی خود به وجود آورده است. . افق کوروش سعی کرده تا در بازطراحی لوگوی جدید خود اهداف و راهبرد افق کوروش را به وضوح نشان دهد. در لوگوی جدید افق کوروش تأکید ویژه ای بر مسیر، اهداف و راهبری شده است. این ارزش ها نیز در لوگوی جدید افق کوروش به سادگی هر چه تمام تر به نمایش در آمده اند.

در لوگوی جدید افق کوروش «دایره» مفهوم هدف و «فلش» مفاهیم راهبری و رسیدن به هدف را به ذهن متبادر می کنند. افق کوروش که هم اکنون به رهبر خرده فروشی کشور تبدیل شده، تغییرات اخیر را با در نظر داشتن ارزش ها و چشم اندازهای آینده که آینده نگری، شفافیت، خرید هوشمندانه، توسعه و ایجاد ارزش برای مخاطبین خلاصه می شود در لوگوی مجموعه اعمال کرده است. سخن نهایی اینکه افق کوروش با حضور یکپارچه در ایران و تعامل با مصرف کننده نهایی امکان خرید هوشمندانه و زندگی بهتر و با کیفیت تر را در ایران نوید می دهد.

منبع: مجله افق کوروش

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز