خبرگزاری کار ایران

بازسازی سینه با جراحی پروتز

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۴۴۶

در این مقاله با صفر تا صد عمل پروتز پستان ، با دکتر حیدری همراه باشید.

عمل جراحی ماموپلاستی افزایشی ، که به منظور بزرگ کردن سینه ، از ایمپلنت گذاری درون سینه بهره می گیرد ، پروتز سینه نامیده می شود. جراحی پروتز سینه ، علاوه بر جنبه زیبایی و حجیم و زیباتر نمودن سینه ها ، می تواند جنبه درمانی نیز داشته باشد. می توان این جراحی را تحت عنوان جراحی بازسازی سینه ، پس از عمل ماستکتومی و خروج بافت پستان به منظور درمان سرطان سینه ، بعنوان یک جراحی درمانی الزامی تلقی کرد. چرا که می تواند فرم زیبای سینه ها را بازگردانده و اعتماد به نفسی دوباره به بیمار ببخشد.

پروتز پستان یک روند جراحی زیبایی، با تهاجم کم است که بعنوان روشی ایمن و موثر ، در بزرگ کردن سایز سینه در خانم ها شناخته می شود. این جراحی علاوه برافزایش سایز سینه در بانوان ، می تواند به متقارن سازی سینه ها با یکدیگر نیز کمک کند.

پروتز سینه چیست ؟

پروتز سینه، بافتی است که مشابه بافت پستان بوده ، و می تواند در مواردی خاص با بافت طبیعی پستان ، جایگزین شده و سبب افزایش حجم آن شود. سایز ، جنس و شکل ایمپلنت سینه مناسب خود را ، می توانید با مشورت جراح پروتز پستان خود انتخاب نمایید. از آن جایی که نیاز افراد در جراحی بزرگ کردن سینه ، متفاوت است ؛ ایمپلنت های سینه را در جنس ، شکل و اندازه های مخلفی می سازند. برای اینکه پروتزهای سینه ، بیشترین شباهت را با بافت طبیعی پستان داشته باشند ، و بتوانند فرم طبیعی سینه را در خانم ها بازساری نمایند ، آن ها را معمولا به شکل قالبی ارائه می دهند.

چه افرادی بهترین کاندیدا ، برای بزرگ کردن سینه به کمک ایمپلنت هستند ؟

خانم هایی که دارای شرایط و ویژگی های زیر باشند ، می توانند کاندیدای مناسبی برای جراحی افزایش سینه ، تلقی شوند :

خانم هایی که به سبب درمان سرطان سینه ، بافت سینه خود را از دست داده اند.

خانم هایی که در شکل و فرم سینه هایشان ، عدم تقارن وجود دارد.

خانم هایی که به سبب کاهش وزن زیاد ، بافت سینه های شل و با پوست اضافی ناچیزی دارند.

خانم هایی که به هر دلیلی از فرم سینه خود رضایت ندارند.

خانم هایی که مادرزادی سینه های کوچکی داشته ، و تمایل به داشتن سینه های بزرگتر دارند.

خانم هایی که به سبب زایمان یا شیردهی ، سینه های آن ها دفرمه و بدشکل شده است.

جراح پروتز سینه کیست ؟

در ذهن افرادی که تمایل دارند ، از طریق جراحی سینه به این اندام خود حجم ببخشند ، ممکن است سوالاتی از این قبیل وجود داشته باشد :

بهترین جراح پروتز سینه کیست ؟ جراح سینه چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟ چگونه می توان یک جراح سینه خوب را انتخاب کرد ؟

بهترین جراح سینه در تهران

چنانچه در شهر تهران سکونت دارید ، و قصد دارید که جراحی ایمپلنت سینه را ، نزد یکی از بهترین جراحان پلاستیک و زیبایی انجام دهید ، ما به شما دکتر حیدری را پیشنهاد می کنیم. با جستجویی کوتاه در سایت ایشان و بررسی سوابق و مدارک ، و مشاهده نمونه های جراحی زیبایی توسط دکتر حیدری ، در گالری تصاویر ، گالری ویدئو و پیچ اینستاگرام وی ، می توانید در یابید ، که چرا دکتر حیدری بهترین جراح پروتز سینه در تهران می باشد ، و اینکه چرا نام پروتز سینه شگفت انگیز توسط دکتر حیدری ، برای این مقاله انتخاب شده است.

در صورتی که به هر دلیلی نمی توانید ، جراحی بزرگ کردن سینه خود را در شهر تهران انجام دهید ، ما به شما می گوییم که چگونه بهترین جراح زیبایی و پلاستیک شهر محل سکونت خود ، را انتخاب کنید. ادامه مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

اقدامات قبل از پروتز سینه

معمولا در جلسه مشاوره قبل از عمل پروتز سینه ، جراح از شما می خواهد که قبل از جراحی ، موارد زیر را رعایت کنید :

کلیه آزمایشاتی که جراح برایتان تجویز کرده است ، از جمله ماموگرام ، را انجام داده و نتایج آن را به وی اطلاع دهید.

در صورت مصرف داروی خاص قبل از عمل ، جراح را مطلع نمایید.

از حدود دو هفته قبل از جراحی ، مصرف دارو هایی مانند آسپرین و فرآورده هایی ، که سبب رقیق شدن خون می شوند ، را متوقف نمایید.

برای جلوگیری از ایجاد اختلال در روند جراحی و بهبودی پس از آن ، باید مدتی قبل از عمل ، از مصرف دخانیات و الکل بپرهیزید.

لازم است 6 تا 8 ساعت قبل از جراحی ، از خوردن و آشامیدن بپرهیزید.

روند جراحی پروتز سینه شگفت انگیز توسط  دکتر حیدری

جراحی پروتز پستان ، روندی 1 الی 2 ساعتی است ، که معمولا با بیهوشی عمومی انجام می شود. برای جایگذاری ایمپلنت در سینه ، جراح در پوست کنار یا زیر پستان برشی را ایجاد می کند. سپس ایمپلنت بین بافت پستان و عضله قفسه سینه ، یا پشت عضله سینه قرار داده می شود. پس از قرار گیری ایمپلنت در جای مناسب خود ، برش ها توسط بخیه بسته می شوند و سپس بر روی آن ها ، پانسمان صورت می گیرد. معمولا پس از جراحی و برطرف شدن عوارض بیهوشی ، همان روز می توانید به منزل بازگردید.

انواع برش ها در جراحی بزرگ کردن سینه

معمولا با صلاحدید جراح ، ایمپلنت های سینه از طریق یکی از برش های زیر ، در سینه جایگذاری می شوند :

برش زیر سینه

این برش ها می توانند در بیشتر موارد ، برای کارگذاری پروتز سینه مورد استفاده قرار گیرند و کمترین میزان اسکار را ، بعد از جراحی برجای می گذارند.

برش دور هاله

این برش در افرادی استفاده می شود ، که به رغم داشتن هاله سینه بزرگ ، تمایل دارند از پروتزهای کوچکی استفاده کنند. این نوع برش جراحی ممکن است به صورت موقتی ، سبب کم شدن احساس نوک پستان شود.

برش زیر بغل

معمولا در جایگذاری پروتزهای کوچک ، از برش در ناحیه زیر بغل استفاده می شود. همچنین در افراد کلوئید ساز برای کاهش میزان خطر بخیه ها ، این نوع برش پیشنهاد می شود. جراحی پروتز سینه به کمک این برش ، از دیگر برش ها سخت تر بوده و نیاز به اسکوپی دارد.

نقاهت بعد از جراحی ایمپلنت سینه

پس از جراحی بزرگ کردن سینه ، بروز تورم و کبودی امری عادی است. همچنین ممکن است با گذشت چند هفته پس از عمل، در عضلات سینه گرفتگی را تجربه کنید ، که نشان از ترمیم اعصاب عضله سینه بوده ، و نگران کننده نیست. برای تسریع بهبودی ، بعد از گذشت 2 هفته از جراحی ، باید به کمک لوسیون ماساژ سینه ، که جراحتان به شما پیشنهاد می کند ، سینه های خود را به آرامی و به صورت دورانی ، ماساژ دهید.

در صورتی که بعد از جراحی ، علائم غیر طبیعی زیر را مشاهده کردید ، لازم است به جراح خود مراجعه کنید :

درد شدیدی که با مصرف مسکن نیز تسکین نیابد.

عدم بهبود ورم و کبودی یا افزایش یافتن آن

ایجاد قرمزی در ناحیه برش و عدم بهبودی آن

خروج ترشحات زرد رنگ یا بدبو از محل های برش

بروز تب و احساس ضعف و بی حالی شدید

بروز درد شدید در قفسه سینه ، تنگی نفس و غیرعادی بودن ضربان قلب

مراقبت های بعد از عمل پروتز پستان

در هنگام استراحت از خوابیدن بر روی شکم یا پهلو ، اجتناب کنید و به حالت طاقباز یا به پشت ، بخوابید.

داروهای آنتی بیوتیکی را که جراح برایتان تجویز کرده است ، سر ساعت معین مصرف نمایید ؛ تا از بروز عفونت پیشگیری کنید.

در صورتی که درد دارید ، می توانید با تجویز جراح از مسکن ها استفاده نمایید.

در مواردی که پزشک از بخیه های غیر قابل جذب استفاده کند ، معمولا لازم است یک هفته بعد از جراحی ، برای کشیدن بخیه ها به مطب جراح خود مراجعه کنید.

برای اینکه سینه های شما به بهترین نحو فرم بگیرند ، لازم است تا 12 هفته به صورت مداوم و حتی در حین خواب ، از سوتین های طبی مخصوص استفاده کنید.

در دوران نقاهت بعد از عمل ، از بلند کردن اجسام سنگین و انجام ورزش ها و فعالیت های سنگین ، اجتناب کنید.

استفاده از سیگار و الکل را از پیش از جراحی متوقف کرده ، و تا دوران بهبودی نیز از این فرآورده ها استفاده نکنید.

هزینه عمل پروتز پستان

از آن جایی که روند بزرگ کردن سینه به کمک پروتز ، جراحی زیبایی محسوب می شود ، معمولا بیمه های درمانی هزینه های ناشی از این جراحی ، را تحت پوشش خود قرار نمی دهند. قیمت پروتز سینه ، معمولا توسط فاکتورهای زیر تعیین می شود :

کیفیت و برند پروتز مورد استفاده

نوع ایمپلنت سینه انتخابی

میزان مهارت ، تخصص و تجربه جراح زیبایی

شدت مشکلات سینه و روند جراحی

برای داشتن جراحی پروتز سینه شگفت انگیز توسط دکتر حیدری و اطلاع از هزینه دقیق عمل پروتز پستان، می توانید برای مشاوره با بهترین متخصص جراحی سینه تهران، به مطب ایشان مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز