خبرگزاری کار ایران

چیت و هک زولا (100% تضمینی) بدون بن شدن

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۸۴۲

اگر به دنبال چیت زولا یا هک زولا تضمینی هستید که باعث بن شدن اکانت شما نشود و این چیت در سرور ایران باشد پس قطعا این مقاله مخصوص شماست و می تواند به شما کمک کند.

قطعا همه ی شما گیمر های عزیز با بازی زولا آشنایی دارید و تبلیغ های زولا را در سایت های اینترنتی مشاهده کرده اید. در این مقاله می خواهیم شما را با بازی زولا آشنا کنیم و روش های حرفه ای شدن با هک زولا را نیز به شما آموزش دهیم. اگر می خواهید یک حرفه ای در بازی زولا باشید و حتی از آن کسب درآمد کنید با ما همراه باشید.

درباره بازی زولا

زولا یک بازی اول شخص در سبک شوتر است که توسط یک شرکت ترکیه ای ساخته شده است. زولا در ابتدا فقط برای پلیر های ترکیه ای در دسترس بود و سرور هایش محدود به کشور ترکیه می شد. زولا خیلی زود در کشور ترکیه محبوب شد و به پرطرفدار ترین بازی انلاین ترکیه تبدیل شد به طوری که سطح رقابت میان بازیکنان خیلی بالا رفت و باعث شد تا زولا به فکر راه اندازی مسابقات زولا بین شهر های ترکیه بیفتد. امروزه هر شهری از ترکیه یک تیم رسمی برای بازی زولا دارد و در هر فصل مسابقاتی مانند لیگ فوتبال بین آنها شکل می گیرد و جوایز نقدی بسیار خوبی نیز در نظر گرفته می شود. موفقیت زولا در ترکیه به حدی خوب بود که تصمیم بر این شد زولا برای دیگر کشور ها نیز در دسترس قرار بگیرد و در ادامه اتحادیه اروپا، ایران، امریکای جنوبی و امریکای شمالی توانستن هر کدام سرور هایی برای بازی زولا در کشور خود داشته باشند و بازی را برای پلیر های خود شخصی سازی کنند.

خود بازی زولا همانند کانتر و کالاف دیوتی است ولی با سبک شوتینگ متفاوت و گرافیک بسیار پایین تر که یکی از نقطه قوت های این بازی بوده زیرا پلیر هایی که سیستم های قوی نداشتند هم می توانستند زولا را اجرا کنند و از بازی کردن با دوستان خود لذت ببرند. زولا مپ های خود را اکثرا از کانتر و کالاف دیوتی کپی کرده است و حس و حال اشنایی برای کسانی که تازه شروع به بازی کردن زولا می کنند می دهد. زولا یک بازی شوتینگ به سبک مولتی پلیر با تمامی مود های مولتی پلیر است که تمامی مولتی پلیر ها آنها را می شناسند.

زولا سیستم شوتینگ بسیار خوش دست و راضی کننده ای دارد ولی بسیار با کالاف دیوتی متفاوت است و بیشتر به کانتر شبیه است. بازی زولا به نسبت به حجم بسیار پایین و سرور های خوب در هر کشوری مشکلات بسیار کمی دارد ولی یکی از عمده مشکلات این بازی پی تو وین بودن آن است. زولا یک بازی پی تو وین است که میزان پی تو وین بودن آن در سرور ایران بسیار بالاتر از دیگر سرور ها است.

پی تو وین به معنای این است که شما هرچقدر ایتم های پولی بهتری خریداری کنید برتری های بیشتری نسبت به دشمنان خود دارید پس کسانی که توانایی خرید ایتم ها را ندارند در بعضی موقعیت ها در مقابل کسانی که ایتم های خوبی خریداری کرده اند به مشکل می خورند و حتی بازی را به خاطر نداشتن ایتم می بازند. در ادامه مطلب که به معرفی هک زولا می پردازیم به این موضوع اشاره می کنیم و روش های برطرف کردنش را نیز برای شما شرح می دهیم. ولی الان به ادامه مطلب توجه کنید تا با زولای ایران آشنا شویم و روش های کسب درآمد از زولای ایران را برای شما شرح دهیم.

زولای ایران

سورنا گیم که یک شرکت ایرانی است با خریداری سرور از شرکت مدیا گیم که سازنده زولا است کار خود را در ایران شروع کرد. زولای ایران ابتدا با 2 سرور که در خود ایران قرار داشتند شروع به جذب پلیر کرد و امروز حدود 6 سال از آن زمان می گذرد و زولای ایران با ده سرور کار خود را ادامه می دهد و پلیر های زیادی دارد که در هر ساعت سرور های بازی را پر نگه می دارند. زولا در ایران خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرد. دلایل پیشرفت زولا در ایران همگی مربوط به مشکلات پلیر ها میشد. پینگ اصلی ترین دلیلی بود که زولا در ایران طرفداران زیادی پیدا کرد. به دلیل اینکه سرور های زولا در خود ایران قرار دارند پلیر ها پینگ بسیار پایینی دریافت می کردند. درحالی که پینگ پلیر ها در بازی های کالاف دیوتی یا کانتر روی عدد 80 تا 120 متغیر بود زولای ایران به پلیر های خود پینگی بین 4 تا 50 می داد که با توجه به اپراتور پلیر متغیر است. پینگ خوب مهم ترین مسئله برای یک بازی لذت بخش است. دلیل دوم محبوبیت زولا در ایران، نیاز نداشتن به کامپیوتر های خیلی قوی است. به دلیل قیمت های بسیار بالا و وضعیت ارز قیمت کامپیوتر بسیار بالا است و بسیاری از پلیر های مستعد نمی توانند یک کامپیوتر مناسب تهیه کنند پس به همین دلیل زولا برای آنها مناسب ترین انتخاب است.

سومین دلیل این است که زولای ایران کاملا ایرانی است و تمامی پلیر ها از ایران هستند و جنبه رقابت بسیار بالا است و تقریبا تمامی پلیر های حرفه ای بازی یک دیگر را می شناسند و با یک دیگر رقابت دارند. زولای ایران با زولای اروپا و ترکیه تفاوت های جزئی دارد که بسیار اذیت کننده هستند. اولین تفاوت زولای ایران با ترکیه و اروپا در این است که در زولای ایران تمامی ایتم های خوب بازی و تفنگ های قدرتمند را باید با سکه خریداری کرد و برای داشتن سکه باید آن را از فروشگاه بازی با درگاه پرداخت بازی خریداری کرد.

در زولای ترکیه و اروپا اکثر ایتم های بازی را می شود با زولا پوینت خریداری کرد و شما می توانید زولا پوینت را با بازی کردن زیاد بدست آورید. با تمام این ویژگی ها زولا در ایران به خوبی فضای رقابت را به وجود آورده و روز به روز پلیر های بیشتری به زولای ایران ملحق می شوند که موجب می شود بستری مناسب برای کسب درآمد از این بازی به وجود بیاید.

درآمد از زولا

زولا به دلیل اینکه یک بازی تمام ایرانی شده و تمام مشخصات آن به زبان فارسی تبدیل شده و تمامی پلیرهای آن نیز ایرانی هستند، فضای بسیار خوبی برای خرید و فروش و کسب درآمد است. شما در زولا هم می توانید از طریق خرید و فروش ایتم های بازی و هم از طریق خرید و فروش اکانت های بازی کسب درآمد کنید. استریمر شدن نیز بهترین راه برای کسب درآمد و حرفه ای شدن در بازی زولا است. شما با استریم کردن زولا می توانید هم کسب درآمد کنید و هم خود را معروف کنید. یکی دیگر از راه های کسب درآمد شرکت در مسابقات است. زولا در هر فصل مسابقات بسیار جذابی را در تمامی مود ها برگزار می کند که جوایز آنها هم بسیار قابل توجه است. ولی نقطه مشترک برای کسب درآمد از زولا با روش های بالا این است که شما باید یک حرفه ای تمام عیار باشید تا بتوانید تمامی مسابقات را برنده شوید یا ویدئو های بسیار خوبی برای یویتوب یا شبکه های اجتماعی آماده کنید تا دنبال کننده بگیرید. در هر صورت شما نیازمند حرفه ای شدن در این بازی هستید ولی برای بازی که بیش از 5 سال است پلیر های بسیار زیادی دارد شما برای رسیدن به سطح آنها یا حتی بالاتر نیازمند زمان زیادی هستید که ارزش وقت شما را ندارد و شما نیازمند روشی هستید که به سریع ترین شکل ممکن به یک حرفه ای تبدیل شوید. هک زولا کار شما را بسیار ساده می کند و در تمامی موارد به شما کمک می کند تا یک حرفه ای تمام عیار شوید.

هک زولا چیست؟

چیت و هک زولا (100% تضمینی) بدون بن شدن

هک زولا دارای اپشن های فراوانی است که در هر زمینه به شما کمک می کند. و قابلیت های ویژه ای برای حرفه ای شدن و حتی کسب درآمد از زولا را در اختیار شما قرار می دهد. که در ادامه ی مطلب به صورت کامل برای شما توضیح می دهیم.

1. وال هک زولا

سبک بازی زولا مولتی پلیر است و در بازی مولتی پلیر مود های مختلفی موجود است که در همه ی آنها وال هک ضروری ترین ابزار مورد نیاز شما است. با استفاده از وال هک شما می توانید دشمنان را از پشت دیوار ها ببینید و مکان دقیق آنها را مشاهده کنید. در بازی سرچ اند دستروی یا خرابکاری که وظیفه یک تیم دفاع کردن از مکان بمب و وظیفه تیم دیگر بکار گذاشتن بمب است، مهم ترین عامل موفقیت در این شرایط این است که شما بدانید دشمن به کدام منطقه حمله می کند یا اینکه دشمن شما از کدام منطقه بهتر دفاع می کند یا در کجای مپ قرار گرفته اند پس شما به وال هک نیاز دارید تا به صورت قطعی جای دشمنان را بدانید وحمله ای مرگبار یا دفاعی مستحکم داشته باشید. وال هک ابزاری است که شما با داشتن آن هیچوقت غافلگیر نمی شوید و همیشه یک قدم از دشمن خود جلو تر هستید.

2. ایم بات زولا

ایم بات ابزاری است که به شما کمک می کند تا هدف گیری دقیقی داشته باشید. هک زولای اول گیم دارای ایم بات با اپشن های مختلفی است برای مثال اگر شما از ایم بات 100 درصد استفاده کنید هرگاه شروع به تیراندازی کنید هدف شما به طور خودکار روی سر نزدیک ترین دشمن شما قفل می شود و برنده شدن شما را در آن مبارزه قطعی می کند. شما می توانید از ایم بات با درصد های پایین تر نیز استفاده کنید تا بازی را برای خود جذاب تر کنید و کمی از دقت هدفگیری خود را نیز به کار ببرید. برای مثال اگر از ایم بات 40 درصد استفاده کنید هدف شما روی سر انمی قفل نمی شود ولی مقداری به شما کمک می کند تا هدفتان نزدیک به دشمن باقی بماند. توصیه ما به شما استفاده کردن از ایم بات 80 درصد است. ایم بات در بازی های تیمی و قتل عام عامل قطعی برنده شدن شما است. با داشتن ایم بات اول گیم شما بدون پذیرفتن هر گونه ریسکی می توانید برنده تمام بازی ها باشید.

3. چیت سرعت زولا

چیت سرعت اول گیم که یکی از اپشن های هک زولا است به شما کمک می کند سرعت ریلود و سرعت حرکت خود در بازی را افزایش دهید. در بازی های خرابکاری سرعت مهم ترین دلیل یک حمله یا دفاع موفق است. هر تیمی که زود تر به محل مبارزه در یکی از دو محل قرار گیری بمب برسد می تواند دست برتر را داشته باشد. به همین دلیل شما به چیت سرعت نیاز دارید تا همیشه زود تر از دشمنان خود در محل حاضر شوید و درصد پیروزی خود را افزایش دهید.

4. بولت مجیک زولا

بولت مجیک یکی دیگر از اپشن های هک زولا است که به شما قابلیت افزایش دمیج تفنگ ها را می دهد. با استفاده از بولت مجیک شما می توانید به راحتی با هر اسلحه ای که در دست دارید برنده نبرد شوید. بولت مجیک به شما قابلیت سرعت تیراندازی بالا و قدرت گلوله بالایی می دهد که درصد پیروزی شما در نبرد را بسیار بالا می برد.

5.هک فروشگاه زولا

یکی دیگر از اپشن های هک زولا قابلیت فروشگاه رایگان است. همانطور که گفتیم تمامی ایتم های خوب بازی پولی هستند و شما برای خرید آنها نیازمند سکه هستید و برای خرید سکه باید حساب خود را شارژ کنید. با استفاده از هک زولا شما می توانید بدون  پرداخت پول سکه های اکانت خود را افزایش دهید و تمامی ایتم های جذاب بازی را برای خود خریداری کنید.

امنیت هک زولا

هک زولای اول گیم دارای بهترین سرور های اختصاصی است که همیشه اپدیت می شوند و دارای پشتیبانی انلاین هستند تا مشکلی برای پلیر هایی که از هک زولا اول گیم استفاده می کنند پیش نیاید. هک زولای سایت اول نیازی به هیچ گونه برنامه ای برای ورود به زولا ندارد و خودش به صورت اتوماتیک وارد سرور اصلی می شود و شما نیاز نیست کاری انجام بدهید یا از بلاکچین استفاده کنید. هک زولای اول گیم بدلیل اپدیت شدن ماهانه تمامی انتی چیت های بازی را دور میزند و بازی نمی تواند در مقابل شما مقاومت کند و هیچگونه خطری شما را تهدید نمی کند و شما با خیال راحت می توانید به بازی کردن بپردازید.

چگونه هک زولا را دریافت کنم ؟

چیت و هک زولا (100% تضمینی) بدون بن شدن

با تمام توضیحات بالا اگر به دنبال کسب درآمد و حرفه ای شدن در بازی زولا هستید و به هک زولا نیاز دارید به شما پیشنهاد می کنیم محصول هک زولا از سایت اول گیم را خریداری کنید.

برای دریافت هک و چیت زولا اینجا کلیک کنید

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز