خبرگزاری کار ایران

نکاتی مهم در خرید کیف در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۳۹۸

آقایان نیز برای جابه جایی مدارک و لوازم خود در محیط اداری و مکان‌های رسمی و غیر رسمی نیاز به یک کیف مناسب دارند. کیف دوشی مردانه به عنوان یکی از کیف باکیفیت برای آقایان است که می‌تواند باعث افزایش زیبایی استایل آنان شود. آقایان در مورد خرید کیف چرم و رنگ بندی آن دارای حساسیت زیادی هستند. در واقع ترجیح می‌دهند کیف چرم رودوشی خود را به گونه‌ای انتخاب نمایند که در محیط‌های مختلف قابل استفاده باشد.

مردان برای خرید کیف دوشی چرم مردانه ترجیح می‌دهند تا رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی را انتخاب کنند چرا که به خوبی می‌دانند انتخاب رنگ‌های سنگین باعث می‌شود تا به راحتی کیف خریداری شده با انواع لباس‌ها قابل ست کردن باشد. خرید کیف چرم مردانه اگر از یک مکان معتبر انجام شود باعث ‌می‌شود تا انتخاب انجام شده به خوبی صورت بگیرد. فروشگاه‌های مختلفی محصولات چرمی را ارائه می‌دهند که در این بین انتخاب یک فروشگاه مناسب که خدمات ایده‌الی را ارائه دهد دارای اهمیت است.

در هنگام خرید محصولات چرمی مانند ، انواع مدل های کیف اداری چرم طبیعی مردانه و یا زنانه ، کیف پول چرم اصل ، کمربند چرم طبیعی مردانه ، انواع کیف دوشی چرم طبیعی ، کیف سامسونت چرمی ، بوت و چکمه چرم طبیعی و … گاها به دلایل گوناگونی از جمله سطح آگاهی ناکافی از تشخیص نوع چرم و یا به دلیل زیاده خواهی (فریب) بعضی از فروشنده ها و فروشگاه های غیر تخصصی ممکن است چرم نامرغوب و یا حتی غیر چرمی مثلا کیف اداری مردانه چرم مصنوعی را به قیمت بسیار گزاف و به عنوان چرم طبیعی و به قیمت کیف چرم لوکس در اختیار خریداران قرار دهند . 

10 نکته مهم هنگام خرید کیف پول مردانه

همیشه هم قرار نیست وسایل زیادی دم دست‌تان باشد. گاهی تمام وسایلی که باید به همراه ببرید شامل کیف پول، گوشی تلفن همراه و کلید می‌شود. برای این وسایل نیازی به کوله پشتی یا کیف پستچی ندارید؛ بلکه خرید یک کیف کمری ساده کمک‌تان می‌کند استایل‌تان را به روز کنید و برای وسایل کم، کیف بزرگ در دست نگیرید.     

از دو روش چرم خام و بی رنگ به چرم نهایی رنگ شده جهت ساخت کیف چرمی تبدیل میشه :

۱- روش گیاهی و طبیعی که هیگونه عوارض و حساسیتی برای پوست بدن انسان نداره و رنگ های بسیار شفاف تر و با کیفیت تری هستش (البته یک مقدار گرون تر میشه )

۲- روش دوم که با استفاده از رنگ صنعتی هستش که قیمت نسبتا پائین تری نسبت به رنگ طبیعی و گیاهی داره

حال با شناخت این دو روش چطور می توان چرم رنگ شده طبیعی و گیاهی رو از چرمی که به روش صنعتی رنگ شده ، تشخیص داد ؟

بسیاری اوقات، کشوری که کیف های اداری چرم را تولید کرده است، کیفیت کیف را تعیین می کند. ما برخی کشورها را می شناسیم که به طور مداوم چرم با کیفیت تولید می کنند، مانند ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آمریکا. تاریخ نشان می دهد که کشورهای مذکور سابقه خوبی از تولید چرم دارند.

برای انتخاب یک کیف اداری مناسب، شما نیاز به گذراندن وقت برای پیدا کردن محصول مناسب دارید زیرا این روزها، برخی از برند ها، اقدام به تولید کیف می کنند و برای تکمیل چرم، آن را به ایتالیا می فرستند و سپس بر روی کیف "ساخت ایتالیا" میزنند و قیمت بسیار بالایی بر روی کالاهای خود میگذارند.

شما می خواهید به دنبال چرم اصلی و با کیفیت باشید، ایتالیایا جایی است که انتخاب و برنزه کردن کیف های چرمی به صورت معتبر انجام می شود. شما  می توانید به آنجا اعتماد کنید، مهارت و توجه زیادی به جزئیات در طی مراحل ساخت کیف، از ویژگی های بارز کیف های چرم ایتالیایی است.

معرفی کیف‌های پرطرفدار و جدید بازار

محصولات چرمی که از مواد گیاهی و سنتی در دباغی آنها استفاده شده می توانند بهتر از دباغی صنعتی و مدرن باشند بشرطی که از مواد درجه یک و عالی و کارشناسان خبره در تولید آن استفاده کنند در غیر این صورت چرم های تولید شده از طریق دباغی صنعتی بهتر هستند.

یک تکه کوچک کاغذ سفید بردارید و بر روی سطح چرم قرار دهید سپس به آرامی انگشت خود را بر روی کاغذ بگذارید و کاغذ را بر روی سطح چرم چند بار بکشید اگر رنگ چرم با کیفیت باشد کاغذ نباید رنگ چرم را به خود بگیرد و این نشان از مرغوبیت چرم و رنگ آن است .

این نکته رو هم در نظر بگیرید که هیچ شرکت و یا تولیدی چرم ، از مواد نامرغوب برای دباغی و رنگ رزی چرم خوب استفاده نمیکنه ، پس اگر رنگ نامرغوب باشه مطمئنا اون چرم هم کیفیت بالایی نخواهد داشت …

نکته  دوم:

پوست حیوانی مثل گاو که بیشرین مصرف در صنعت چرم سازی مخصوصا تولید کیف و کمربند را دارند همواره در معرض آسیب هستند به طور مثال هنگامی که گاو ها را به چراگاه میبرند هنگام عبور از بین بوته ها و درختان ، شاخه ها و تیغ ها می توانند آسیب های جدی به پوست حیوان برسانند و ضمنا آب و هوا و میزان رطوبت هوا نیز در نوع پوست حیوانات بسیار موثر خواهد بود به همین خاطر هستش که چرم گاوی مربوط به گاوهای شمال معمولا ارزانتر از چرم گاوی های مناطق دیگر است و در کشور ما بهترین پوست چرم گاوی برای استان خراسان شمالی و آذربایجان شرقی می باشد.

نکته سوم :

نکته ی دیگر نوع کشتار گاو و مرحله پوست کندن حیوان است. در کشتارگاهها از طریق دستگاههای بادکش و قصاب های خبره برای کشتار استفاده میشود.

5 نکته برای خرید کوله پشتی به صورت آنلاین

قصاب های محلی پوست را خراب می کنند و در اصطلاح پوست کاردی و یا کاردمال میشود و امکان دارد بعضی قسمت های چرم با قطر بیشتر و بعضی قسمت ها قطر چرم کم شود که این امر موجب کاهش قیمت چرم می شود .البته این مساله را بعد از اینکه کیف ساخته میشود دیگر نمیتوان به خوبی تشخیص دارد زیرا پشت چرم معمولا با آستر و یا اشبالت پوشانده می شود که تشخیص این امر گاها برای افراد خبره هم بسیار دشوار است .

برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید

مجله ی پاپیون بگ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز