خبرگزاری کار ایران

مجله اینترنتی کوروش؛ اطلاعات روز دنیا را از ما بخواهید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۵۴۸

مجله کوروش با ارائه به روزترین مقالات این اطمینان خاطر را به شما می دهد تا بتوانید پاسخ سوالات خود را با خیال راحت در آن جستجو کنید.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که به محتوای یک وب سایت و یا بلاگ عادت کنید؟ قطعا برای همه ما اتفاق افتاده که برای دسترسی به محتوای ارزشمند و معتبر، دلبستگی خاصی به برخی از مجله های اینترنتی، بلاگ ها و یا کانال هاب شبکه های اجتماعی پیدا کنیم. یکی از دلایل این دلبستگی و علاقمندی، تولید محتوای جذاب، بروز و معتبر است. آن هم در فضایی که معمولا محتوای معتبر و غیر تکراری کمتر از دیگر محتواها پیدا می شود.

اهمیت به مخاطب از مهمترین ارزش های مجله اینترنتی کوروش

مجله اینترنتی  کوروش از جمله بلاگ هایی است که با ارائه محتوای معتبر تایید شده و بروز رسانی شده اهمیت ویژه ای برای مخاطبان قائل است. یکی از ویژگی های مجله اینترنتی کوروش تولید و بروزرسانی مقالات مختلف در زمینه های متنوع است. شما در این مجله اینترنتی می توانید ماهانه به بیش از 120 محتوای متنوع  از معرفی فیلم و سریال گرفته تا تکنیک های بازاریابی، رشد و توسعه فردی، آشپزی، سلامت و سبک زندگی دسترسی پیدا کنید.

زمان آغاز به کار بلاگ کوروش

بلاگ کوروش بخشی از پلتفرم خرده فروشی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش است. فروشگاه های زنجیره ای که از سال 1392 فعالیت خود را به صورت گسترده شروع کردند. همان طور که فروشگاه های خرده فروشی کوروش سعی در حفظ اعتماد و جلب رضایت مشتریان در سراسر کشور دارند، تیم محتوا بلاگ هم سعی کرده است تا با ارایه مطالب و مقالات مناسب رضایت طرفداران مجله اینترنتی کوروش را جلب کند. تیم محتوای بلاگ کوروش در سال 97 شروع به فعالیت کردند و حالا بلاگ کوروش به یکی از پربازدیدترین مجله های اینترنتی تبدیل شده است.

معرفی و طرز تهیه غذاهای متناسب با ایام خاص

سرویس آشپزی یکی از پرطرفدارترین بخش های مجله کوروش محسوب می شود. در این بخش طرز تهیه انواع غذاهای رژیمی، سالاد، کیک و شیرینی و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی و پیش غذا به طور مفصل توضیح داده شده است. در بخش آشپزی شما می توانید با بسیاری از فوت و فن های آشپزی و غذاهای ویژه و متناسب با ایام خاص از عید نوروز گرفته تا ماه محرم گرفته تا ماه رمضان آشنا شوید.  رسپی های سرویس آشپزی مجله کوروش برگرفته از دستورات آشپزی معتبرترین و مشهورترین شف های ایرانی و فرنگی گرفته شده است.

معرفی فیلم و سریال در بلاگ کوروش

در بخش هنر و سینمای مجله اینترنتی کوروش، کارشناسان تولید محتوا در این حوزه تخصصی به معرفی فیلم ها و سریال ها و نقد و بررسی آن ها از نگاه مشهورترین منتقدان فیلم و سریال پرداخته اند. شما می توانید با بروزترین انیمیشن های کودکان و بزرگسالان و فیلم ها و سریال های ایران و جهان در این بخش آشنا شوید.

مجله اینترنتی کوروش؛ اطلاعات روز دنیا را از ما بخواهید

مقالات به روز و معتبر در بخش سلامت مجله اینترنتی کوروش

یکی از بخش های مهم بلاگ کوروش، بخش سلامت آن است. قطعا اعتبار و سندیت مقالات مرتبط با بخش سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این بخش سعی شده تا محتوای های کارشناسی شده از موثق ترین منابع سلامت دنیا زیر نظر موسسه سلامت آمریکا در اختیار مخاطبان قرار گیرد. مطالب در زمینه های مختلفی چون انواع رژیم های لاغری و چاقی، سلامت جسم، سلامت پوست و مو و سلامت روان و ذهن هستند.

از کتاب های تازه چه خبر؟

 در سرویس معرفی کتاب مجله کوروش کوروش کارشناسان تولید محتوا به معرفی جدیدترین و پربازدید ترین کتاب های ایران و جهان پرداخته اند. در سرویس معرفی کتاب نگاهی می اندازیم به خلاصه کتاب ها در ژانرهای مختلف ادبی و سنین مختلف، بیوگرافی و زندگینامه نویسندگان آن ها و نقد و بررسی این کتاب ها.

سبک زندگی را از دست ندهید

مجله کوروش یک مجله اینترنتی لایف استایل است. به همین دلیل هم سرویس سبک زندگی مجله کوروش طرفداران پرو پا قرصی دارد. در این بخش علاقه مندان به مد و فشن، معماری و دکوراسیون و سفر و گردشگری می توانند از بروز ترین محتوا ها و بروز ترین ترجمه مقالات در دنیا بهره مند شوند.  راهنمای خرید وسایل و لوازم منزل و مواد غذایی و نیز راهنمایی مراقبت از گل و گیاهان آپارتمانی از جمله مقالات پرطرفدار این سرویس مجله کوروش هستند.

جدیدترین مقالات استارتاپی و هوش مصنوعی در بلاگ در بلاگ کوروش

اگر به علم و تکنولوژی، اینترنت و نرم افزار و اپلیکیشن علاقه مند هستید و یا کارآفرین و صاحب کسب و کاری کوچک یا بزرگی هستید، بهتر است بخش علم و تکنولوژی بلاگ کوروش را از دست ندهید. در این بخش مقالات معتبری از منابع موثق از منابع معتبر در زمینه هوش مصنوعی، کسب و کار و خرده فروشی، اینترنت، نرم افزار و اپلیکیشن و گجت و تکنولوژی ترجمه و گردآوری شده اند. اهمیت ویژه این مقالات در بروز بودن و معتبر بودن منابع  آن ها در این حوزه تخصصی است.

منبع: مجله کوروش

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز