خبرگزاری کار ایران

خرید خودروهای بی ام و

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۵۲۸

BMW یا بی ام وی به آلمانی یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی و تولید خودروها و تکنولوژی‌های مختص به لوازم نقلیه است. این شرکت توانسته در طول سال‌های متمادی باعرضه مدل‌های مختلف به محبوبیت عظیمی دست یابد.

در واقع اگر به دنبال خرید یک خودروی لوکس و باکیفیت که از تمامی تکنولوژی‌های امنیتی بهره می‌برد و یک غول هوشمند بوده و حس خاص بودن را به شما منتقل کند. همیشه مدل‌های بی ام و در صدر لیست انتخاب قرار می‌گیرند.

شرکت بی ام و سال‌هاست که در ایران فعالیت می‌کند. اما مدتی است که واردات این خودروها دچار مشکلات فراوانی شده است. شما معمولاً یا از طریق عاملین فروش اقدام به واردات این خودروها می‌کنید یا این که راه خاصی برای دستیابی به جذاب‌ترین خودروهای بی ام وی نیست.

بی ام و همیشه یک برگ برنده در سگمنت‌های مختلف خودرو رو می‌کند. شاید این سه مدل که قصد معرفی آن ها را داریم ماندگارترین‌ها در تاریخ و در دسته خود باشند.

نکات مهم در مورد خرید خودروهای بی ام و

خرید یک خودروی بی ام و علاوه بر این که استانداردهای روز دنیا را در اختیار شما قرار می‌دهد و سبب می‌شود حس لوکس بودن و بی‌نظیر بودن به شما منتقل شود. مزایای زیاد دیگری نیز خواهد داشت.

ایمنی و امنیت بالا اولین مسئله‌ای است که همواره شرکت‌های عضو اتحادیه اروپا نسبت به آن حساسیت زیادی به خرج می‌دهند. با وجود لوکس بودن خودروهای این شرکت حس امنیت واقعی را به شما منتقل می‌کنند.

از طرفی آپشن‌های ایمنی این ماشین‌ها بی‌نظیر است. در اثر برخورد انواع ضربه‌ها و صدمات آسیب روی این خودروها به کمترین حد ممکن می‌رسد.

از طرفی با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و تأثیر آن روی خودروها، ویژگی‌هایی مانند امکان کنترل هشدار و بررسی نقاط کور برای راننده که به آن ها دسترسی و اشرافیت ندارد؛ ترمز پیشرفته و هوشمند، دید در شب و مواردی چون هشدار خروج از خط باعث می‌شود که شما نسبت به خرید خودروهای این شرکت مطمئن شوید.

خرید خودروی محبوب بی ام و 730li

خرید خودروهای بی ام و

در صورتی که به دنبال خرید سری سواری خودروهای شرکت بی ام هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به سراغ خرید بی ام و 730li بروید و مشخصات آن را بررسی کنید.

این خودرو یکی از سدان های بزرگ و خوش قامت شرکت المانی است که از جمله نقاط قوت آن می‌توان به کیفیت ساخت بالا، تنوع در امکانات و گجت‌های هوشمند و همین‌طور فرمان‌پذیری بی‌نظیر اشاره کرد.

شرکت بی ام و در این مدل از یک موتور دو لیتری چهارسیلندر استفاده کرده است که قدرت تولید 258 اسب بخار را دارد.

صفر تا صد این خودرو ظرف مدت کم تر از 6 ثانیه خواهد بود.

سقف سرعت بی ام و مدل 730 نیز نهایتاً 250 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

سال هاست که این خودرو در سگمنت سدان رقبا را چالش کشیده است و شرکت بی ام و برای اطمینان هر چه بیشتر خریدار در آن از سیستم کنترل کشش، کنترل سرعت در سرازیری و... استفاده کرده است.

خرید بی ام و x6 - جذاب و قدرتمند

خرید خودروهای بی ام و

همیشه خودروهای شرکت بی ام و مظهر قدرت و شکوه هستند. در مدل ایکس 6 نیز چنین شاخصه‌ای وجود دارد، کیفیت ساخت بالا و پایداری بی‌نظیر این خودرو سبب شده است که آن را در سگمنت SAV و جزء برترین‌ها معرفی کند.

نقطه عطف این خودرو موتور شش سیلندر توربو شارژ سه لیتری با قابلیت تولید 306 اسب بخار قدرت است. اگر به دنبال یک شاسی‌بلند لوکس هستید در خرید بی ام و X6 درنگ نکنید.

مانند مدل‌های دیگر شرکت بی ام و در نسخه استاندارد این خودرو از کروز کنترل، کنترل هوشمند و کنترل کشش استفاده نموده است.

سنسورهای گوناگون نیز در این خودرو نقش آسان‌تر کردن دسترسی به پروتکل‌های امنیتی در جاده‌های شلوغ و اتوبان‌ها را برای این خودرو ایفا می‌کنند. سیستم پخش بی‌نظیر باکیفیت عالی و همین‌طور امکان اتصال انواع لوازم جانبی و تعداد 6 عدد ایربگ فاکتورهای خرید این خودرو را بسیار غنی‌تر می‌کند.

خرید بی ام و x4

خرید خودروهای بی ام و

ماشین بعدی شرکت خودروسازی بی ام و، مدل ایکس فور یک نسخه بی‌نظیر در سگمنت ایکس 6 ظاهر شده و کمی نسبت به آن کوچک‌تر است. شرکت بی ام و تمام تلاش خود را کرده تا رقبا را کنار بزند و برای این مسئله می‌توانیم استناد به امکانات امنیتی و گجت‌های درون این خودرو داشته باشیم.

سنسور و رادارهای جلو و عقب، کروز کنترل نسخه هوشمند، تشخیص نقطه کور و تغییر لاین از جمله مواردی است که در ماشین جذاب بی ام و نقش اصلی تأمین امنیت را بازی می‌کنند.

استفاده از یک موتور توربو شارژ 4 سیلندر که توانایی تولید 241 اسب بخار را داراست. در مدت زمان 6.4 ثانیه به سرعت 100کیلومتر بر ساعت می رسد. ضمن این که این شاسی بلند جمع و جور و لاکچری از بدنه شاسی یکپارچه طراحی شده است.

برای خرید بی ام و X4 می‌توانید به سایت کارچ مراجعه نمایید و خریدی راحت و با خدمات منحصر به فرد را تجربه کنید.

چرا خودروهای BMW

خرید آنلاین خودروهای بی ام و و پرداخت بدون نیاز به حضور در محل از جمله ویژگی‌های carech به‌عنوان برترین مرجع فروش خودروهای وارداتی سبب شده است که مشتریان به شیوه جدید ارائه خدمات آشنا شوند. در واقع دیگر نیازی نیست که شما در بنگاه‌های معاملاتی حضور پیدا کرده و درگیر پروسه واردات و خروج از گمرک این خودروها شوید که معمولاً هم بسیار سخت است.

از طرفی می‌توانید تمامی اطلاعات لازم را در خصوص مدل خودرو به دست آورده و اگر سؤالی دارید با تیم پشتیبانی مطرح نمایید. تمامی محصولات با گارانتی اصالت و کیفیت و ضمانت‌های لازم عرضه می‌گردد.

بالاخره بی ام و قطعاً یکی از خوش‌نام‌ترین شرکت‌های تاریخ خودروسازی آلمان و دنیا است که مدل‌های خود را با خیال راحت معرفی و رقبا را به‌زانو درمی‌آورد. به‌هرحال قطعاً داشتن یک خودروی لوکس و شاسی‌بلند یا سواری می‌تواند برای هرکدام از ما جذاب باشد.

البته این در صورتی است که دردسری در زمینه خرید، انتخاب و بررسی کیفیت این خودروها وجود نداشته باشد. از جمله مزایای خرید اینترنتی خودروهای بی ام و، شفاف‌سازی در زمینه اطلاعات خودرو و عملیات انتقال مالکیت است که تماماً مطابق خواسته شما و با هماهنگی شما انجام می‌گردد.

Carech مرکز خرید اینترنتی خودروی وارداتی چگونه کار می کند؟

شاید سوالی که برای بسیاری از شما ایجاد شده باشد مربوط به نحوه فعالیت carech خواهد بود. در واقع اصلی ترین مسئولیت این شرکت ارائه مشاوره در زمینه خرید انواع خودروهای لوکس وارداتی در ایران بوده و متناسب با بودجه شما، نیازتان و همینطور خواسته هایتان از خودرو بهترین گزینه را به شما معرفی می کند.

می‌توانید پیش از خرید مشاوره‌های لازم را از این مؤسسه فروش دریافت کنید. درصورتی‌که نیاز به‌نقد و بررسی و کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت خودروها، در سگمنت‌ها و کلاس‌های مختلف دارید. هم تیم پشتیبانی آنلاین و هم بخش تماس "کارچ" آماده راهنمایی شماست.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز