خبرگزاری کار ایران

برترین تولید کنندگان باسکول در ایران: فروشگاه اسکیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۲۵۹

برندهای مختلف باسکول ایرانی

باسکول‌ بی‌نظیر که محصولی از شرکت ایرانی بی‌نظیر هستند یکی از تولیدکنندگان مطرح باسکول در کشور است که با سابقه بیش از 70 سال فعالیت در این حوزه هم اکنون باسکول‌هایی را با ظرفیت 60 کیلوگرم تا 20 تن تولید و روانه بازار می‌کند. قیمت باسکول صنعتی بی‌نظیر متناسب با بازارهای داخلی است و این توان خرید کاربران را در مورد این محصول افزایش می‌دهد همچنین این شرکت 24 ماه گارانتی برای انواع باسکول صنعتی بی‌نظیر در نظر گرفته است تا رضایت خاطر مشتریان را در مورد کیفیت خوب این محصولات جلب کند.

شرکت ایرانی محک یکی از تولیدکنندگان نامدار انواع ترازو و انواع باسکول فروشگاهی در کشور است که عمده تولیدات خود را معطوف در حوزه تولید ترازو کرده است اما در تولید باسکول‌های فروشگاهی نیز محصولات شاخصی داشته است. انواع باسکول فروشگاهی محک یکی از حوزه‌هایی است که شرکت محک در آن بسیار موفق بوده است. انواع باسکول فروشگاهی محک غالبا دارای چرخ‌هایی در زیر باسکول هستند و علمک یا نمایشگرهایی بر روی دستگاه تا بتوان از طریق آن به راحتی اقلام و کالاهای مختلف را توزین کرد. خرید باسکول صنعتی محک می‌تواند مقرون به صرفه‌تر از هر انتخاب دیگری باشد و تا سالها همراه کسب و کار شما باشد.

شرکت پند جزء اولین تولیدکنندگان ترازو و باسکول در کشور است که فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد و انواع باسکول فروشگاهی ، صنعتی و باشگاهی را تولید و روانه بازار کرده است که از جمله آنها می‌توان به باسکول آویز 30 تنی، باسکول نفرکش، باسکول دیجیتالی، باسکول دیواری و .... اشاره کرد که بخش عظیمی از نیازهای بازار داخلی را برآورده کرده است. خرید باسکول صنعتی پند می‌توان نیاز کسب و کار شما به یک باسکول و یا ترازو را تا سالها تامین کند.

شرکت اطلس دیگر شرکت ایرانی است که در زمینه تولید باسکول فعالیت می‌کند. خرید باسکول صنعتی اطلس را تنها برای داروخانه ها بیمارستان ها و مراکز درمانی پیشنهاد می‌کنیم زیرا این شرکت عمده توان خود را برای تولید انواع باسکول پزشکی گذاشته است. باسکول اتحاد نیز دیگر شرکت ایرانی است که محصولات خود را در دو مدل مکانیکی و دیجیتالی تولید می کند. این شرکت انواع باسکول دیجیتالی را تا ظرفیت 30 تن و انواع باسکول مکانیکی را تا ظرفیت 1 تن طراحی و تولید می‌کند. قیمت باسکول صنعتی اتحاد نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار مقرون به صرفه است و این یک نکته مثبت برای برند اتحاد محوسب می‌شود.

باسکول سهند بیشتر توان خود را برای تولید انواع باسکول نفرکش گذاشته است. این برند در نظر دارد بخش اعطظمی از بازار نفرکش ها در داروخانه ها و یاز مراکز بهدشای در سطح کشور را به خود اختصاص دهد. انواع باسکول نفرکش سهند به لحاظ مقاومت و کیفیت مثال زدنی است. اغلب انواع باسکول نفرکش سهند دارای علمک است تا رصد فرآیند توزین بهتر انجام گیرد. باسکول سکا نیز یکی از برندهای ایرانی است که در زمینه تولید انواع باسکول‌ نفرکش و پزشکی فعالیت دارند. یکی از ابداعات این مجموعه تولید انواع باسکول پزشکی به شکل ویلچر است تا با توزین بیماران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مطابقت داشته باشد.

شرکت ایرانی توزین الکتریک معروف به باسکول توزین بیش از 60 سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند. از انواع باسکول دیجیتالی  توزین می توان به باسکول جاده ای، باسکول دامپ ترک، باسکول ریلی، باسکولت، باسکول کفه ای، باسکول دامکش، باسکول فلزات و باسکول آویز اشاره کرد. شرکت کارا توزین نیز دیگر شرکت ایرانی است که شباهت اسمی هم با شرکت ایرانی توزین دارد اما در عرصه انواع باسکول‌ دیجیتالی در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کند. داشتن بدنه محکم و عمر مفید بالا نیز از جمله ویژگی‌های محصولات این شرکت است.

شرکت باسکول ایران شرکت نام آشنای ایرانی است که تولیدات خود را در  زمینه انواع باسکول دیجیتالی ، فروشگاهی و صنعتی متمرکز کرده است و با برندهای مطرح ایرانی همچون پند و محک در حال رقابت است این شرکت تاکنون توانسته پا به پای دیگر رقبای این حرفه فعالیت کند و نامی نیک از خود به جای بگذارد. باسکول ایران از نظر کیفیت دارای بدنه‌ای مقاوم و قدرتمند است و در دو زمینه فروشگاهی و صنعتی قابل استفاده هستند. دقت، سرعت  و قیمت باسکول صنعتی ایران متناسب با تولیدات خود است و تاکنون توانسته رضایت بخش قابل توجهی از مشتریان را جلب کند. خرید باسکول صنعتی ایران جوابگوی همه نیازهای شما در واحد فروشگاهی و صنعتی خواهد بود.

شرکت باسکول نیکو را بسیاری اولین تولید کننده انواع باسکول پزشکی در ایران می دانند. این شرکت در سال 1315 تاسیس شد و کار خود را با تولید باسکول های چوبی پزشکی آغاز کرد که اسم آنها قپان بود. این شرکت در طی این سالها بیش از 20 نوع محصول تولید کرده است و اصلی ترین ویژگی آن مشتری مداری و کیفیت خوب محصولاتش است که مورد تحسین بسیاری از فعالان این حوزه قرار گرفته است.

شرکت حداد ماهر دیگر شرکت ایرانی است که بیش از 40 سال سابقه در طراحی و تولید باسکول‌های متحرک و ثابت دارد و توانسته گواهینامه بین المللی  OIML و CE اروپا را دریافت کند و استانداردهای تولید انواع باسکول صنعتی را در این شرکت ارتقاء بخشد. این شرکت تقریبا به روزترین باسکول های ایرانی را تولید می کند و یکی از برندهای پرطرفدار در میان کشاورزان و صنعت کاران است.

برترین تولید کنندگان باسکول در ایران: فروشگاه اسکیل

باسکول اعتماد یکی دیگر از شرکت های تولید داخل است که بیش از 40 سال در این زمینه تجربه دارد و نزدیک به 40 محصول تاکنون تولید و روانه بازار کرده است که عمده آنها در زمینه باسکول‌های صنعتی، کشاورزی، دام و طیور و جاده‌ای بوده است. برند اعتماد باسکول‌هایی را با ظرفیت 5 تن هم تولید کرده است که با استقبال بازار مواجه شده است. همچنین پیام توزین دیگر شرکت ایرانی است که توانسته در مدت زمان کوتا کمتر از 20 سال با تولید انواع باسکول های نیمه صنعتی دیجیتالی سهم خود را از بازار تقاضای داخلی به دست آورد. شرکت پیام توزین بیش از 10 محصول دارد که بزرگترین آنها قادر است تا 1.5 تن وزن را با دقت بسیار عالی بسنجد.

شما اگر قصد خرید انواع مختلف باسکول ، صنعتی و فروشگاهی را دارید می‌توانید این کار را از طریق سایت فروشگاه‌های اینترنتی از جمله فروشگاه اینترنتی اسکیل انجام دهید تا هم از مشاوره رایگان هنگام خرید بهره‌مند شوید و هم در صورت تمایل جنس مورد نظر درب منزل یا محل کار شما تحویل داده شود.

https://scale.ir/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز