خبرگزاری کار ایران

از کجا هاست بخریم؟ (تجربه شخصی من) 4 شرکت برتر

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۰۳۸

ازکجا هاست بخریم؟ اگر می خواهید همانند گذشته من انتخاب اشتباهی نداشته باشید و میلیون ها تومان ضرر نکنید، پیشنهاد می کنم این مقاله را کامل بخوانید و از تجربیات من استفاده کنید.

برای این که بتوانید یک وبسایت در دنیای دیجیتالی راه بیندازید و آن را تبدیل به یک منبع درآمد قدرتمند کنید، باید برخی امکانات را برای آن خریداری کنید. وجود این امکانات اجباری است و نمی‌توان بدون آن‌ها وبسایت را در گوگل به ثبت رساند. یکی از این موارد که نقش اساسی در کارکرد وبسایت دارد، فضای ذخیره سازی دیجیتالی با نام هاست است. هاست در واقع یک فضای ذخیره سازی آنلاین برای ذخیره داده‌ها و اطلاعات وبسایت می‌باشد که وجود آن برای وبسایت حیاتی است. امروزه می‌توان شاهد فعالیت تعداد زیادی شرکت هاستینگ ایرانی بود که خدمات هاست را به تمام مخاطبان ارائه می‌دهند.

امروزه با توجه به اینکه شرکت هاستینگ در ایران و جهان بسیار زیاد است، افراد در انتخاب شرکت مناسب دچار سردرگمی می‌شوند. زیرا تشخیص شرکت برتر با خدمات باکیفیت از میان انبوه شرکت‌‌های خدماتی موجود بسیار دشوار است و نمی‌توان بدون راهنمایی، یکی از آن‌ها را برگزید. بهترین راهی که می‌توانید با آن بهترین شرکت هاستینگ ایرانی را بیابید و با اطمینان کامل خرید خود را از آن انجام دهید، استفاده از تجربه افراد است. برای این که یک شناخت کلی از شرکت‌های هاستینگ ایرانی پیدا کنید و خودتان یکی را برگزینید، ما در این مطلب چند عدد از بهترین‌ها را در بازار کار به شما معرفی می‌کنیم.

شرکت هاستینگ یعنی چه؟

با وجود اینکه هاست، یک فضای ذخیره‌سازی آنلاین است و داده‌ها را در یک فضای اینترنتی ذخیره می‌کند، سخت افزارها و تجهیزات بسیاری برای راه‌اندازی نیاز دارد. این تجهیزات و سخت افزارها به حدی گران قیمت و پیشرفته هستند که کسب و کارها باید مبالغی نجومی را برای خرید آن‌ها بپردازند و افرادی متخصص در حوزه آی تی را برای پشتیبانی و نگهداری از آن استخدام کنند. به همین دلیل اکثر کسب و کارها عموما در خرید هاست ناتوان هستند و نمی‌توانند از پس هزینه‌های نجومی آن بر بیایند. از طرفی دیگر وجود هاست برای راه اندازی وبسایت نیازی حیاتی است و نمی‌توان برای آن جایگزینی یافت.

از کجا هاست بخریم؟ (تجربه شخصی من) 4 شرکت برتر

برخی شرکت‌ها با خرید تجهیزات و سخت افزارهای هاست برای خود و اجاره دادن فضای مشخصی از آن به کسب و کارهای دیگر، مشکل وجود هاست را رفع کرده‌اند. به طوری که تمام کسب و کارها با پرداخت اشتراک ماهانه فضای مشخصی از هاست، می‌توانند از آن در وبسایت خود استفاده کنند تا داده‌ها و اطلاعات در فضای هاست ذخیره شوند. به این شرکت‌ها که تجهیزات و سخت افزارهای هاست را خریداری می‌کنند و فضای آن را پیکربندی کرده و هرکدام را به کسب‌وکارهای دیگر می‌فروشند، شرکت هاستینگ می‌گویند.

بهترین شرکت‌های هاستینگ در ایران

حال که به طور کامل با معنای شرکت هاستینگ آشنا شدید، بهتر است بهترین آن‌ها را در ایران بشناسید و به این سوال پاسخ می دهیم که بهترین شرکت هاستینگ ایرانی چیست؟ زیرا هاست یک جزء بسیار مهم برای وبسایت محسوب می‌شود که باید در خرید و نگهداری از آن، نکات زیادی را در ذهن داشت. دور از ذهن نیست که بازار اجاره هاست نیز در ایران غول‌هایی داشته باشد که می‌توانند رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب کنند. قطعا اجاره هاست از این شرکت‌های هاستینگ برای تمام مخاطبان حائز اهمیت است؛ زیرا همگی انتظار دارند در مقابل مبلغی که پرداخته‌اند، بهترین خدمات را دریافت کنند. در ادامه برخی از بهترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم.

1. سون هاست | برترین شرکت هاستینگ

اولین موردی که می‌خواهیم در این لیست به شما معرفی کنیم، بهترین شرکت هاستینگ ایرانی است که خدمات حرفه‌ای در این حوزه دارد. وبسایت سون هاست در حال حاضر پذیرای تمام خدمات مورد نیاز شما در حوزه هاست وبسایت است و همواره می‌توانید در همکاری با این شرکت اطمینان کامل داشته باشید. زیرا شرکت سون هاست از ابتدای تاسیس به دنبال جلب رضایت مشتریان بوده و کیفیت و قیمت خدمات خود را در همین راستا تعیین می‌کند. به طور قطع پس از مشاهده کیفیت و قیمت خدمات شرکت سون هاست، متوجه تفاوت آن با شرکت‌های دیگر خواهید شد.

شرکت سون هاست فعالیت خود را در حوزه هاستینگ در سال 1385 شروع کرده است و یک شرکت قدیمی در این حوزه به شمار می‌رود. این شرکت سعی کرده با به روزترین و بهترین فناوری‌ها و مهارت‌های آی تی، بهترین تکنولوژی هاست را به کسب و کارها ارائه دهد. امروزه شرکت سون هاست دارای 21 عدد کارشناس متخصص در حوزه آی تی است که خدمات هاست شما و تمام کسب و کارها را به صورت تضمینی انجام می‌دهند. وبسایت سون هاست نماد اعتماد الکترونیکی رسمی دارد تا مشتریان بتوانند با نهایت اطمینان خرید خود را انجام دهند. سون هاست بهترین انتخابی است که می‌توانید برای خرید و اجاره هاست داشته باشید.

خدمات هاستینگ شرکت سون هاست بسیار باکیفیت است و مزایای زیادی برای وبسایت کسب‌وکارها دارد. سرعت بالا یکی از ویژگی‌های قابل توجه هاست ارائه شده شرکت سون هاست می‌باشد که قطعا برای تمام افراد ارزشمند است. زیرا سرعت پایین هاست می‌تواند در ذخیره‌سازی اطلاعات و داده‌های وبسایت بسیار آزاردهنده باشد. همچنین کسب‌وکارها می‌توانند از امنیت اطلاعات و داده‌های خود در شرکت سون هاست اطمینان حاصل کنند. کارشناسان سون هاست همواره در حال بررسی سخت افزارهای هاستینگ هستند و احتمال از بین رفتن یا افشای اطلاعات وجود ندارد.

این موارد تنها گوشه‌ای از مزایای خدمات شرکت سون هاست هستند که می‌توانید آن‌ها را در حین خرید از این وبسایت تجربه کنید. جالب است بدانید شرکت سون هاست برای تمام مشتریانی که هاست و خدمات تعیین شده را از این وبسایت خریداری می‌کنند، یک دمانه ایرانی رایگان در نظر دارد. به عبارتی دیگر شما با هر هاستی که در این وبسایت خرید یا اجاره می‌کنید، صاحب یک دامنه ملی رایگان می‌شوید. اکثر افرادی که تجربه خرید از چند وبسایت فعال در حوزه خدمات هاستینگ را داشته‌اند، همواره توصیه می‌کنند خرید از شرکت سون هاست را اولویت اول خود قرار دهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ورود به سایت سون هاست اینجا کلیک کنید

کد تخفیف 10 درصدی  سرویس های هاست اشتراکی سون هاست به مدت محدود: forsat2 (دقیقا همین کلمه انگلیسی را در قسمت کد تخفیف وارد کنید تا تخفیف اعمال شود)

2. ایران سرور | قدیمی ترین شرکت هاستینگ

دومین اولویت عمومی مخاطبان در خرید و اجاره هاست، وبسایت ایران سرور است. وبسایت ایران سرور که یکی از قدیمی‌های خدمات هاستینگ در ایران شمرده می‌شود توانسته با جلب رضایت عده کثیری از مشتریان خود، شهرت خوبی در خدمات هاستینگ ایرانی پیدا کند. به طوری که همواره می‌توانید نام وبسایت ایران سرور را در بالاترین رتبه‌های لیست بهترین شرکت‌های هاستینگ در ایران مشاهده کنید. اگر فردی را بیابید که تجربه خرید از وبسایت ایران سرور را دارند، توصیه می‌شود حتما در مورد تجربه آن‌ها بپرسید؛ از آنجایی که شرکت ایران سرور تا به حال بیش از صد هزار مشتری داشته، می‌توان گفت کار راحتی در پیدا کردن مشتریان سابق آن خواهید داشت.

شرکت ایران سرور بیش از 18 سال سابقه کار در بازار کار ایران را دارد و تا به حال مشتریان بسیار معروفی در سطح کشور داشته است. مهم‌ترین مشتریان شرکت ایران سرور عبارت‌اند از دیجی کالا، اسنپ، دیوار، الوپیک، بازار، بانک ملی و غیره. این امر نشان می‌دهد که شرکت ایران سرور توانایی ارائه خدماتی باکیفیت با وسعت بسیار بزرگ را دارد و می‌تواند از پس تمام کسب و کارها بر بیاید. اما انتخاب نهایی دست شما است که آیا می‌خواهید برای خدمات خود هزینه‌های نجومی پرداخت کنید یا خیر. 

بزرگ‌ترین عیب شرکت ایران سرور قیمت و تعرفه خدماتش است. با وجود این که کیفیت خدمات وبسایت ایران سرور را در سطح کشور بهترین می‌دانند و هیچ شکی در ارزش و اهمیت آن وجود ندارد، اما تعرفه‌ها بسیار بالا هستند؛ به طوری که کسب و کارهای نوپا و متوسط به طور قطع توانایی خرید این خدمات را نخواهند داشت. اگر شما هم کسب و کاری نوپا و متوسط دارید، توصیه می‌شود خدمات مورد نیاز خود را از وبسایت ایران سرور خریداری نکنید. زیرا خدمات وبسایت ایران سرور تنها برای کسب و کارهای بسیار عظیم مناسب است و قیمت بسیار بالایی دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ورود به سایت ایران سرور، اینجا کلیک کنید

3. پارس هاست

به سومین مورد از برترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی می‌رسیم. توصیه می‌شود اولولیت خود را خرید از دو وبسایت اول بگذارید؛ زیرا وبسایت‌هایی که پیش از این ذکر شد، برترین‌ها هستند و موارد دیگر تنها می‌توانند یک جایگزین قابل قبول برای آن‌ها باشند. شرکت پارس هاست در حال حاضر توانسته خود را در بین نام‌های برجسته هاستینگ ایرانی جای دهد. قطعا این اتفاق بی‌دلیل نیست و نظرات مثبت مشتریان و خدمات باکیفیت شرکت پارس هاست باعث پیشرفت چشمگیر این شرکت در حوزه خدمات هاستینگ ایرانی شده است.

این شرکت نیز یکی از قدیمی‌ترین‌های حوزه هاستینگ ایران شمرده می‌شود که خدمات هاستینگ خود را در 17 سال اخیر به مشتریان ارائه کرده است. این شرکت از همان ابتدا، جلب رضایت تمام مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده و به همین دلیل پشتیبانی و نظارت دقیقی بر روی وبسایت خود می‌کند. متنوع بودن خدمات شرکت پارس هاست باعث می‌شود صاحبان کسب‌وکار بتوانند تمام خدمات مورد نیاز خود را از شرکت پارس هاست تقاضا کنند. این ویژگی می‌تواند برای تمام صاحبان کسب‌وکار که می‌خواهند برای وبسایت خود هاست و برخی امکانات دیگر خریداری کنند، بسیار کاربردی و مفید باشد.

یکی از مزایای خدمات شرکت پارس هاست که همواره به آن می‌بالد، وجود امنیت و سرعت بالای هاست می‌باشد. به نوعی صاحبان کسب‌وکار می‎توانند از امنیت داده‌ها و اطلاعات وبسایت خود در دیتا سنترهای شرکت پارس هاست اطمینان حاصل کنند؛ زیرا تمام تجهیزات و سخت‌افزارهای هاست شرکت پارس هاست در مکان‌هایی امن و با پشتیبانی حرفه‌ای صورت می‌گیرد، تا امنیت کامل برای داده‌های هرکدام از وبسایت‌ها فراهم باشد. البته این ویژگی‌ها در شرکت پارس هاست باعث نشده تا شرکت‌های بزرگ کشور قانع به همکاری با این شرکت هاستینگ شوند و اکثر مشتریان این شرکت افرادی شناخته نشده هستند که می‌تواند یک نکته منفی بزرگ برای شرکت پارس هاست به شمار برود.

4. نت افزار | به صرفه ترین شرکت هاستینگ

حال آخرین شرکت هاستینگ ایرانی قابل قبول را به شما معرفی می‌کنیم. شرکت نت افزار می‌تواند تا حدودی یک انتخاب خوب برای تمام افراد باشد؛ زیرا ضمن داشتن خدماتی با کیفیت متوسط، آن‌ها را بسیار معقول و منصفانه قیمت‌گذاری کرده است. با در نظر گرفتن تمام این معیارها در خرید و اجاره هاست، می‌توانیم شرکت نت افزار را بهترین جایگزین برای موارد دیگر معرفی کنیم. این شرکت در حال حاضر میزبان اطلاعات بیش از 80 هزار وبسایت ایرانی است و خدمات خود را به صورت گسترده در کشور انجام می‌دهد.

تمام سرویس‌های میزبانی که شرکت نت افزار به مشتریان ارائه می‌کند، برای انواع وبسایت‌ها مناسب است و می‌توانید آن را در وبسایت وردپرسی خود استفاده کنید. همچنین نت افزار یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای تشکیل داده تا بر عملکرد سرویس‌های میزبانی نظارت کنند و عملکرد وبسایت را بهینه سازند. از طرفی، در این شرکت، تضمین بازگشت وجه بدون قید و شرط وجود دارد و می‌توان از کیفیت و امنیت اطلاعات در سرویس میزبانی نت افزار اطمینان حاصل کرد؛ زیرا هیچ‌وقت چنین وبسایتی تضمین و اطمینان پوچ و دروغین به مشتریان خود نمی‌دهد تا متحمل ضرر شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ورود به سایت نت افزار اینجا کلیک کنید

کد تخفیف 7 درصدی نت افزار به مدت محدود : UC708RVK (دقیقا همین کد تخفیف انگلیسی را در قسمت کد تخفیف وارد کنید تا تخفیف اعمال شود) | اگر مدت زمان این کد تمام شده بود، این کد را هم تست کنید: (  UC216KPI یا UC845XKQ )

چگونه مناسب‌ترین شرکت هاستینگ را برای خود پیدا کنیم؟

هرکدام از شرکت‌های هاستینگ دارای ویژگی‌ها و مزایای رقابتی متفاوتی هستند که باعث می‌‎شود برخی از آن‌ها متمایز باشند. مواردی که برایتان ذکر کردیم، بهترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی هستند که می‌توانید از خدمات آن‌ها در وبسایت خود استفاده کنید. این موارد با استفاده از تجربه مشتریان و بررسی دقیق خدمات هرکدام بیان شدند و می‌توانید خدمات آن‌ها را تضمین شده از سوی ما بدانید. کافی است بهترین و مناسب‌ترین گزینه را از بین موارد بالا برای خود انتخاب کنید و خرید خود را از وبسایت آن به ثبت برسانید.

از کجا هاست بخریم؟ (تجربه شخصی من) 4 شرکت برتر

برای این که شرکت خدمات هاستینگ مناسب را برای خود بیابید، باید به خوبی از هاست مورد نیاز خودتان اطلاعات جمع کنید. زیرا همان طور که ذکر شد، هرکدام از این شرکت‌ها مزایای رقابتی متفاوتی دارند و شما می‌توانید با گلچین مزایای مورد نیازتان، یکی را برگزینید. اطلاعاتی که در طول مقاله از آنها یاد شد، برای انتخاب مناسب‌ ترین شرکت خدماتی کافی خواهد بود.

اهمیت امنیت و سرعت هاست

حال که با بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران آشنا شدید، توصیه می‌کنیم از اهمیت سرعت و امنیت هاست غافل نشوید. زیرا عملکرد وبسایت شما به طور کامل وابسته به هاست است و سرعت پایین می‌تواند موجب از دست دادن مشتریان زیادی شود. امنیت هاست نیز مربوط به نگهداری اطلاعات و داده‌های وبسایت شما است که بدون هیچ نگرانی از حذف شدن یا افشای آن‌ها، نگهداری شوند، بنده 8 سال است که از شرکت سون هاست استفاده می کنم و در این 7 سال کاملا از این نظر راضی بودم، برخی از سرویس های من بر روی نت افزار هم بودند که از این نظر نت افزار هم مشکلی برای بنده نداشته. البته بعضی سرویس های بی کیفیت هاستینگ هم بودند که مشکلات زیادی برای بنده ایجاد کردند که در اینجا درباره آنها حرف نزدم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز