خبرگزاری کار ایران

سفر هوایی به کیش در اولین روزهای پاییز

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۳۳۰

با فرا رسیدن پاییز، سفر به مناطق جنوبی ایران، طرفداران زیادی پیدا می‌کند و افراد با خرید بلیط هواپیما راهی این خطه از کشورمان می‌شوند . از میان مقاصد پرطرفدار جنوب، می‌خواهیم به سراغ جزیره کیش برویم که در میان آب‌های خلیج فارس قرار دارد و با آرامش و زیبایی غیر قابل وصفش، گردشگران را به سوی خود می‌خواند.  به شما می‌گوییم که چگونه در روزهای پاییزی، سفری دلچسب به این جزیره را تجربه کنید و خاطراتی فراموش‌نشدنی بسازید.

در خرید بلیط هواپیما دقت کنید

وقتی حرف از سفر به کیش می‌شود، اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند خرید بلیط پرواز به این جزیره است. بلیط هواپیما کیش یکی از هزینه‌های اصلی سفر شما به این جزیره محسوب می‌شود؛ اما اگر کمی دقت کنید می‌توانید آن را به خوبی مدیریت کنید و هزینه کمتری بابت بلیطتان بپردازید. یکی از چیزهایی که باید به آن توجه داشته باشید روز و ساعت پروازتان است مثلا اگر می‌خواهید بلیط پرواز تهران کیش را بخرید باید بدانید که این مسیر پروازی در روزهای منتهی به آخر هفته افزایش نرخ دارد و باید هزینه بیشتری را برای آن بپردازید. پس با انتخاب روزهای میانی هفته و غیر از تعطیلات رسمی می‌توانید شاهد کاهش قابل توجهی در نرخ بلیط باشید.

سفر هوایی به کیش در اولین روزهای پاییز

هوشمندانه هتل رزرو کنید

در مورد هتل باید به موقعیت آن در جزیره دقت کنید. گاهی پیش می‌آید که به تصور خودتان، هتل ارزانی را برای اقامت انتخاب کردید اما فاصله زیاد آن با جاذبه‌های مهم کیش باعث می‌شود هزینه زیادی را برای رفت و آمد متحمل شوید و در نتیجه هزینه کلی سفرتان بالا می‌رود. بسته به علایقتان به ساحل، جاذبه‌های تاریخی، مراکز خرید و ... موقعیت هتلتان در کیش را انتخاب کنید. باید این را هم بدانید که با رزرو هتل در زمان تعطیلات و آخر هفته‌ها احتمالا با افزایش نرخ مواجه خواهید شد و مجبورید هزینه بیشتری را بپردازید.

 

جاذبه‌هایی که حتما باید در کیش ببینید

سواحل زیبای خلیج فارس، اولین جاذبه‌ای هستند که با آن در کیش مواجه می‌شوید. در کنار لذت بردن از دریای زیبا و سواحل آرام، حتماً به بازدید از کشتی یونانی هم بروید که می‌توان آن را جاذبه شماره یک کیش دانست. بعد از کشتی یونانی می‌توانید راهی مجموعه کاریز شوید و از ساختاری زیرزمینی که قدمت بالایی دارد بازدید کنید. به اسکله تفریحی کیش هم سر بزنید و از رفتن به پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان نیز غافل نشوید. شهر باستانی حریره هم از جاذبه‌های تاریخی کیش است که شما را به سفری در گذشته می‌برد.

سفر هوایی به کیش در اولین روزهای پاییز

از این تفریحات کیش جا نمانید

تفریحات کیش زبانزد همه هستند. این جزیره آن قدر مراکز تفریحی متنوع دارد که گاهی برای انتخاب حسابی سردرگم می‌شوید. اگر بهترین صندلی هواپیما نصیبتان نشده و پرواز خوبی نداشته‌اید و می‌خواهید حال و هوای متفاوتی برای خود رقم بزنید، به سراغ تفریحات هیجانی کیش بروید. سافاری را امتحان کنید یا سوار پاراسل شوید و بر فراز خلیج فارس اوج بگیرید. اگر دوست دارید در کنار هیجان، حسابی خیس شوید، شاتل یا بنانا انتخاب خوبی برای شما هستند. غواصی را فراموش نکنید تا بتوانید با دنیای زیر آب آشنا شوید و همچنین فرصت رفتن به پلاژ و شنا در آب‌های شفاف خلیج فارس را از دست ندهید.

 

با فلای تودی سفری به صرفه به کیش داشته باشید

اگر به صورت آنلاین و از فلای تودی بلیط هواپیما خود را بخرید می‌توانید با استفاده از سرویس‌های نمودار قیمتی، تقویم قیمتی و اطلاع از آخرین قیمت، ارزان‌ترین بلیط را پیدا کنید. این سرویس‌ها در اختیار شما هستند تا سفری ارزان‌تر را تجربه کنید و همیشه فرصت این را داشته باشید که خاطراتی خوش برای خود و همراهانتان بسازید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز