خبرگزاری کار ایران

استادبانک؛ سامانه برتر معلم خصوصی در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۳۶۴

همه پدر و مادرها، دوست دارند فرزندشان در مراحل تحصیل موفق بوده و این مسیر را با سربلندی طی کند. آن‌ها می‌خواهند بهترین شرایط را برای درس ‌خواندن فرزند خود آماده کنند. انتخاب بهترین معلم خصوصی، یکی از اولین اقدامات والدین در جهت آموزش اصولی به دانش‌آموز است. اما بسیاری از خانواده‌ها، در هنگام پیدا کردن معلم خصوصی دچار شک و تردید هستند. اطمینان از سطح کیفی معلم، قیمت معلم خصوصی، شرایط برگزاری کلاس و غیره، بخشی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین را در این زمینه شکل می‌دهد و آن‌ها را نگران می‌کند.

از سوی دیگر، خانواده‌های ساکن در شهرهای کوچک‌تر که امکانات آموزشی محدودتری دارند، تصور می‌کنند که امکان داشتن معلم خصوصی باکیفیت، فقط برای شهرهای بزرگ مانند تهران است. اما سامانه استادبانک با در نظر گفتن همه دغدغه‌های والدین، مجموعه‌ای بی‌نظیر از بهترین اساتید و معلمان خصوصی برای هر درس را فراهم کرده است. ما در این مقاله با توضیح شرایط و ویژگی‌های سایت استادبانک، یک بار برای همیشه، خیال شما والدین عزیز را از بابت پیدا کردن بهترین معلم خصوصی، راحت خواهیم کرد. در آخر نیز، شرایط استخدام بهترین معلم خصوصی در سامانه استادبانک را برای اساتید مستعد و علاقه‌مند به تدریس، شرح خواهیم داد.

بهترین معلم خصوصی با بالاترین کیفیت تدریس را در استادبانک پیدا خواهید کرد

هدف اصلی و تمرکز تیم استادبانک، ایجاد یک مجموعه بی‌نظیر از بهترین معلم خصوصی و اساتید برتر هر رشته و درس است. تیم کارشناسان استادبانک، با ایجاد یک سیستم ارزیابی دقیق، همه اساتید حاضر در سایت را بررسی کرده و دسته‌بندی می‌کند. معیارهایی مانند میزان تحصیلات، سوابق تدریس، آشنایی با مدرن‌ترین شیوه‌های آموزش و غیره، تعیین‌کننده میزان امتیاز هر معلم خواهند بود.

به کمک این سیستم، تنوع بسیار وسیعی از اساتید در سامانه استادبانک وجود دارد، تا والدین و دانش‌آموزان بر اساس معیارهای شخصی خود، معلم خصوصی را انتخاب نمایند. بنابراین شما والدین محترم، بدون نگرانی از کیفیت تدریس اساتید، می‌توانید معلم خصوصی استادبانک را برای تدریس خصوصی به فرزندتان انتخاب کنید.

قیمت معلم خصوصی؛ شهریه تدریس خصوصی مناسب برای همه اقشار جامعه

بدون شک قیمت معلم خصوصی، یکی از عوامل تاثیرگذار در هنگام انتخاب استاد موردنظر است. متاسفانه در برخی از مواقع، والدین مجبورند به دلیل هزینه تدریس خصوصی بالا، از گرفتن معلم خصوصی برای فرزند خود منصرف شوند. ولی تیم استادبانک به خوبی به این موضوع اشراف داشته و برای حل آن از سیستم ارزیابی خود کمک گرفته است.

شما در زمان ورود به سایت استادبانک و پس از جستجوی معلم برای درس موردنظرتان، با لیستی از بهترین معلمان خصوصی مواجه خواهید شد. اما نکته قابل توجه، تنوع قیمت معلم خصوصی، در لیست نمایش داده شده است. کارشناسان استادبانک پس از ارزیابی اساتید و امتیازبندی آن‌ها، نرخ تدریس خصوصی با هر معلم را تعیین می‌کنند. به لطف این سیستم، معلم خصوصی باکیفیت، در محدوده قیمتی بسیار متنوع، در دسترس کاربران خواهد بود.

معلم خصوصی آنلاین استادبانک؛ دسترسی برای دانش‌آموزان سراسر کشور

وجه اشتراک دانش‌آموزان ساکن در شهرهای کوچک با شهرهایی که بنا بر هر دلیلی امکانات آموزشی مناسبی ندارند، نبود کلاس خصوصی باکیفیت است. از طرفی دیگر، برخی از برترین اساتید درس‌های مختلف، ساکن تهران بوده و بسیاری از دانش‌آموزان سراسر کشور به آن‌ها دسترسی نخواهند داشت. اما با کمک تکنولوژی و گسترش اینترنت یکی از پررنگ‌ترین دغدغه‌های والدین و دانش‌آموزان از میان رفته است. سامانه تدریس خصوصی استادبانک، به بهترین نحو کلاس‌های خصوصی آنلاین را با مدرسین مجرب و باکیفیت، برای دانشآموزان سراسر کشور برگزار می‌کند. والدین محترم ساکن در هر کجای ایران عزیز، می‌توانند از معلم خصوصی آنلاین استادبانک برای فرزند خود بهره ببرند.

استادبانک؛ سامانه برتر معلم خصوصی در ایران

تدریس خصوصی در منزل استادبانک؛ امکان برگزاری کلاس حضوری در شهرهای بزرگ ایران

در کنار ویژگی‌های مثبتی که تدریس آنلاین به همراه دارد، برخی از والدین همچنان ترجیح می‌دهند که از تدریس خصوصی در منزل برای فرزندشان استفاده کنند. ارتباط نزدیک معلم با دانش‌آموز و ایجاد تمرکز بیشتر، از دلایل اصلی انتخاب کلاس‌های حضوری است. استادبانک به فکر این شیوه برگزاری تدریس خصوصی نیز بوده است و خانواده‌های ساکن در 8 شهر بزرگ تهران، کرج، اهواز، شیراز، اصفهان، مشهد، کرمان و تبریز می‌توانند از تدریس خصوصی در منزل استادبانک با بهترین معلم خصوصی استفاده نمایند.

بهترین معلم خصوصی برای ابتدایی تا دانشگاه در سامانه استادبانک

تیم استادبانک، به فکر ایجاد بهترین شرایط آموزش برای همه پایه‌های تحصیلی بوده است. به همین دلیل برای همه مقاطع تحصیلی ابتدایی تا دانشگاه، بهترین معلم خصوصی را تدارک دیده است. شما اگر والدین یک کودک دبستانی هستید، بهترین معلم ابتدایی را در استادبانک پیدا خواهید کرد. از سمت دیگر، دانشجویان یا داوطلبین کنکور نیز با لیست بلندی از بهترین اساتید و معلمان درس‌های دانشگاهی و یا کنکور مواجه خواهند بود.

استخدام معلم خصوصی در استادبانک؛ بهترین شرایط پذیرش اساتید برتر

سامانه استادبانک، برای به روز نگه‌داشتن تیم اساتید خود، همواره به دنبال استخدام بهترین معلم خصوصی برای هر درس است. اگر شما معلم هستید یا کسی از اطرافیانتان قصد تدریس خصوصی را دارد، با مطالعه شرایط ویژه استخدام معلم خصوصی استادبانک، به جمع برترین معلمین کشور بپیوندید:

قیمت‌گذاری شفاف و تعیین شده

یکی از نگرانی‌های دائمی معلمین سامانه‌های تدریس خصوصی، شفاف نبودن قیمت هر جلسه از کلاس خصوصی و پرداخت دستمزد آن‌ها است. اما در سامانه استادبانک قیمت هر جلسه از تدریس خصوصی معلمین کاملا مشخص شده و کاربر با آگاهی از میزان شهریه کلاس، اقدام به رزرو می‌نماید.

حفظ حریم خصوصی اساتید برای استادبانک بسیار اهمیت دارد

متاسفانه بعد گسترش شیوه تدریس آنلاین و رزرو اینترنتی معلم خصوصی، برخی از سایت‌ها بدون در نظر گرفتن حریم خصوصی اساتید، شماره آن‌ها را برای همه بازدیدکنندگان سایت خود نمایش می‌دهند. در استادبانک، اطلاعات شخصی معلم خصوصی، برای کاربران قابل نمایش نیست و آن‌ها فقط رزومه استاد را خواهند دید. طبیعتا بعد از انجام مراحل رزرو معلم، شماره استاد در اختیار دانش‌آموز قرار خواهد گرفت.

تدریس خصوصی آنلاین و حضوری همراه با جامعه آماری فوق‌العاده‌ای از دانش‌آموزان

اساتید در استادبانک می‌توانند به دو صورت حضوری و آنلاین تدریس نمایند. تدریس آنلاین اجازه می‌دهد تا به دانش‌آموزان سراسر کشور دسترسی داشته باشند. به همین دلیل بازار تقاضا برای برگزاری کلاس، همواره پر رونق خواهد بود.

استادبانک؛ سامانه برتر معلم خصوصی در ایران

والدین و دانش‌آموزان عزیز، بهترین معلم خصوصی را در استادبانک پیدا خواهید کرد

باید این سوال را از خودمان بپرسیم، کدام عامل به جز تلاش دانش‌آموز روی عملکرد او تاثیر فراوانی خواهد داشت؟ پاسخ به این سوال ساده است، اگر به دنبال کمک کردن به فرزند خود برای موفقیت در تحصیل هستیم، انتخاب بهترین معلم خصوصی موثرترین اقدام خواهد بود.

استادبانک؛ سامانه برتر معلم خصوصی در ایران، با چندین سال فعالیت در این حوزه، مجموعه‌ای عالی از بهترین معلمان، اساتید و مدرسین کشور را در اختیار دارد. معلمان پایه ابتدایی، متوسطه اول و دوم و اساتید برتر دانشگاه، آماده برگزاری جلسات تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری هستند. داوطلبین آزمون کنکور نیز می‌توانند بهترین معلم کنکور را برای هر درس در سایت استادبانک پیدا کنند.

اگر شما قصد گرفتن معلم خصوصی برای فرزند خود را دارید یا دوست دارید به عنوان معلم خصوصی در استادبانک مشغول به کار شوید، می‌توانید هم اکنون به سایت استادبانک به نشانی www.ostadbank.com مراجعه کرده یا برای کسب راهنمایی بیشتر و دریافت مشاوره، رایگان می‌توانید با شمار ۰۰۰-۵۴۴۳۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز