خبرگزاری کار ایران

چه نهال گردو بخرم; معرفی پرفروش‌ترین نهال گردو

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۵۳۴

نهال گردو, یکی از پرسودترین نهال ها می باشد که با انتخاب درست نوع آن می توانید به بیشترین و بهترین باردهی برسید.با توجه به شرایط منطقه خود نهال گردو مناسب را برای کاشت انتخاب کنید.

آیا میدانید یکی از پرسودترین و پردرآمدترین رقم نهال ها نهال گردو است؟ میدانید چرا گردو را به طلای سبز یا نگین سبز تشبیه می کنند؟ چه نهال گردویی به عنوان پربارترین و باکیفیت ترین رقم نهال می باشد ؟ هر نهال گردو را با چه شرایط آب و هوایی بکاریم ؟ چگونه به نهایت میزان باردهی نهال گردو برسیم ؟

کشاورزان و باغداران گردو را به طلای سبز تشبیه می کنند و این می تواند بدلیل سود عالی باشد که گردو به همراه دارد. به نقل از کارشناسان نهالستان نوین گردو, احداث باغ گردو میتواند یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها باشد که در نهایت به یک سودآوری فوق العاده برسید !!

حالا چه فاکتورهای مهمی برای رسیدن به این سود وجود دارد تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا به جواب پرسش های خود برسید.

برای خرید نهال گردو و اطلاعات کاملی از نهال گردو می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

خرید نهال گردو : www.gerdo.pro

فاکتورهای مهم در رشد و بازدهی نهال گردو

انتخاب و خرید نهال گردو مناسب

یکی از مهم ترین مسائلی که در کاشت نهال گردو باید به آن توجه داشته باشید تا بتوانید به بازدهی مناسبی برسید انتخاب و خرید نهال گردو مناسب با شرایط اقلیمی منطقه شما می باشد.حالا سه نمونه از بهترین نهال گردو که بیشترین میزان کاشت و فروش و بهره وری را داشته به شما معرفی می کنیم:

چه نهال گردو بخرم; معرفی پرفروش‌ترین نهال گردو

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر, یکی از معروف ترین و محبوب ترین رقم نهال ها می باشد که از کالیفرنیا آمریکا بوده و در مناطق سردسیر – نیمه سردسیر و نیمه خشک بازدهی خوبی را به همراه دارد.

از ویژگی های این رقم نهال می توان به زودبازده بودن – دیرگل بودن و پرباری اشاره کرد.پوستی کاغذی و نازک دارد رنگ مغز روشن بوده و در دسته گردوهای درشت قرار می گیرد.

با رسیدگی های مناسب مثل آبیاری – هرس کردن – کوددهی می توانید شاهد باردهی بالایی از درخت گردو چندلر باشید .از سال دوم باردهی آغاز می شود و در سن بالغ شدن از سال ششم بار تجاری می باشد.

هر درخت از 50 تا 70 کیلوگرم بار میدهد و این باردهی به شرایط اقلیمی و ارتفاعات و فاصله کاشت نیز بستگی دارد.برای ارتفاعات 800 تا 1500 متر مناسب کاشت بوده و بهتر است در فواصل 7 5 5 کاشته شود.

نهال گردو فرنور

یکی از مهم ترین دغدغه های باغداران شرایط آب و هوایی سرد می باشد که نکند در شرایط کوهستانی نهال گردو آسیب ببیند.نهال گردو فرنور از ارقام مناسب برای مناطق سردسیر و کوهستانی است که می تواند سرما را بخوبی تحمل کند.

فرنور از رقم های پربار و دیرگل می باشد که باردهی اقتصادی دارد و از همان سال های دوم باردهی را شروع کرده و در سال هشتم بار تجاری و بی نظیر را مشاهده خواهید کرد.

زمان کاشت این رقم از پاییز شروع شده و تا اسفند ادامه دارد.برای ارتفاعات 1500 تا 2300 متر مناسب کاشت می باشد.از 50 تا 60 کیلوگرم باردهی دارد که این میزان به شرایط نگهداری و رسیدگی های باغدار نیز بستگی دارد.

نهال گردو خوشه ای

نهال گردو خوشه ای ; بدلیل میزان باردهی و ثمردهی بی نظیری که دارد با این نام نامگذاری شده است.این رقم بسیار پربار می باشد و برای مناطق معتدل تا سردسیر مناسب کاشت است.

چه نهال گردو بخرم; معرفی پرفروش‌ترین نهال گردو

در هر هکتار در سن بالغ شدن در شش سالگی تا 7 تن بار مرغوب و درشت گردو با پوست کاغذی را میدهد.عمر اقتصادی این درخت برای باردهی تجاری تا 30 سال می باشد.

اگر بتوانید شرایط نگهداری و اقلیمی را برای این رقم محیا کنید میزان بازدهی بسیار عالی را مشاهده خواهید کرد.

نکات مهم در تقویت و باردهی نهال گردو

بعد از خرید نهال گردو مناسب رسیدگی های لازم را برای درختان گردو از همان سال اول در نظر بگیرید.آبیاری در درشت تر شدن گردو و روشن شدن مغز آن بسیار موثر می باشد بهتر است در تابستان میزان آبیاری بیشتر شود.

هرس کردن موجب از بین رفتن شاخه های اضافه شده که اینگونه نور بسیار بهتر و راحتتر به درختان و شاخ و برگ آنها میرسد .از آنجایی که درختان بسیار نورپسند هستند در کیفیت و بازدهی تاثیر عالی خواهد داشت.

حتما به گرده افشانی و کوددهی و تغذیه درختان توجه کنید تا شاهد باردهی خوبی از نهال ها باشید.کود سالیانه و پایه می تواند در کیفیت و میزان باردهی تاثیر بگذارد.

جمع بندی نهایی

به نقل از نهالستان نوین گردو , انتخاب و خرید نهال گردو مناسب یکی از مهم ترین فاکتورهایی می باشد که یک باغدار باید آنرا با توجه به شرایط اقلیمی مناسب منطقه خود در نظر بگیرد.بایستی نهال های خریداری شده بدور از هرگونه بیماری و آفاتی باشد.

مزرعه پژوهشی – تحقیقاتی نوین گردو به عنوان برترین و بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده نهال گردو در سراسر ایران بوده که توانسته رتبه برتر فروش نهال گردو را در سراسر ایران به خود اختصاص دهد.تمامی ارقام بدون واسطه و با تضمین قیمت و کیفیت عرضه می شود.برای مشاوره رایگان و خرید نهال گردو با متخصصان نوین گردو تماس بگیرید و یا از طریق سایت اقد ام به ثبت سفارشات کنید.

آدرس سایت : www.gerdo.pro

شماره تماس: مهندس سلحشور 09121243597

نشانی : کرج – گلدشت –کوچه یازدهم شرقی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز