خبرگزاری کار ایران

جوشکاری سیار در تهران و خدمات آن

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۹۰۸

به جوشکاری سیار در تهران نیاز دارید؟ فقط 5 دقیقه وقت بگذارید و این مطلب را بخوانید:

حتما برای شما هم پیش آمده که در یک موقع نامناسب مثلا وسط یک روز تعطیل یا در هنگام شب با خرابی درِ حیاط یا ترکیدگی لوله در منزل یا محل کارتان مواجه شده باشید.

حالا اگر چند روز تعطیلی پشت سر هم باشد یا بین التعطیلین یا در ساعت نامناسبی این اتفاق برایتان بیفتد، چکار باید کرد؟ در این شرایط اعصاب خُردی به خاطر خراب شدن آن وسیله یک طرف، دنبال استادکار گشتن و پیدا کردنش یک طرف. چون تعطیلی است یا ساعت بدی است، مغازه‌هایشان که بسته است. (اگر هم باز باشد، امکان حمل برخی وسایل به مغازه آنها وجود ندارد یا خیلی سخت و هزینه بر است، یا به نیسان و ... نیاز پیدا خواهید کرد). حال اگر ساکن تهران باشید و تمامی این مشکلات هم علاوه بر دردسرهای جا به جایی باشد، دیگر بسیار دردسرساز می‌شود. به همین دلیل است که جوشکاری سیار در تهران این روزها از اهمیت زیادی در این شهر برخوردار است.

با تمامی این‌ها باید با تلاش و رو انداختن به این دوست و آن آشنا، شماره یک سرویس‌کار یا جوشکار را پیدا کنید و به او زنگ بزنید. اگه افتخار بدهند و تلفن را جوابگو باشند، تازه مشکل بعدی قد عَلم می‌کند: طرف اول بهانه می‌آورد که وقت ندارم و سرم شلوغ است و از این حرف‌ها (حالا از بیکاریِ روزهای تعطیل یا کسادی بازار، نمی‌داند چه بکند و در حال یک قل دو قل بازی کردن توی خانه اش است؛ و از بی پولی هم شپش توی جیب هایش پشتک می زند، همه این‌کارها را برای بازار گرمی انجام می‌دهد).

بعد اگر با التماس و خواهش شما راضی به آمدن شود، اول پشت تلفن قیمت بالایی را طی می‌کند و حتی اتمام حجت می‌کند که اگر بعد از دیدن کار، به توافق نرسید، هزینه رفت و آمد، دریافت خواهد کرد. شما هم که بد جوری گیر افتادید، مجبورید هر چه می‌گوید قبول کنید.

اما اصل دردسر از اینجا به بعد شروع می شود. اول اینکه سر ساعتی که گفته، نمی‌آید. حتی شاید شما مجبور شوید یکی دو بار دیگر به او تلفن کنید تا بالاخره تشریف فرما شوند. در مرحله دوم برای بازار گرمی بیشتر مدعی می‌شود که رفع ایراد مربوطه، به فلان قطعه یا تجهیزات نیاز دارد و انجامش در آن زمان ممکن نیست (اما با خواهش‌های شما که حسابی گیر افتاده‌اید و استفاده از جملاتی مثل اینکه: «هر طور می‌توانی کاری بکن، کارمان لنگ است» بالاخره قیمت بالاتری را پیشنهاد می‌کند و با راضی شدن شما در واقع مجبور شدن شما دست به کار می‌شود و پشت سر هم از مهارتش برای حل آن مشکل بدون لوازم یدکی یا تجهیزات لازم صحبت می‌کند).

تا اینجا اگر کار انجام بشود، خوب است. اما بعد از اتمام کار و دریافت چند برابری دستمزد و ترک محلِ جنایت توسط سرویس‌کار یا جوشکار گرامی، احتمالا مشکل دیگری بوجود خواهد آمد. وسیله مربوطه یکی دو روز دیگر احتمالا باز خراب می‌شود یا کلا فاتحه‌اش را باید خواند.

شما هم قاعدتا ناراحت از نتیجه کار دوباره با او تماس می‌گیرید. اول که جواب تلفن نمی‌دهد، بعد که جواب بدهد، بهانه می‌آورد که ایراد دستگاه اساسی بوده و تقصیر از او نیست. بعدتر که قبول کند تا مجددا مراجعه کند، باید منتظر بد قولی‌های چند باره­‌اش باشید؛ و بعد از آمدن هم ایراد را گردن دستگاه انداخته، مجددا با اخذ مبلغی به جان وسیله شما می‌افتد.

نتیجه چه شود، بماند. اگر تصمیم به شکایت از او بگیرید، صرفا یک شماره تماس دارید که اتحادیه کاری از دستش بر نمی‌آید(بماند که چقدر هزینه و وقت باید پای این جور مسائل بگذارید). اگر هم پیدایش کنید، از پایان چنین شکایت‌های در کشورمان با اطلاع هستید (حتما خودتان یا آشنایانتان هم چنین مواردی را تجربه کرده‌اید).

جوشکاری سیار در تهران و خدمات آن

جوشکاری سیار در تهران

اگر ساکن تهران هستید، تمام آنچه تا حالا گفته شد را کنار بگذارید. نیاز به جوشکار یا لوله کش یا سرویس کار دارید، به راحتی با تلفن همراهتان در هر ساعت و زمانی از شبانه روز وارد سایت جوشکار سیار (https://joshkarsayar.ir) شوید، یا از طریق شماره واتس‌‎آپ (۰۹۰۵۰۴۸۰۲۹۷) و یا شماره تلفن (۰۲۱۶۶۲۷۴۲۹۲ – ۰۹a۱۲۳۸۳۳۸۰۲) با کارشناسان آن‌ها تماس بگیرید.

به سادگی مشکل را توضیح دهید، راهنمایی و مشاوره رایگان بگیرید و اگر بر سر قیمت توافق کردید، جوشکار مربوطه در زمانی که شما تعیین کرده‌اید، جهت انجام کار به محل شما مراجعه می‌کند. اگر انجام جوشکاری مربوط به تعمیرات و اصلاح ایرادات باشد، با قیمت مناسب در محل انجام خواهد شد. اگر نیاز به ساخت سازه‌ای مانند نرده­ی جدید، درِ نو یا هر وسیله­ی دیگری داشته باشید، کار را در کارگاه ساخته و جهت نصب به محل مورد نظر شما منتقل خواهند کرد (شما فقط یک تماس گرفته‌اید و مشکل را توضیح داده‌اید، بقیه موارد با سامانه جوشکار سیار در تهران).

مزایایِ مراجعه به جوشکاری سیار در تهران

  • از قیمت مناسب مطلع شده و می‌توانید به راحتی آن را با سایر مراکز خدماتِ جوشکاری، آهنگری یا سرویس‌کاری مقایسه کنید (قیمت ما نازل ترین قیمت ممکن است).
  • در صورت بروز مشکل، امکان مراجعه به سایت و پیگیری رفع ایراد یا طرح شکایت را دارید.
  • قبل از سپردن کار به جوشکار سیار در تهران، می‌توانید از نظرات سایر مشتریان قبلی خدمات ما مطلع شوید.
  • کارتان را به کاردان سپرده‌اید (جوشکار سیار 25 سال سابقه کاری داشته و با توجه به مقتضیات روز و برای راحتی حال مشتریان، کسب و کار خود را با فناوری‌های روز تلفیق کرده­ایم).
  • برای دریافت چندین خدمت می‌توانید به جوشکار سیار در تهران تکیه کنید (جوشکاری، آهنگری، ساخت و تعمیر در و پنجره، ساخت و تعمیر درِ آکاردئونی، تعمیر سازه‌های فلزی، انجام لوله کشی و حل مشکل ترکیدگی آن‌ها، ساخت آلاچیق و سایبان، لوله کشی گاز (حتی نصب روشنایی اضافه گازی)، ساخت یا رفع ایرادات درِ و پنجره های پی وی سی و آهنی، ساخت و تعمیر یا اضافه و کم کردن حفاظ های آهنی و حتی پیمانکاری و تخریب بنا و سایر موارد مشابه).
  • کارشناسان جوشکار سیار از انجام هیچ کمک یا راهنمایی یا مشاوره دریغ نخواهند داشت.
  • در هر ساعتی از شبانه روز و در تمام ایام سال (حتی تعطیلات) دغدغه یافتن جوشکار یا سرویس‌کار را ندارید.
  • ارائه خدمات جوشکاری سیار و سایر سرویس های فنی در تمام مناطق تهران (شامل شرق، غرب، شمال و جنوب).
  • تلاش مجموعه برای اضافه کردن سایر خدمات در آینده ای نزدیک.
  • اگر کاری در تخصص مجموعه جوشکار سیار در تهران نباشد، شما را برای یافتن راه حل راهنمایی خواهد کرد.
  • و ...

پس اگر به جوشکاری سیار در تهران  و همچنین سایر خدمات فنی احتیاج پیدا کردید، معطل نکرده و به سامانه اینترنتی جوشکار سیار https://joshkarsayar.ir/ مراجعه فرمایید. فاصله ما و شما یک تماس است که هزینه چندانی برای شما در بر نخواهد داشت، اما موجب افتخار ما خواهد بود.

پایان کلام

با توجه به مشکلات ترافیک و حمل و نقل و هزینه‌های آن در شهری مثل تهران و دردسرهای یافتن یک جوشکار منصف، متعهد، خوش قول، زبده و با تجربه پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به جوشکاری سیار در تهران یا لوله کش و سرویس‌کار، در اولین قدم با جوشکار سیار تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و خدمات وسیع ما با قیمت مناسب بهره مند شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز