خبرگزاری کار ایران

تور کیش از مشهد، دومین تور پرطرفدار کیش در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۵۶۲

کیش، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جنوب ایران است. این جزیره در میان خلیج زیبای فارس قرار دارد و جاذبه‌های طبیعی و تفریحی متنوعی را در خود جای داده است. انواع تفریحات آبی و دریایی، سرگرمی‌ها و جنگ‌های شبانه، هتل‌ها و رستوران‌های لوکس، مراکز خرید متعدد و ... از جمله مواردی هستند که کیش را به یکی از محبوب‌ترین نقاط گردشگری ایران تبدیل می‌کنند. تور کیش در لیست پرفروش‌ترین تورهای داخلی ایران قرار دارد و در تمامی ماه‌های سال، خصوصا در دو فصل پاییز و زمستان، مورد استقبال قرار می‌گیرد. آژانس‌های گردشگری نیز از این فرصت استفاده کرده و تورهای متعددی را با شرایط و قیمت‌های مختلف ارائه‌ می‌کنند. در هر کجای ایران که باشید می‌توانید تور کیش را با توجه به بودجه خود خریداری کنید و سفری هیجان‌انگیز را در زیباترین جزیره ایران آغاز نمایید. در ادامه در مورد تور کیش از مشهد صحبت می‌کنیم و اطلاعاتی در مورد خرید تور مشهد اقساطی، در اختیارتان قرار می‌دهیم. 

 

تور کیش

تور کیش یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی ایران است که بیشترین فروش را در طول سال دارد. اغلب خریداران تور کیش، از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و شیراز هستند. روزانه بیش از 30 پرواز از سمت تهران به کیش انجام می‌شود و فرودگاه بین‌المللی مشهد نیز بیش از 20 پرواز را در ساعات مختلف روز راهی این جزیره می‌کند. در هر استانی که اقامت دارید، می‌توانید تور کیش را خریداری نمایید و روزهای خوبی را در این جزیره‌ی دیدنی، سپری کنید. برای این کار کافیست با آژانس گردشگری موردنظر خود تماس بگیرید و شرایط سفر و هزینه‌های آن را جویا شوید. هزینه‌های دریافتی مواردی چون خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، بیمه مسافرتی، گشت‌وگزار در جزیره با همراهی تور لیدر و ... را شامل می‌شود. آژانس‌های گردشگری گزینه‌های متعددی را پیش روی گردشگران قرار می‌دهند. شما این فرصت را دارید که یک هتل 3 ستاره با قیمت مناسب را انتخاب کنید یا در یکی از بهترین هتل‌های کیش با امکانات رفاهی کامل اقامت داشته باشید. بودجه خود را در نظر بگیرید و گزینه مناسب را برای سفر انتخاب کنید. همچنین در نظر داشته باشید تورهای اقساطی نیز طرفدار زیادی پیدا کرده و می‌توانید با پرداخت مبلغ کمی به عنوان پیش‌پرداخت، تور مورد نظر خود را خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه تورهای اقساطی کیش کایت مراجعه نمایید.

تور کیش از مشهد، دومین تور پرطرفدار کیش در ایران

تور کیش از مشهد

تور کیش از مشهد، دومین تور پرطرفدار کیش در ایران است و بیشترین تعداد مسافران را بعد از تور کیش از تهران دارد. تور کیش از مشهد به دو صورت هوایی و زمینی انجام می‌شود. روزانه پروازهای متعددی از مشهد به سمت کیش انجام می‌شود که بیشترین تعداد آن‌ها متعلق به شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور می‌باشد. در هر ساعتی از روز که بخواهید می‌توانید بلیط سفر به کیش را تهیه کنید و با پرواز موردنظر خود راهی این جزیره شوید. با توجه به تعداد بالای پروازها از مشهد، امکان خرید بلیط لحظه‌آخری و چارتری نیز موجود بوده و فرصت یک سفر ارزان‌تر را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. می‌توانید برای خرید بلیط با کارشناسان کایت تماس بگیرید و با راهنمایی آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید.  تور کیش از مشهد به صورت زمینی نیز برگزار می‌شود، اما با توجه به طولانی بودن مسیر، اغلب افراد سفر هوایی را ترجیح می‌دهند. برای سفر زمینی به کیش ابتدا باید با قطار یا اتوبوس به سمت بندرعباس بروید و از آن‌جا با لنج خود را به کیش برسانید. آژانس گردشگری کایت برای رزرو بلیط قطار و لنج نیز در کنار شما بوده و امکان خرید تور اقساطی کیش از مشهد را نیز برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. در هر کجای ایران که باشید می‌توانید تور موردنظر را به صورت اقساطی تهیه نمایید و برای این کار نیاز به هیچ ضامنی ندارید. 

تور کیش از مشهد، دومین تور پرطرفدار کیش در ایران

تور مشهد اقساطی

تور مشهد اقساطی از جمله پرطرفدارترین تورهای کایت است که امکان سفر به مشهد را برای علاقه‌مندان میسر می‌سازد. مشهد یکی از قطب‌های گردشگری ایران است که در تمامی ماه‌های سال، مورد استقبال هم‌وطنان عزیزمان قرار دارد. البته در حال حاضر  به دلیل شرایط کرونا و شیوع بیماری در این شهر، تعداد مسافران بسیار کمتر شده است، اما با این حال مشهد هم‌چنان یکی از پرگردشگرترین شهرهای کشورمان است. در هر استان و شهری که اقامت دارید، می‌توانید تور مشهد اقساطی را خریداری کنید و یک سفر سیاحتی- زیارتی به‌یادماندنی را تجربه نمایید. برای تورهای اقساطی کایت تنها 20 درصد از هزینه کل تور را می‌پردازید و مابقی مبلغ را در اقساط 4 تا 12 ماهه پرداخت می‌کنید. برای خرید تور نیاز به ضامن ندارید. کافیست به تعداد اقساط، چک یا سفته تهیه کنید و آن را به همراه سایر مدارک تحویل دهید. بنابراین، اگر حال و هوای زیارت دارید و دوست دارید یک سفر تفریحی جذاب داشته باشید، همین الان برای خرید تور مشهد اقساطی اقدام نمایید و به فکر هزینه‎های آن نباشید.  با کایت می‌توانید یک سفر خوب و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

تور کیش از مشهد، دومین تور پرطرفدار کیش در ایران

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، خرید تور کیش از مشهد و دیگر شهرها امکان‌پذیر است. آژانس گردشگری کایت امکان خرید تور را از تمامی شهرهای ایران برای گردشگران فراهم کرده و علاوه بر آن، فرصت خرید تورهای اقساطی را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. اگر قصد سفر دارید، اما در حال حاضر از لحاظ مالی در شرایط مناسبی نیستید، می‎توانید تورهای اقساطی کایت را خریداری کنید. این تورها بالاترین میزان فروش را در ماه‌های اخیر داشته‌اند. برای خرید تورهای کایت سه راه پیش‌رو دارید. می‌توانید از طریق وب‎سایت خرید خود را انجام دهید یا با شماره 02175097700 تماس بگیرید و ضمن مشورت با کارشناسان کایت، تور موردنظر خود را رزرو نمایید. برای شهروندان تهرانی امکان خرید حضوری نیز فراهم شده است. کافیست به آدرس تهران، خیابان مطهری، پلاک 188، مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز