خبرگزاری کار ایران

فروش در دنیای مجازی، رویکرد کلی در بازاریابی دیجیتالی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۷۳۴

شرکت باتاب اندیش، همایش صنعت مد و پوشاک را با محوریت فروش اینترنتی، مجازی و اینستاگرم در مرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور اساتید و سخنرانان مجرب از کشور ایران و ترکیه و کارآفرینان برتر از اقصی نقاط ایران در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار کرد.

شرکت باتاب اندیش، همایش صنعت مد و پوشاک را با محوریت فروش اینترنتی، مجازی و اینستاگرم در مرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور اساتید و سخنرانان مجرب از کشور ایران و  ترکیه و کارآفرینان برتر از اقصی نقاط ایران در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار کرد. در همین خصوص گفتگویی کوتاه با دریس کوهن یکی از کارآفرینان برتر و موفق این همایش داشتیم که در ذیل می‌خوانید:

دریس کوهن، مدیر مزون دریس با ۱۰ سال سابقه کار در زمینه طراحی لباس عروس، مانتو و لباس‌های سنتی دارد و دارای دو شعبه فعال در قیطریه و جردن با  یک تیم ۱۰ نفره مشغول فعالیت هنری است. دریس کوهن از کارآفرینان این صنف صاحب سبک در ژورنال های رنگ و دارای تیم تخصصی لاین اوت کوتور و کژوال است.

کوهن در خصوص فعالیت  کار خود در فضای مجازی گقت: اینستاگرام ابزاری قدرتمند و صد البته اقتصادی برای رشد کسب و کار در دوران شیوع کروناست.  با اینستاگرام می‌توان  به مشتریان جدید دست پیدا کرد و  با مشتریان فعلی در ارتباط باشیم و حتی اقدام به فروش محصولات  خود کنیم. همه این‌ عوامل اینستاگرام را به یک پلتفرم کامل و فوق‌العاده برای بازاریابی و کسب‌وکارهای خانگی که محل درآمد بسیاری از اقشار مردم، تبدیل کرده است.

وی افزود: استراتژی فروش در اینستاگرام،‌ فقط بخش کوچکی از رویکرد کلی و کلیدی به بازاریابی دیجیتال‌ است، اما قطعه بسیار مهمی از این پازل خواهد بود. ما نیز در فضاهای مجازی توانستیم به شکل مناسبی کار را توسعه داده و به فروش مثبتی دست پیدا کنیم.

کوهن حضور در همایش را مفید و مثمرثمر اعلام کرد و اظهار کرد: اجرای این چنین همایش‌های تخصصی در صنف پوشاک و مد باعث ایجاد انگیزه‌ای قوی و عزمی جزم برای زنانی می‌شود که همواره بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ها در صحنه‌های اقتصادی خوش درخشیدند و امیدوارم چنین رویدادهایی هر ساله برگزار شود تا مهارت ها و دستاوردهای بانوان هنرمند در زمینه مزون، مد و پوشاک مخفی از چشم دیگر مردم نماند.

وی در خصوص اعمال محدودیت در فضای مجازی که با نام صیانت از کاربران اینترنتی نام برده می شود و تاثیر آن در کسب و کار خود گفت: من مطمئنم این محدودیت به شکلی که در جامعه گفته شده نیست و دولت قصد ضربه زدن به اقتصاد و معیشت کاربرانی که محل درآمدشان از فضای محازی است، ندارد.

کوهن تاکید کرد: به طور قطع ترجیح دولت و زمامداران دولتی جدید به توسعه اقتصاد و بهبود معیشت مردم است نه تنگ‌تر کردن معیشت مردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز