خبرگزاری کار ایران

چطور با خرید روشویی و وان حمام یک سرویس بهداشتی لوکس داشته باشیم؟؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۲۳۶

برای داشتن یک سرویس حمام لوکس و خاص خیلی کار ها می توان انجام داد مثلا با خرید شیرآلات  kwc رنگ طلایی و یا خرید شیرآلات توکار لوکس طلایی می توانید یک حمام خیلی شیک داشته باشید ولی ما به شما پیشنهاد خرید روشویی سنگی مدرن و یا روشویی پی وی سی و یا یک وان حمام شیک را می دهیم.

حمام لوکس با یک وان حمام لاکچری

ساده ترین روش خرید وان حمامی لاکچری خرید یک وان حمام جزیره ای یا همان کلاسیک است با پایه های طلایی که در وسط حمام شما خیلی لاکچری و چشم نواز می شود ولی اگربخواهید مدل وان های دیگر را هم مشاهده کنید در بازار انواع قیمت وان حمام ساده و شیک از هر برندی می توانید پیدا کنید وان هایی که در حال حاضر تولید می شود اکثرا در سایز های و ابعاد کوچک مانند سایز 120 سانتی متری و وان حمام ابعاد بزرگ در حد 190 سانتی متری می باشد. حال اگر بخواهید می توانید وان حمام 4 نفری یا 6 نفری و حتی 8 نفری هم در صورتی که فضای حمام شما اجازه بده استفاده کنید.

به هر حال اگر می خواهید لیست قیمت وان های حمامی را با عکس و مشخصات مشاهده کنید من به شما سایت کالا118 را پیشنهاد می دهنم با یه جستجوی ساده عبارت " خرید وان حمام کالا118 " می توانید به سایت kala118.com  وارد شوید و تمامی مدل ها را مشاهده و مقایسه نماید.

چطور با خرید روشویی و وان حمام یک سرویس بهداشتی لوکس داشته باشیم؟؟

حمام لوکس با روشویی سنگی مدرن

یکی دیگر از راههایی که می توانید سرویس دستشوی لوکس داشته باشید خرید روشویی سنگی مدرن و جدید است که در حال حاضر روز به روز محبوبتر می شود و چه بسا این روشویی های سنگی جای روشویی های کابینتی را خواهد گرفت. قیمت روشویی سنگی نسبت به نوع سنگ مصرفی و کیفیت کار متفاوت است ولی در حالت کلی روشویی سنگی در دو مدل سنگ های طبیعی و سنگ مصنوعی یا همان سنگ کورین ساخته می شود. با توجه به اینکه سنگ های طبیعی از جلوه ای ظاهری نشان دهنده طبیعت بکر و زیبا است و دارای رگه های طبیعی است بسیار شیک است در حالی که سنگ های کورین را با توجه به اینکه در هر رنگ و تیپی قابل ساخت است و برای هر دکوری می توان استفاده کرد برای همین یکی از پرفروش ترین روشویی ها روشویی سنگی می باشد.

روشویی کابینتی طلایی و دستشویی لوکس

از قدیم رنگ طلایی یک رنگ لوکس و اعیانی است حال با توجه به اینکه روشویی کابینتی با روکش های ورق طلایی ساخته می شود بسیار شیک و اعیانی می شود و کلا به فضای حمام یک ابهت خاصی می دهد که چشم هر کسی را به خود خیره می کند. قیمت روشویی کابینتی طلایی و سلطنتی نسبت به روشویی کابینت دار معمولی حدودا 2 الی 3 برابر است ولی ارزش این مبلغ و هزینه کردن را در صورتی که می خواهید یک سرویس بهداشتی لوکس داشته باشید از نظر ما دارد .

چطور با خرید روشویی و وان حمام یک سرویس بهداشتی لوکس داشته باشیم؟؟

مرکز فروش وان حمامی لوکس

برای خرید وان حمام فروشگاه کالا118 بهترین گزینه است شما با خیال راحت تمامی مدل های وان جکوزی و یا وان حمام ساده را با قیمت و مشخصات کامل می توانید مشاده و خرید کنید و این سایت با داشتن پشتیبانی آنلاین قبل از خرید برای گذاشتن جای فاضلاب و جای شیرآلات و ... می توانید اطلاعات کسب کنید.

این سایت با داشتن کارشناسان نصاب حرفه ای در اکثر شهر ها کشور می تواند به شما برای مشاهده فضای حمام قبل از خرید نیز راهتمایی و کارشناس ارسال کند .

 

برای داشتن سرویس لوکس شیرآلات را چگونه با روشویی و وان ست کنیم ؟

بیشتر عزیزانی که قصد خرید شیرآلات و روشویی دارند دغدغه چگونگی ست کردن لوازم داخل سرویس بهداشتی را دارند. اگر شما می خواهید رنگ روشویی کابینتی را با شیرآلات حمام و یا رنگ سرامیک سرویس بهداشتی ست کنید باید خدمتتان عرض کنیم شما می توانید موقع خرید روشویی کابینت دار از کالا118 رنگ سفارشی را انتخاب کنید و نمونه رنگ سرامیک پشت کابینت را برایشان واتس آپ کنید تا روشویی با همان رنگ را خرید کنید و یا حتی می توانید با خرید شیرآلات رنگی با رنگ روشویی ست کنید و یا با رنگ های تضاد جلوه خاصی به محیط بدهید.

روشویی های مدرن سرویس بهداشتی

در حال حاضر روشویی در مدل ها و جنس های مختلفی در بازار موجود می باشد روشویی سلطنتی، روشویی پی وی سی ، روشویی سنگی و روشویی های سنگ و پی وی سی ترکیبی و... که اگر بخواهیم از لحاظ مدرن بودن و جدید بودن مقایسه کنیم روشویی سنگی مدرن جدید تر از بقیه روشویی ها می باشد. روشویی سنگی مرمر هم که از نوع سنگ های مصنوعی و طبیعی ساخته می شود نوع دیگری از روشویی های مدرن می باشد.

 

با خرید توالت فرنگی وال هنگ سرویس بهداشتی شیک داشته باشیم؟ 

با خرید توالت فرنگی وال هنگ علاوه بر اینکه فضای سرویس بهداشتی شما مدرن می شود فضای سرویس بهداشتی هم کلی بهینه می شود.

قیمت توالت فرنگی وال هنگ نسبت به توالت فرنگی زمینی مقداری بیشتر است ولی با توجه به مزایای توالت فرنگی وال هنگ می شود به راحتی از این اختلاف قیمت چشم پوشی کرد چون در وال هنگ استراکچر وال هنگ داخل دیوار قرار می گیرد و شما صدای کمتری موقع تحلیه آب می شنوید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز