خبرگزاری کار ایران

تأثیر سیو و ایمپرشن اینستاگرام در ورود به اکسپلور

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۴۲۱

اگر شما هم از جمله کسانی هستین که به دنبال افزایش ایمپرشن پست جهت بیشتر دیده شدن در اینستاگرام هستین ، حتمآ این مطلب رو بخوانید تا از راهکارها باخبر بشید.

در سالیان گذشته اهمیت اینستاگرام فقط در لایک گرفتن و لایک کردن بود. شاید همین الان هم که در حال خواندن این مطلب هستید، چنین تفکری داشته باشید. البته شاید درست فکر کنید! به طور کلی به اشتراک‌گذاری هر پست، نهایتاً به دریافت لایک و احتمالاً کامنت منجر می‌شود اما شاید نکته‌ای که به آن توجه نمی‌شود این باشد که در حال حاضر الگوریتم‌های اینستاگرام موارد مهم‌تری را برای پیشرفت یک پیج، لیست کرده‌اند. مثلاً خرید ایمپرشن اینستاگرام و سیو برای پست ها. چیزی در این‌باره می‌دانید یا از اهمیت این کار باخبر هستید؟

نقش ایمپرشن در ورود پست به اکسپلور چیست

ایمپرشن، به تعداد بازدیدهای کل یک پست گفته می‌شود که ممکن است توسط یک کاربر، چندین بار بررسی شده باشد. در واقع هر چه تعداد ایمپرشن پست‌ها بیشتر باشد یعنی توسط فالوورها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. یکی از راه‌های ورود پست‌ها به اکسپلور، افزایش ایمپرشن است. اما چگونه می‌توان تعداد ایمپرشن پست‌ها را زیاد کرد؟ یکی از راه‌های مرسوم برای این منظور، پاسخ دادن به کامنت‌ها بعد از یکی دو ساعت از ارسال‌ها آنهاست. در واقع با این کار، فالوورها را مجبور به مشاهده پست و جواب کامنت خواهید کرد. دقت کنید که استفاده‌ی توأمان از ایمپرشن و سیو کردن پست تأثیر فوق العاده‌ای را در ورود پست به اکسپلور خواهد داشت.

سیو کردن پست در اینستاگرام به چه معناست

ذخیره اینستاگرام ویژگی جدیدی نیست، با این حال خیلی از کاربران با آن بیگانه هستند. این ویژگی این امکان را به افراد می‌دهد که پست‌هایی که دوست دارند را «نشانه گذاری» یا «ذخیره» کنند و سپس می‌توانند آنها را مجدداً در مجموعه‌های مختلف (دسته ها) در قسمتی به نامSaved اینستاگرام مرور نمایند. آن علامتِ «نشانک» کوچک در زیر پست (همان که در زیر همه‌ی پست‌ها و در سمت راست قرار داده شده است) بعنوان دکمه‌ی دسترسی به این قابلیت است. در واقع اگر روی آن لمس شود، پست مورد نظر به قسمت سیو اینستاگرام وارد خواهد شد. این امکان قابلیت دسترسی آسان به پست‌های مورد نظرتان را می‌دهد و برای دفعات بعدی نیازی به جستجوی چند باره پست‌ها نخواهید داشت.

تأثیر سیو و ایمپرشن اینستاگرام در ورود به اکسپلور

البته این تنها قابلیت سیو کردن پست‌ها نیست. الگوریتم اینستاگرام به گونه‌ای طراحی شده است که هر چه تعداد پست‌های ذخیره شده (همان نشانک) بیشتر باشد، پست مورد نظر را به افراد بیشتری نشان می‌دهد و در اصطلاح پست را به اکسپلور (همان ذره‌بین دوست‌داشتنی) ارسال می‌کند. حتماً می‌دانید که پست‌های ارسال شده در اکسپلور بازدید زیادی خواهند خورد که در نتیجه سبب افزایش فالوورهایتان می‌شود.

ذخیره پست ارزشمندتر از لایک کردن است

در نظر بگیرید که در اینستاگرام به یک کسب و کار مشغول هستید. بنابراین پر واضح است که نیاز به تعداد فالوورهای بیشتری دارید. به همین جهت باید به نحوی پست‌های منتشر شده‌تان را در معرض دید افراد بیشتر قرار دهید. برای این منظور باید تمهیداتی را بیاندیشید که پست‌تان بلافاصله بعد از انتشار، وارد اکسپلور شود.یکی از راه‌های مناسب، ترغیب کاربران پیج به سیو کردن پست‌هایتان است. همانطور که گفتیم هر چه تعداد ذخیره کردن‌های یک پست افزایش یابد، شانس حضور در اکسپلور نیز بیشتر می‌شود. البته نکته مهم اینجاست که ذخیره شدن پست در ساعات اولیه انتشار آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. توصیه می‌کنیم در کنار اینکه به فالوورهایتان گوشزد می‌کنید که حتماً پست‌هایتان را سیو کنند، از مطالبی استفاده کنید که کاربران را ملزم به سیو کردن پست‌تان کند.

تأثیر سیو و ایمپرشن اینستاگرام در ورود به اکسپلور

چگونه فالوورها را مجبور به سیو کردن پست کنیم

برای اینکه بتوانید فالوورها و بازدیدکنندگان دیگر پست‌هایتان را ترغیب به سیو کردن کنید، می‌توانید از موارد زیر کمک بگیرید:

·کپشن خوب

 بسیاری از افراد نوشتن یک کپشن خوب را بی‌معنا می‌دانند. اما باید در نظر داشته باشید که یک متن ایده‌آل می‌تواند فالوورها را به مدت زیادی در پست نگه دارد که این مهم برای الگوریتم‌های اینستاگرام بسیار اهمیت دارد. ضمن اینکه جذاب بودن کپشن به خوبی می‌تواند فالوورها را به سیو کردن پست ترغیب کند. همچنین اگر از مطالب جدید در کپشن استفاده کنید که در پیج‌های هم موضوع با پیج‌تان کمتر به آن پرداخته می‌شود، مطمئناً می‌توانید به خواسته‌ی خود برسید.

·مطالب بروز

بکارگیری از مطالب بدرد بخور و البته تأثیرگذار بخش مهمی از یک پست را تشکیل می‌دهد. ببینید! فقط با یک سوال می‌توانید راهنمای خوبی برای خود باشید و آن اینکه: فالوورهای من در حال حاضر به چه چیز مهمی نیاز دارند؟ سپس باید به خوبی سوال‌تان را بررسی کرده و پاسخ مناسبی نیز برای آن دست و پا کنید. پر واضح است که اگر یک قدم درست در این راه بردارید، تأثیرات شگرف آن را در افزایش بازدید و سپس ورود پست‌ به اکسپلور خواهید دید.

·یادآوری جهت سیو کردن

یکی از رویه‌های درست برای ترغیب مخاطبان‌ برای سیو کردن پست، یادآوری ذخیره کردن در انتهای کپشن است. البته باید حواس‌تان باشد که در این امر زیاده روی نکنید و یا اینکه فالوورهایتان را در منگنه قرار ندهید. پر واضح است که اگر کوچکترین ذهنیتی در خصوص اجبار آنها به سیو کردن پست ایجاد شود، فرسنگ‌ها از مسیر اصلی‌تان دور خواهید شد. به طور کلی همیشه به یاد داشته باشید که با نرم‌خویی می‌توانید بسیاری از کاربران و فالوورهایتان را به ذخیره کردن پست تشویق کنید. در این امر استفاده از روش‌های خلاقانه شاهکار است.

خرید ایمپرشن و سیو اینستاگرام

برای اینکه بتوانید پست‌های ذخیره شده‌ی بیشتری داشته باشید و یا ایمپرشن پست‌ها را افزایش دهید، نیاز به یک راه‌حل سریع‌تر نیز خواهید داشت. این راه جز استفاده از خرید سیو اینستاگرام و همچنین خرید ایمپرشن اینستاگرام نخواهد بود. در واقع با بکارگیری از این روش به تعداد کاربرانی که پست‌تان را مشاهده می‌کنند افزوده می‌شود و در نتیجه ذخیره کردن پست و ایمپرشن آن افزایش می‌یابد. البته دقت کنید که حتماً از یک سایت معتبر مثل فالومون خرید خود را تکمیل نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز