خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال میدان سرخ قسمت پنجم 5 (قسمت 5 پنجم میدان سرخ)

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۸۲۱

این روزها فیلم و سریال های شبکه خانگی به شدت ترند شده اند و بسیاری از افراد آنها را پیگیرانه دنبال می کنند. پس از اتمام سریال جذاب و پربیننده زخم کاری که روزهای جمعه پخش میشد،شبکه نمایش خانگی این روزها با سریال میدان سرخ باز هم جمعه ها مهمان خانه هاست. سریالی که با بازی گرفتن از بازیگران به نام و مطرحی مانند مهتاب کرامتی، حمید فرخ نژاد، علی مصفا و ... ادعاهای زیادی دارد و بیننده منتظر است تا با این همه ستاره یک اثر فوق العاده را شاهد باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی سریال میدان سرخ بپردازیم و در مورد عوامل سازنده آن، نظرات کاربران راجع به این سریال، چکیده ای آنچه که تاکنون در این سریال و قسمت های پخش شده آن گذشته و همچنین آخرین اخبار راجع به این سریال هم صحبت کنیم.

برای دانلود قسمت پنجم میدان سرخ از لینک زیر استفاده نمایید:

برای دانلود اینجا کلیک کنید!

معرفی و بررسی سریال میدان سرخ

میدان سرخ جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی است که پنجاهمین سریال این پلتفرم محسوب می شود. این سریال از بیست و ششم شهریور 1400 آغاز به پخش کرده و در ژانر جنایی و اکشن طراحی و ساخته شده است. در این سریال قرار است به تعدادی از باندهای مافیا پرداخته شود و به طور کلی داستان راجع به زنی است که همسر وی طی اتفاقاتی کشته می شود و او ناخواسته با تعدادی از قاچاقچی ها همراه می شود. در این راه هدف اصلی وی نجات جان دخترش بوده و وی به نوعی در تنگنای عشق و دوست داشتن، انتقام و همچنین قدرت محبوس شده است.

 

میدان سرخ چند قسمت دارد؟

یکی از پرتکرارترین پرسش هایی که کاربران در مورد این سریال مطرح کرده اند تعداد قسمت های آن است. بر اساس شنیده ها سریال میدان سرخ در 20 قسمت ساخته می شود و تاکنون صحبت ها در مورد این سریال حول محور تنها یک فصل بوده و صحبتی از فصل دوم به میان نیامده است.

لوگو میدان سرخ

معمولا در شبکه نمایش خانگی سریال هایی که پخش می شوند یک جلوه بصری مهم دارند و ان هم لوگوی آنها است. لوگو میدان سرخ به وسیله طراح لوگو برجسته میثم میرزایی طراحی شده است پیش از شروع سریال از آن رونمایی شد. استفاده از رنگ قرمز به صورت قالب در این لوگو حس خونبار بودن این داستان را به ما منتقل کرده و نحوه استفاده از تایپوگرافی ها به نوعی القا کننده ترس و وحشت است. در صفحه لوگو میدان سرخ می توانید اطلاعاتی راجع به این مورد بخوانید.

نظرات کاربران راجع به این سریال در شبکه های اجتماعی

در این قسمت سعی کرده ایم تا با جمع آوری نظراتی که کاربران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در رابطه با این سریال بیان کرده اند تا حدودی شما را با اقبال بیننده آشنا کنیم. البته این که بخواهید این سریال را ببینید تصمیم شماست و ما فقط در این راه نشانه ها را برای شما مطرح می کنیم.

کاربری به نام شهرزاد گفته: این سریال بسیار عالی است. علی الخصوص آقای رکنی با تن صدای زیبایی که دارد و همچنین بازیگران فوق العاده این سریال قطعا سریال بی نظیری است.

کاربر دیگری به نام یوسف از عالی بودن این سریال گفته و به تمجید از آن پرداخته است.

سینا ریگی هم اینگونه گفته که از قسمت سوم به شدت راضی بوده و اظهار امیدواری کرده است که این سریال تا قسمت بیستم آن به خوبی و بدون سانسور پیش برود.

کاربر به نام محمد هم درباره این سریال کاملا دودل بوده و به عقیده او هنوز برای قضاوت این که این سریال خوب است یا بد زود است و می بایست منتظر قسمت های بعدی باشیم.

هومن هم اینگونه بیان کرده است که تا اینجای کار به غیر از بهرام افشاری و چند بازیگر دیگر بقیه بازی ها چنگی به دل نزده و مصنوعی هستند.

رویا گفته است که شروع این سریال کاملا معمولی و سطح پایین بوده است و باید منتظر ادامه آن باشیم تا بتوانیم در مورد آن قضاوت کنیم.

کاربری با نام یونیک هم به تمجید از بازیگران سریال نظیر امیرحسین آرمان، بهرام افشاری و حمید فرخ نژاد پرداخته و بازی آنها را فوق العاده توصیف کرده است.

خلاصه داستان سریال جدید میدان سرخ

دانلود سریال میدان سرخ قسمت پنجم 5 (قسمت 5 پنجم میدان سرخ)

در مورد داستان کلی این سریال اینگونه آمده است که سریال میدان سرخ راجع به زنی است که شیدا نام دارد و همسر وی ناخواسته پای او را به بازی وحشتناک و تروریستی باز می کند که با همکاری یک تروریست خارجی ترتیب داده است. شیدا برای این که بتواند جان دخترش را نجات دهد در ملغمه ای از عشق و انتقام و در عین حال قدرت قرار می گیرد و در این راه هم با 3 قاچاقچی معروف روبرو و همراه می شود که پاپ، مینی و مکین نام دارند. البته که شیدا از ابتدا در مورد این بازی اطلاعی نداشته و نمی داند که قرار است در چه مخمصه آکنده از خون و خونریزی حضور داشته باشد. در این سریال دو گانگستر حضور دارند که به قاچاق مواد مخدر می پردازند. طی جریاناتی که اتفاق می افتد این دو گانگستر قاچاقچی روبروی یکدیگر قرار گرفته و با هم درگیر می شوند و مبارزه هایی میان آنها صورت می گیرد که جریان فیلم را پیش می برند.

سریال میدان سرخ به این شکل شروع می شود که شیدا قصد دارد به همراه همسرش برای درمان تنها دخترشان به خارج از کشور بروند. اما به ناگاه وقتی همه چیز برای رفتن آماده است شیدا با واقعیت هایی روبرو می شود که مسیر زندگی اش را تغییر داده و باعث می شود او قدم در راه خونباری بگذارد.

 اگر شما هم به مواردی مانند گروگانگیری، گانگستربازی، قاچاق،اسلحه، خون و خونریزی، در عین حضور عشق و خیانت علاقه دارید احتمالا این سریال انتخاب مناسبی برای شما محسوب می شود.

معرفی عوامل و بازیگران سریال میدان سرخ

در این بخش قصد داریم تا کلیه عوامل این سریال پرستاره را برای شما معرفی کنیم تا با آنها بیشتر آشنا شوید.

بازیگران

 

حمید فرخ نژاد

پاپ

مهتاب کرامتی

شیدا

بهرام افشاری

پیام مکین

رضا یزدانی

گروچف

کاظم سیاحی

گارو

سوگل قلاتیان

لیلی

بهدخت ولیان

افرا

علی مصفا

تورج

امیرحسین آرمان

ساعد

ستاره اسکندری

ثریا

لیندا کیانی

سیمین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عوامل دست اندرکار سریال

  • نویسنده: علی مسعودی نیا، سارا سلطانی
  • کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان
  • تهیه کننده: جواد نوروز بیگی
  • مشاور فیلمنامه: عباس نعمتی
  • منشی صحنه: گل کوشان، کیمیا نوری
  • طراح تیتراژ: شهاب نجفی
  • دستیار اول کارگردان: رضا شریفی
  • سرپرست و طراح بدلکاری: مرحوم ارشا اقدسی
  • دستیار اول فیلمبردار: فرزین ابراهیمی
  • طراح لباس: الهام معین، راحله ارشد
  • طراح چهره پردازی: امید گل زاده
  • طراح صحنه: رامین غفوری
  • مدیر برنامه ریزی: سیامک مردانه
  • مدیر صدابردار: وحید مقدسی، محمدعلی درگاهی
  • صداگذار: علی غرابی طهرانی
  • موسیقی: مسعود سخاوت دوست
  • مدیر تولید: وحید مشاری
  • مدیر فیلمبرداری: احسان رفیعی جم
  • مجری طرح: سعید صفرپور

اطلاعات کلی سریال میدان سرخ

  • ژانر: اکشن، جنایی، معمایی
  • تعداد قسمت: در حال حاضر برای 20 قسمت برنامه ریزی شده است.
  • زمان پخش: جمعه ها ساعت 8 صبح
  • رده سنی: بالای 15 سال
  • خواننده تیتراژ ابتدایی: فرزاد فرزین

 

آخرین اخبار سریال میدان سرخ

دانلود سریال میدان سرخ قسمت پنجم 5 (قسمت 5 پنجم میدان سرخ)

آخرین قسمت از این سریال روز جمعه 16 ام مهرماه از منتشر شد و توجهات بسیار زیادی را به خود اختصاص داد.

حضور علی مصفا در نقشی متفاوت و چالشی در این سریال بسیار جالب توجه واقع شده است.

استایل های طراحی شده برای امیرحسین آرمان و همچنین حمید فرخ نژاد بسیار پربحث شده و مردم از این استایل های خاص و متفاوت برای این دو بازیگر استقبال کرده اند.

حضور رضا یزدانی با تیپ و استایلی منحصر بفرد و اغراق آمیز به شدت مورد توجه واقع شده است.

دیالوگ های معروف سریال میدان سرخ

از جمله دیالوگ های معروف این سریال که در همین مدت کوتاه پخش آن وایرال شده اند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پاپ: در گاوبازی کسی برنده بازی می شود از همه بیشتر بتواند جاخالی دهد.

افرا: من در زندگیم به حد کافی مرده داشته ام، تو یک نفر دیگر برای من زنده بمان.

ساعد: من دنیا و آخرتم را با خود شیطان شرط بسته ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز