خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت بازار تهاتر ایرانیان خبر داد:

برلیان مال زعفرانیه در مسیر توسعه کارآفرینی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۲۱۸

مدیر عامل شرکت بازار تهاتر ایرانیان از انعقاد تفاهم نامه بین بازار تهاترایرانیان واقع در مقدس اردیبلی و بنیاد های توسعه کارآفرینی و تعاون کشور ،با هدف ایجاد زیرساختهای لازم به منظور حمایت ازفعالیتهای کارآفرینی و از جمله صنایع دستی داخلی و همچنین ایجاد فرصتهای شغلی برای تولید کنندگان داخلی کشورمان خبرداد.

علاءالدین ختایی،در جریان نشست مشترک اعضای هیات مدیره شرکت بازار تهارتر ایرانیان و همچنین اتحادیه سراسری بنیادهای توسعه کارافرینی و تعاون کشور،از برنامه ریزی های صورت گرفته برای تبدیل مرکز تجاری برلیان مال زعفرانیه به کانون توسعه ،ترویج و تولیدات داخلی کشور و حمایت از تولید کنندگان داخلی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مرکز تجاری برلیان مال تنها مرکزی است که به صورت متمرکز اقدام به عرضه صنایع دستی و محصولات ایرانی کرده است تاکید کرد: با توجه به هدف گذاری های صورت گرفته برای حمایت ازتولیدکنندگان ایرانی،بنابراین اقدام به انعقاد تفاهم نامه ای با بنیادهای توسعه کارآفرینی و تعاون کشور کرده ایم که به موجب آن با در اختیارقرار دادن واحدهای تجاری این مجموعه در منطقه زعفرانیه تهران با شرایط ویژه به تولید کنندگان و فعالان صنوف پوشاک وکیف وکفش،شرایط را برای ترویج و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و نیز صدور این محصولات به کشورهای همسایه فراهم کرده ایم.

ختایی با بیان اینکه تمرکز صرف بر عرضه تولیدات داخلی در این مرکزتجاری وجه تمایز اصلی این مجموعه با سایر مراکز تجاری واقع در پایتخت است گفت: با توجه به سیاست اصلی ما مبنی بر حمایت از تولید کنندگان داخلی،لذا در جذب سرمایه گذاری های مربوط به بخش رستوران وفود کورت،اولویت را با سرمایه گذارانی که اقدام به  عرضه غذاهای ایرانی می کنند،گذاشته ایم.

مدیر عامل شرکت بازار تهاتر ایرانیان در ادامه همچنین با اشاره به راه اندازی فروشگاه اینترنتی مرکزتجاری برلیان مال  زعفرانیه گفت: با توجه به شرایط ناشی از کرونا وبا در نظر گرفتن نهادینه شدن فرهنگ خرید اینترنتی در بین شهروندان، فروشگاه اینترنتی این مرکز راه اندازی شده و خرید برای شهروندان در شرایط کرونا تسهیل شده است.

ختایی همچنین از دیگرمزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی را اینگونه برشمرد: با راه اندازی مرکز فروشگاه اینترنتی برلیان مال ،شرایطی فراهم خواهد شد که تمامی شهروندان  در سراسر کشور و همچنین ایرانیان خارج از کشور،نسبت به خرید  محصولات تولید داخلی اعم از پوشاک ، کیف و کفش ،فرش و صنایع دستی اقدام کنند که این امر ضمن ایجاد سهولت خرید، در عین حال زمینه ساز ترویج حمایت از کالاهای ایرانی خواهد بود.

مدیر عامل شرکت بازار تهاتر ایرانیان در پاسخ به این سوال که محصولات عرضه شده در این مرکزتجاری شامل چه مواردی است اظهارداشت: صنایع دستی،پوشاک،کیف وکفش،فرش و قالیچه ،تابلو فرش و گلیم ،لوازم تزیینی و دکوراسیون مربوط به خانه با طرح های سفارشی مشتریان از جمله شاخص ترین محصولات عرضه شده در این مرکز است.

ختایی در پاسخ به این سوال که با توجه به وفور صنایع دستی در فروشگاه های مختلف صنایع دستی در سراسرکشور،چه تفاوت خاصی بین محصولات عرضه شده در مرکز تجاری برلیان مال و سایرفروشگاه های مشابه وجود دارد؟ اظهار داشت: تفاوت صنایع دستی در این مرکز با سایرصنایع دستی عرضه شده ،خاص بودن آنهاست،به عنوان مثال در بخش مربوط به محصولات تزیینی و دکوراسیون وحتی در پارچه و کاغذ دیواری و رویه مبلی،نقوش بکار رفته و نیزطراحی های صورت گرفته به گونه ای است که همانند یک اثرهنری با سفارش مشتری وبی همتاست که مشابه آن وجود نخواهد داشت.

مدیر عامل شرکت بازار تهاتر ایرانیان همچنین به کیفیت فرش و گلیم های عرضه شده در مرکز تجاری برلیان مال  نیز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت :علاوه بر اینکه نقوش و طرح های فرشهای ایرانی در این مرکز کاملا خاص هستند در عین مواد و مصالح بکار گرفته شده در این فرشها نیز از کیفیت کاملا متفاوتی و مواد اولیه طبیعی برخودار هستند چرا که از محصولات صد در صد ارگانیک بهره گرفته شده است.

وی با یادآوری این مطلب که در این مرکز تسهیلات متنوعی برای تفریح وسرگرمی کودکان ، نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده است تصریح کرد: همانند سایر مراکزتجاری، در این مرکز هم بخش های تفریحی متنوعی برای کودکان در نظر گرفته شده است که البته باید اذعان کرد که مراکز تفریحی به کودکان محدود نمی شود چرا که یک باشگاه ورزشی تفریحی نیز در این مجموعه راه اندازی خواهد شد که برای همه رده های سنی قابل استفاده خواهد بود.

مدیر عامل شرکت بازار تهاتر ایرانیان همچنین اظهارداشت: ،به زودی درقالب برنامه های متنوع،اطلاع رسانی های لازم درباره فعالیت این مرکز به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید و امیدواریم که رونق این مرکز،زمینه سازرونق کسب و کار تولید کنندگان داخلی و هنرمندان عزیز کشورمان در شرایط فعلی اقتصادی کشور شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز