خبرگزاری کار ایران

راه اندازی تماس امن، مزایایی که موجب رضایت مشتری می شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۴۵۸

راه اندازی تماس امن، از مشتری و مشاغل در برابر تهدید های کلاهبرداری و خطرناک محافظت می کند. حفظ حریم خصوصی و امنیت باعث نگرانی روزافزون مشاغل و مشتریان آن‌ ها است. مردم در مورد اطلاعات شخصی نگران هستند و پخش شماره تلفن یکی از نگرانی های مردم است. با یک شماره تلفن همراه می توانند به راحتی به حساب بانکی، ایمیل، مشخصات اجتماعی و موارد دیگر نفوذ کنند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ ها برای ایجاد آرامش در مشتریان به سراغ Number Masking می روند.

امنیت تماس (Number Masking) چیست؟

راه اندازی تماس امن به مشاغل تجارت الکترونیک کمک می‌کند تا از شماره تلفن های مشتری و مشاغل محافظت کنند. Number Masking، از یک شماره تلفن موقت برای هر طرف استفاده می‌کند و به خریداران، فروشندگان، کارکنان تحویل و رانندگان کمک می‌کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند. مهم تر از همه، ارتباط آن ها را بدون فاش کردن شماره تلفن انجام می‌دهد. به جای اتصال مستقیم دو نفر، یک پل آن‌ ها را متصل کرده و از اطلاعات آن ها محافظت می کند.

چرا راه اندازی تماس امن مهم است؟

راه اندازی تماس امن در واقع به شرکت‌ ها کمک می‌کند تا اعتماد و اطمینان مشتری را ایجاد کنند. و در نتیجه، وفاداری مشتری ها به نام تجاری را افزایش می دهند. این آمارها گویای این صحبت ماست:

  • ۷۹ درصد مردم احساس راحتی نمی‌کنند که شماره خود را با مشاغل و برای دریافت خدمات به اشتراک بگذارند.
  • ۶۵ درصد مردم در صورتی که مشاغل از Number Masking  استفاده کنند، اطمینان بیشتری دارند.
  • ۱۰۰ درصد مشتریان تنها در صورتی با شماره شرکت تماس می گیرند که شماره آن ها ایمن و مطمئن باشد.

راه اندازی تماس امن چگونه انجام می‌شود؟

فرض کنید ما می خواهیم فرستنده و گیرنده را به هم متصل کنیم، اما نمی خواهیم شماره تلفن یکدیگر را داشته باشند. به نحوی ما باید شماره تلفن را در هر دو طرف پنهان یا مخفی کنیم. بنابراین، این کار را با مسیریابی اعداد از طریق یک نرم افزار پوشش تماس انجام می دهیم و راه اندازی تماس امن را اجرایی می کنیم.

به عنوان مثال، فرستنده با شماره 777-777-7777 تماس می گیرد. با این کار تماس گیرنده به شماره 666-666-6666 ارسال می شود. اما، گیرنده شماره فرستنده (777-777-7777) را نمی بیند و شماره آن مخفی می ماند.

راه اندازی تماس امن، مزایایی که موجب رضایت مشتری می شود؟

 

راه اندازی تماس امن با شماره مجازی چه تفاوتی دارد؟

چند تفاوت اصلی وجود دارد. اول، یک شماره تلفن اینترنتی یک شماره دائمی است که به یک شخص یا مشاغل متصل است. معمولاً برای مشاغل برای ایجاد حضور محلی یا کاهش هزینه در تماس های طولانی استفاده می‌شوند. عموماً از شماره تلفن‌های مجازی برای محافظت از حریم خصوصی کاربران استفاده نمی‌شود.

از طرف دیگر، در حالی که گیرنده و فرستنده، دو طرف در حال اتصال هستند، شما می توانید شماره امن شده را بارها و بارها استفاده کنید. در این سامانه حریم شخصی مشتریان شما حفظ و رضایت مندی بالاتری خواهند داشت؛ توسعه و پیشرفت مجموعه به دلیل حفظ حریم شخصی کاربر ها روز به روز بیشتر می شود.

راه اندازی تماس امن در چه مواردی کاربرد دارد؟

امنیت تماس، به شما کمک می کند تا خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهید. برای مشاغلی که اطلاعات مشتری را با اشخاص ثالث به اشتراک می‌گذارند ایده آل است. بنابراین، مشاغل می‌توانند بدون نیاز به اپراتور خارجی ارتباط مستقیم برقرار کنند. و نیاز به اشتراک گذاری اطلاعات تماس شخصی را برطرف می کند. در اینجا به چند مورد از استفاده از Number Masking اشاره می کنیم:

·راه اندازی تماس امن برای خدمات تحویل به مشتری

پیک ها و فروشنده ها باید هنگام تحویل محصولات با یکدیگر تماس بگیرند. بهتر است هر دو بتوانند بدون ارائه شماره تلفن خود این کار را انجام دهند. امن بودن تماس به فروشنده ها کمک می‌کند با مشتری در مواقع ضروری تماس بگیرند و یا از رسیدن محصولات به دست آن ها اطمینان حاصل کنند. و همینطور مشتری ها برای تحویل گرفتن محصولات خود از پیک بتوانند با آن ها در تماس باشند؛ و از ساعت و روز تحویل مرسوله خود، به طور دقیق مطلع شوند.

·تماس امن برای تاکسی های اینترنتی

راه اندازی تماس امن به رانندگان و مسافران کمک می‌کند بدون اینکه شماره شخصی خود را اشتراک بگذارند، با یکدیگر تماس بگیرند. این امر برای کمک به حفظ ایمنی راننده و مسافر بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر مسافر وسیله ای را در ماشین راننده جا بگذارد، می‌تواند بدون دادن شماره تلفن خود با راننده تماس بگیرد. و یا اگر مسافر دچار مشکلی شد، برای کنسل کردن یا جابجایی مکان خود با راننده تماس بگیرد.

راه اندازی تماس امن، مزایایی که موجب رضایت مشتری می شود؟

·تماس امن برای فروشندگان

راه اندازی تماس امن به خریداران و فروشندگان برای برقراری ارتباط، خرید و فروش کمک می کنند. سرویس Number Masking، به شرکت ها کمک می‌کند تا با خیال راحت، بدون اطلاع از شماره های یکدیگر و بدون مزاحمت و نگرانی خریدار و فروشنده باهم در ارتباط باشند. و تجربه خوشایندی از این خرید و فروش را داشته باشند.

·راه اندازی تماس امن برای پزشکان

برای برخی از متخصصان و پزشکان مهم است که همیشه در دسترس بیماران باشند و از هر گونه اتفاق و حوادث احتمالی پیشگیری کنند. اغلب این امکان را به بیماران خود می‌دهند که مستقیماً با آن ها تماس بگیرند. اما آن ها همیشه نمی خواهند شماره خود را فاش کنند. راه اندازی تماس امن به محافظت از پزشک کمک می کند تا علاوه بر در دسترس بودن، حریم شخصی خود را حفظ کند.

کلام آخر در امنیت تماس

حریم خصوصی همیشه اولویت مشتریان است.اگر شما هم از جمله کسب و کارهایی هستید که خدمات ارائه می دهند نیاز به راه اندازی تماس امن دارید. از جمله تاکسی های تلفنی، شرکت های ارائه دهنده خدمات، مشاوره های تلفنی، اپلیکیشن های خرید، فروش و … در حال حاضر بیشتر این شرکت ها برای پیشرفت بیشتر و جلب رضایتمندی مشتریان خود از Number Masking استفاده می کنند. انارتل هم آماده ارائه این خدمت به مشتریان خود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با سایت انارتل به آدرس AnarTel.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز