خبرگزاری کار ایران

آشنایی با برترین مرجع بنر های تبلیغاتی و چند نکته قابل توجه در هنگام خرید بنر های تسلیتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۸۲۳

تاکنون چند بار شده است که به یک بنر تبلیغاتی یا یک بنر تسلیت ایستاده یا دیواری توجه کنید؟ شاید هر روز ده ها بار از جلوی هر کدام از انواع بنرها و طراحی ها بگذریم اما اکنون که بخواهیم فکر کنیم احتمالا جز چند مورد محدود هیچ طرح و بنر خاصی به ذهن ما خطور نمی کند.

در واقع برای پاسخ به این سوال باید به یکی از مهمترین ویژگی های ذهن انسان نگاه کنیم. انسان به واسطه حواس پنجگانه ای که دارد با دنیای اطراف ارتباط برقرار می کند. هر کدام از این حواس بینایی، شنوایی، لامسه، بویایی و چشایی کارایی خاص خودش را دارد و بر اساس این کارایی اطلاعات مختلفی را به ذهن انسان می رساند.

حال کمی فکر کنید. شما روزانه در برابر چه نوع اطلاعاتی قرار دارید و این اطلاعات چندین بار برای شما تکرار می شود؟ هر انسانی که از نعمت این پنج حواس برخوردار است عملا روزانه در برابر اطلاعات تصویری، صوتی، حسی ( لمسی )، بویایی و چشایی است.

اما نکته مهم اینجاست که اطلاعات هر کدام از این دسته ها به قدری زیاد است که حتی نمی توان برای ثانیه ای آن ها را شمرد و دسته بندی کرد. انسان از لحظه ای که چشم باز می کند در برابر هزاران و میلیون ها تصویر مختلف قرار می گیرد. ده ها هزار صدا می شوند و بارها و بارها هزاران شئ اطراف خود را لمس می کند. حال سوال اصلی این است که آیا ذهن انسان قادر است تمامی این اطلاعات را دسته بندی کند و به هرکدام از آن ها پاسخ دهد؟ نظر شما چیست؟

آشنایی با برترین مرجع بنر های تبلیغاتی و چند نکته قابل توجه در هنگام خرید بنر های تسلیتی

بنر تسلیت ایستاده و مسئله ای به نام ساده انگاری ذهنی!

ذهن انسان اگر بخواهد تمامی اطلاعات دریافتی را تحلیل و آن ها را بررسی کند عملا عمر انسان کوتاه تر از چند ثانیه می شد! چرا که این حجم از اطلاعات نیاز به قدرتی ماورایی دارد که می توان گفت در اختیار هیچ انسانی نیست. بنابراین ذهن راهکاری دیگر در برابر این اطلاعات اتخاذ کرده است. راهکاری که می تواند ما را به مهمترین ویژگی بنر تسلیت ایستاده یا انواع بنر تسلیت برادر یا بنر تسلیت خواهر برساند.

ذهن انسان با استفاده از ظرف هایی که در اختیار دارد سعی می کند اطلاعات را به سرعت دسته بندی کند. ویژگی این ظرف ها مشخص می کند که ذهن چه راهکاری باید در برابر این دسته از اطلاعات بگیرد. بزرگ ترین ظرفی که ذهن در اختیار دارد، ظرف اطلاعات بی مصرف است! در واقع ذهن خواسته یا ناخواسته یاد گرفته است که درصد بالایی از اطلاعات دریافتی از محیط اطراف غیر قابل استفاده و به درد نخور هستند. از این رو بدون هیچ تحلیلی آن را دور می ریزد.

کافی است یک بار مسیر همیشگی خودتان را با دقت بسیار بالایی مشاهده کنید. احتمالا ساختمان ها و بنرها و ده ها مورد دیگر را می بینید که برای شما تازگی دارد. این موارد تا جایی ممکن است اتفاق بیفتد که انسان لحظه ای تصور کند که کور و نابیناست!

اما تمام این ها ناشی از مهمترین ویژگی ذهن، یعنی ساده انگاری نشات گرفته است. بنابراین کاملا طبیعی است که انواع بنرهای تبلیغاتی، بنر تسلیت ایستاده یا دیواری و .... را نبینیم یا اکنون به خاطر نداشته باشیم. اما این اتفاقی نیست که به دنبال آن هستیم. در واقع ما به دنبال این هستیم که بنر طراحی شده در ظرف اطلاعات بی مصرف ریخته نشود و به نوعی تبدیل به یک خاطره مهم و اطلاعات تحلیل پذیر در ذهن شود. اما این چگونه ممکن است؟

آشنایی با برترین مرجع بنر های تبلیغاتی و چند نکته قابل توجه در هنگام خرید بنر های تسلیتی

بنر تسلیت ایستاده را چگونه ویژه طراحی کنیم؟

مسئله مهم این است که شما بنری داشته باشید که بتواند در ذهن مخاطب تاثیر بگذارد و ذهن این را قبول کند که اطلاعات دریافتی ارزشمند است. بنابراین در ابتدا شما باید مخاطب خودتان را بشناسید. بر اساس این شناخت شما می توانید بر اساس اطلاعاتی که برای مخاطب شما با ارزش است بنر را طوری طراحی کنید که ذهن نتواند به سادگی از آن بگذرد. به طور مثال شما با شناختی که از مخاطب عزادار دارید می دانید که وی به یک کلمه یا یک جمله حساسیت خاصی دارد. شما می توانید به سادگی با استفاده از این جمله یا کلمه در این طراحی عملا ذهن او را وادار به توجه کنید. اما مسلما می دانیم که طراحی این چنین بنرهای کار ساده ای نیست.

طراحان حرفه ای و البته با تجربه ای تحت عنوان گروه پاویسا کنار یکدیگر جمع شده اند و بر اساس ویژگی های گفته شده سعی کرده اند بهترین طراحی های ممکن را به صورت آنلاین و غیر حضوری در اختیار شما قرار دهند. شما تنها کافی است به این مرجع کامل انواع بنرها سری بزنید. نکته مهم این است که این بنرها و طراحی ها به صورت لایه باز طراحی شده است و شما می توانید به سادگی آن ها را بر اساس نیاز خود تغییر دهید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز