خبرگزاری کار ایران

ارزان ترین ست شیرالات قهرمان، راسان و شودر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۴۵۸

خرید در هر حوزه ای نیازمند راهنمایی و پیشنهاد های صحیح میباشد. در حوزه شیرالات نیز با توجه به برند های گوناگون، خریدار در اکثر مواقع دچار سردرگمی های فراوانی میشود. از همین رو بهترین کار برای تحقیق در مورد انتخاب ست شیرالات، دسته بندی این محصولات بر اساس نیازمان میباشد. این مقاله سعی دارد با معرفی ست شیرالات ارزان قیمت برند های معروف، کار خرید را برای افرادی که میخواهند شیرالات ارزان و  همیطور با کیفیت را آسان کند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم تنها یکسری از بهترین و همینطور ارزان ترین ست شیرالات چهار برند معروف را برای شما تهیه کنیم، تا شما با مطالعه مشخصات و دیدن ظاهر این شیرالات، انتخابی راحت و مناست داشته باشید.

برند های ذکر شده در این مقاله

ما در این مقاله سعی کردیم که چهار برند را برای تحقیق و جستجو انتخاب کنیم. این برند ها که از نام آشنا ترین برند های موجود در بازار میباشد به ترتیت قهرمان، راسان و شودر و کی دبلیو سی میباشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین شیرالات رده مقرون به صرفه این شیرالات آشنا شوید.

 ارزان ترین ست شیرالات قهرمان

ست شیرالات بهادر قهرمان، اولین ست شیرالاتی ارزانی میباشد که برای شما اماده کرده ایم. برند شیرالات قهرمان با سابقه ای 35 ساله، از معروف ترین شیرالات ایران و خاورمیانه به حساب می اید که مورد اعتماد بسیاری از افراد در خرید شیرالات میباشد.

ست بهادر قهرمان در کنار قیمت مقرون به صرفه خود از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است. این شیر که دارای ظاهری نیمه مدرن و کلاسیک میباشد با ظاهر براق خود میتواند با دکوراسیون های مختلفی هماهنگ شود.

عمده رسانه‌ها محدودیت خاصی در تعداد کلمه رپورتاژ ندارند اما بهتر آن است بین ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشد. ایده‌آل آن است که بسته به هدف محتوا از ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ کلمه باشد.

ارزان ترین ست شیرالات قهرمان، راسان و  شودر

کیفیت کارتریج اسپانیایی این شیر بسیار مطلوب بوده و بدنه آن ابکاری نیکل با درجه میکرون بالا میباشد. همچینین این شیرالات به دلیل طراحی ساده خود از نصب بسیار آسانی برخوردار میباشند.

این ست دارای مجموعه شیر حمام، شیر روشویی، شیر ظرفشویی و شیر توالت میباشد که به همراه آنها بایستی دو عدد لنگی و پولکی پشت شیر و ۴ عدد شلنگ پیستوار حصیری توسط فروشنده برای شما ارسال شود.

لازم به ذکر است که تمامی شیرالات قهرمان دارای 5 سال ضمانت کالا و 15 سال خدمات پس از فروش میباشند.

ارزان ترین ست شیرالات راسان

ست شیرآلات درسا از برند شیرالات راسان، از محبوب ترین شیرالات مقرون به صرفه در بازار شیرالات به حساب می اید.

برند راسان تاکنون با کولباری از تجربه و دانش تخصصی کارشناسان ایرانی، توانسته است، به عنوان قلب تپنده تولید صنعتی انواع شیرآلات مدرن،کلاسیک،هوشمند و لمسی در مصارف مختلف و گوناگون برسد و تنوع محصولات این شرکت در رده مقرون به صرفه، نزدیک به بیست ست شیرالات میرسد که ما دردانه این شیرالات را برای شما جدا کرده ایم.

درسا که ارزان ترین مدل معرفی شده در این مقاله میباشد از دانش فنی و استاندارد های رو بهره گرفته تا بتواند با توجه به قیمت ارزان خود، تجربه کیفیت مناسبی را برای مصرف کنندگان خود رقم بزند.

ارزان ترین ست شیرالات قهرمان، راسان و  شودر

بدنه این محصولات از مرغوب ترین مواد اولیه (آلیاژ برنج) ساخته شده است که بر روی آن لایه پوششی الکترواستاتیک قرار گرفته میشود. خرید این شیرالات تنها در رنگ کروم مقدور میباشد و سازگاری بالایی در انواع طراحی های مدرن و کلاسیک دارد.

آب بندی این شیرالات بسیار با کیفیت بوده و تمامی محصولات راسان دارای نشان استاندارد ایران،ISO-9001 و نشان استاندارد اروپا CE می باشند. همچنین برند راسان تمام محصولات خود را به ضمانت 5 سال عرضه میکند.

ارزان ترین ست شیرالات شودر

شاید شودر از برند هایی باشد که به نسبت راسان و قهرمان از اوازه بلندی برخوردار نباشد اما کیفیت مصرف این شیرآلات را تنها مصرف کنندگان آنها میدانند.

شیرالات شودر یکی از بروز ترین برند های موجود در بازار میباشد که فعالیت خود را با مشاورینی از المان و دیگر کشور های اروپایی از اوایل دهه هفتاد شروع کرده است. این شرکت که با شعار “جزئیات مهم است” محصولات خود را به بازار عرضه میکند، دارای شیرالاتی با کیفیت و طراحی شده با جزئیات خاص میباشد.

ارزان ترین ست شیرالات قهرمان، راسان و  شودر

اما ست انتخابی این برند در این مقاله، شیرالات اطلاس تو پلاس میباشد که مانند سایر ست شیرالات دارای چهار قطعه حمام، دستشویی،توالت و ظرفشویی میباشد.

کارتریج سوئیسی این سری از شیرالات شودر 40 میلیمتری میباشد که حجم مناسب آب در کنار کنترل و صرفه جویی این مایه حیاتی را، به وسیله پرلاتور کاهنده آب، در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد. همچنین این محصول به دلیل طراحی خاص خود، از رسوب پذیری بسیار پایینی برخوردار میباشد و نصب این شیرالات کار بسیار اسانی به حساب میآید.

ارزان ترین ست شیرالات کی دبلیو سی KWC

برند شودر با سابقه ای بیش یکصد سال در اروپا، یک شرکت بسیار معروف و معتبر میباشد که طی قرار دادی در صد و بیستمین سالگرد تاسیس خود با شرکت ایرانی شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران، توانسته که تولیدات خود را در خاورمیانه نیز گسترش دهد.

این برند که شاید بتوانیم آنرا از منظر معروفیت، در کنار شودر  قرار دهیم، معمولا شیرالاتی بسیار با کیفیت و همینطور گران قیمت را تولید میکند که از همین رو، گران ترین محصول مقرون به صرفه در این مقاله را به خود اختصاص داده است.

زئوس(خدای رعد و برق یونانی) نام این ست شیرالات کی دبلیو سی میباشد. همانطور که از نام این محصول پیداس، طراحی این شیرالات با ست های ذکر شده در بالا متفاوت میباشد. طراحی این شیرالات بسیار به دکوراسیون مدرن نزدیک بوده و کمتر مورد استفاده در دکوراسیون ها کلاسیک میباشد.

از مشخصات شیر kwc مدل زئوس میتوان به جنس دستگیره زاماک و کارتریج سرامیکی آنها اشاره کرد. همینطور بدنه این سری از شیرالات از جنس الیاژ برنج که بدنه از کروم نیکل با درجه میکرون بالا دارد. آبفشان Neoperl و شلنگ پیسوار Ultra-flex ساخت Mateu اسپانیا از دیگر مشخصات این شیرالات با کیفیت کی دبلیو سی میباشد.

همینطور ست این شیرالات دارای سه قطعه توالت، حمام ، روشویی میباشد و از شیرالات ظرفشویی در این مدل خبری نیست. لازم به ذکر است شما میتوانید شیر حمام و توالت این شیرالات را با تکنولوژی ترموستاتیک تهیه کنید.

خرید اینترنتی شیرالات

اعتماد و خرید اینترنتی شیرالات میتواند یکی از چالش های این روز های کرونایی باشد. وبسایتی که بتواند علاوه حفظ اصالت کالا از پشتیبانی مناسب و بالایی برخوردار باشد. و بتواند مناسب ترین قیمت را در اختیار خریدارن بگذارد.

ما به شما در خرید اینترنتی شیرالات، دو وبسایت دیجی کالا و ماوی هام را پیشنهاد میکنیم که دیجی کالا وبسایتی عمومی و شناخته شده و همینطور ماوی هام، بزرگ ترین وبسایت شیرالات بهداشتی میباشد که به طور تخصصی فعال در حوزه ذکر شده میباشد و میتواند با کیفیت و مناسب ترین قیمت های را برای خریداران فراهم کند.

لازم به ذکر است ماوی هام امکان خرید عمده برای مغازه داران و سازندگان ساختمانی و همچنین خرید تکی با قیمتی فوق العاده را برای شما فراهم میکند که این تفاوت قیمت بسیار فاحش بین ماوی هام و رقبا به دلیل حضور فروشگاه ماوی هام (انبار و دفتر پخش) در بازار بزرگ شیرآلات تهران میباشد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز