خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین پاور بانک، فلش مموری و هدفون در دیجیت نست

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۲۸۱

امروزه زندگی افراد جامعه به هر نحوی با محصولات دیجیتال و لوازم جانبی آن‌ها گره خورده است. این محصولات تأثیر زیادی بر کیفیت زندگی دارند، به همین دلیل با وجود تنوع زیاد این محصولات در بازار، باید در زمان انتخاب آن‌ها فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت. اکثر افراد پس از خرید موبایل یا تبلت به فکر خرید پاوربانک هستند.

این وسیله زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که فرد به شارژر دسترسی نداشته باشد. فلش مموری یکی دیگر لوازم پرکاربرد است که به عنوان حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات استفاده می‌شود و حجم ظرفیت آن خیلی بیشتر از سی‌دی و فلاپی است. افراد علاقمند به موسیقی برای گوش دادن آهنگ‌های داخل گوشی به سراغ خرید هدفون می‌روند. ممکن است برای خرید بهترین پاوربانک، فلش مموری و هدفون با چالش‌ها و سوالات مختلفی روبرو باشید. ما در این مقاله قصد داریم بهترین پاور بانک، فلش مموری و هدفون بازار را به شما معرفی کنیم و در مورد ویژگی‌های هر یک از آن‌ها توضیح دهیم.

شناخت بهترین مارک پاور بانک

پاور بانک (Power Bank) یا شارژر همراه یک نوع باتری قابل حمل است که انرژی الکتریکی را در خود ذخیره می‌کند. این وسیله در مواقع عدم دسترسی به برق یا شارژر برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ، دوربین و غیره به کار می‌رود. اکثر افراد بعد از خرید لوازمی مانند تبلت یا گوشی به دنبال خرید بهترین مارک پاور بانک نیز هستند تا در مواقع مورد نیاز مانند سفر از آن استفاده کنند. برای انتخاب بهترین مارک پاور بانک  باید به برند، ظرفیت، وزن و تعداد پورت‌های آن توجه کنید. در ادامه چند مارک معروف پاور بانک را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • پاوربانک شیائومی مدل Mi Pro PLM01ZM

یکی از پاوربانک‌های پرقدرت موجود در بازار دارای قابلیت شارژ سریع 2.0 Qualcomm  و 10000 میلی‌آمپر ظرفیت است. با استفاده از این پاور بانک می‌توان چهار بار گوشی‌های آیفون را شارژ کرد. ابعاد این وسیله 128.5× 75 × 12.6 میلی‌متر است. برای شارژ این دستگاه به شش ساعت زمان نیاز دارید. کیفیت بالا، بدنه آلومینیومی، قابلیت شارژ سریع، شارژ دستگاه‌های دارای ولتاژ کم و درگاه ورودی USB-C  از ویژگی‌های مثبت این نوع پاور بانک به شمار می‌رود.

  •  پاور بانک سونی مدل CP-V20

برند سونی از برندهای معروف تولیدکننده پاوربانک است که دارای ظرفیت 20000 میلی‌آمپر و ابعاد 32 × 76 × 135 میلی‌متر است. با استفاده از این دستگاه می‌توان چهار بار گوشی را شارژ کرد. داشتن دو درگاه خروجی امکان اتصال دو دستگاه به این پاوربانک را فراهم می‌کند.

  • پاوربانک بلکین مدل F8J201btSLV

یکی از بهترین پاور بانک‌های تولید شده توسط برند آمریکایی بلکین است که با داشتن 6700 میلی‌آمپر ظرفیت و 2.4 آمپر جریان خروجی قابلیت شارژ ساعت و گوشی شما را دارد. ابعاد این پاوربانک 24 × 42 × 121 میلی‌متر است. با این وسیله می‌توانید دوبار گوشی آیفون و شش بار اپل‌واچ خود را شارژ کنید. استفاده از استاندارد MFI  توسط این برند باعث شده که برند اپل نیز آن را تایید کند.

انتخاب بهترین فلش مموری

معرفی بهترین پاور بانک، فلش مموری و هدفون در دیجیت نست

فلش مموری به عنوان یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی برای انتقال اطلاعات از کامپیوتر یا بک اپ گرفتن از آن‌ها، با مدل‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شوند. میزان ظرفیت، سرعت انتقال اطلاعات، طراحی، رنگ‌بندی، اندازه، وزن، نوع فرمت و نوع برند نکاتی هستند که در هنگام خرید بهترین فلش مموری باید به آن‌ها توجه کرد. در این بخش چند فلش مموری پرفروش بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • فلش مموری سن دیسک مدل Luxe Drive Dual Ultra

این فلش مموری 64 گیگابایت ظرفیت و 19 گرم وزن دارد و سرعت انتقال اطلاعات توسط آن 150 مگابایت در ثانیه است. این محصول مقاوم با طراحی زیبا در شرکت سن دیسک آمریکا تولید شده و با 36 ماه گارانتی به فروش می‌رسد.

  • فلش مموری کینگستون مدل Kingston HyperX Savage

یکی از بهترین فلش مموری‌های پرسرعت بازار با ظرفیت 64 گیگابایت و بدنه‌ای زیبا از جنس پلاستیک و فلز که برای افراد گیمر بسیار مناسب است. نمایشگر LED موجود در بدنه این دستگاه در زمان اتصال روشن می‌شود. این وسیله در برابر ضربه و آب مقاوم است.

  • فلش مموری توشیبا مدل TransMemory U401 Flash

این فلش مموری 32 گیگابایتی توسط شرکت معروف توشیبا در ژاپن ساخته شده است‌. جنس بدنه آن از استیل ساخته شده و وزن سبکی دارد. این وسیله برای دستگاه‌های پخش مناسب است و در برابر لرزش و گردوغبار مقاوم می‌باشد.

شناخت بهترین مارک هدفون

معرفی بهترین پاور بانک، فلش مموری و هدفون در دیجیت نست

افراد علاقمند به موسیقی همواره به دنبال خرید یک هدفون باکیفیت هستند. برای انتخاب بهترین مارک هدفون باید به ویژگی‌های از قبیل قدرت و کیفیت صوتی، طراحی ظاهری،  قابلیت عایق صدا، بی‌سیم یا باسیم بودن، نوع هدفون و برند را مورد بررسی قرار دهید. تنوع محصولات موجود در بازار زیاد است و انتخاب یکی از آن‌ها شاید کار راحتی نباشد.‌ در این بخش چند هدفون پرفروش را معرفی می‌کنیم.

  • هدفون بی‌سیم سونی مدل  WH-1000XM4

این هدفون جزء پرفروش‌ترین محصولات شرکت سونی است و با توجه به امکانات زیادش، با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. شارژ سریع و ماندگاری زیاد باتری، داشتن اپلیکیش مخصوص برای نصب روی موبایل، امکان اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان و حذف نویز خودکار از ویژگی‌های مهم این مارک هدفون به شمار می‌روند.

  • هدفون بی‌سیم اپل مدل  AirPods Max

یکی از مارک‌های پرطرفدار هدفون که طراحی زیبا و قیمت نسبتا بالایی دارد، مارک اپل است. با پنج دقیقه شارژ می‌توان تا یک و نیم ساعت از این هدفون استفاده کرد. در صورت شارژ کامل نیز تا بیست ساعت بی‌وقفه برای گوش دادن آهنگ کارایی دارد. وزن کم، حذف نویز، تنوع رنگ، ماندگاری بالای باتری مهمترین ویژگی‌های این هدفون هستند.

  • هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Xiaomi Air 2S

این هدفون باکیفیت و سبک، توسط برند معروف شیائومی تولید شده است و بهترین مارک هدفون به شمار می‌رود. مدت زمان شارژ کامل آن با USB-C یک ساعت و نیم طول می‌کشد‌. هر گوشی این هدفون 4.5 گرم وزن دارد. با این وسیله می‌توان پنج ساعت به صورت مداوم با کیفیت، قدرت بالا و حذف نویز به موسیقی گوش داد.

آشنایی با بهترین محصولات دیجیتال در سایت دیجیت نست

برای مشاهده و آشنایی بیشتر با بهترین محصولات دیجیتال مانند انواع پاور بانک، فلش مموری، هدفون و غیره پیشنهاد می‌کنیم که به سایت دیجیت نت با آدرس اینترنتی https://digitnest.com/ مراجعه کنید.‌ در این سایت بهترین محصولات دیجیتال، لوازم جانبی، اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای مختلف و... در قالب مقاله و محتوای ویدئویی به صورت کاملا تخصصی به شما معرفی می‌شوند. در واقع این سایت به عنوان یکی از سایت‌های برتر راهنمای قبل از خرید به شمار می‌رود و شما با مطالعه مطالب این سایت و مقایسه ویژگی‌های برندهای مختلف به راحتی می‌توانید محصول دیجیتال مورد نیاز خود را پیدا کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز