خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی اول ابتدایی در مدرسه سرای دانش چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۶۳۹

از نظر بیشتر والدین، تحصیل در مدارس معتبر تهران یکی از راه‌های مطمئن برای تضمین آینده فرزندان‌شان است. مدرسه سرای دانش با نظارت موسسه قلم‌چی جزء این مدارس حرفه‌ای محسوب می‌شود. دبیران این مجموعه از صفرتاصد آموزش را کنار دانش‌آموزان می‌مانند و محتوای با کیفیتی را به آن‌ها تدریس می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی مدرسه سرای دانش، به بررسی تدریس خصوصی اول ابتدایی کاراتدریس هم بپردازیم. اگر قصد دارید فرزند خود را در مدرسه‌ای با کیفیت آموزشی بالا و امکانات قابل توجه ثبت‌نام کنید، مطالعه این مطلب را ازدست ندهید.

معرفی مدارس سرای دانش

مدارس معتبر سرای دانش زیرنظر موسسه قلم‌چی اداره می‌شوند. در همه این مدارس برنامه آموزشی قلم‌چی را می‌توان دید. دانش‌آموزان در مدرسه سرای دانش هر دو هفته در آزمون قلم‌چی شرکت می‌کنند. نتایج این آزمون‌ها اهمیت زیادی برای کادر آموزشی مدرسه دارد. دبیران سرای دانش از کتاب‌های کمک درسی قلم‌چی برای تدریس بهتر مباحث و حل نمونه سوالات امتحانی کمک می‌گیرند.

یکی از مزایای مدارس سرای دانش، پشتیبانان آموزشی آن هستند که به‌صورت حضوری و آنلاین روند دانش‌آموزان را بررسی می‌کنند. این پشتیبان‌ها هم به مشکلات درسی فرزند شما پاسخ می‌دهند و هم مسئولیت مشاوره و راهنمایی او را برعهده می‌گیرند.

شرایط ورود به مدرسه سرای دانش

درصورتی‌که می‌خواهید تحصیل فرزندتان را به کارشناسان و دبیران مدرسه سرای دانش بسپارید، باید بدانید این مدرسه شرایطی ویژه برای پذیرش دانش‌آموزان درنظر گرفته است. فرزند شما حتما باید در آزمون ورودی این مدرسه شرکت و نتیجه لازم برای قبولی را دریافت کند. در بهمن‌ماه سری به سایت مدرسه سرای دانش بزنید و فرزندتان در آزمون ورودی آن پیش‌ثبت‌نام کنید.

این آزمون به‌شکل تستی و چهارگزینه‌ای انجام می‌شود. فرزندتان برای قبولی در آزمون باید حداقل تراز 5500 را به‌دست آورد. از دیگر مواردی که در پذیرش دانش‌آموز تاثیر دارد، معدل سال قبل و انضباط او است. دانش‌آموزان با معدل حداقل 19 و انضباط عالی امکان پذیرش در سرای دانش را دارند.

برنامه درسی سرای دانش برای دانش‌آموزان ابتدایی

پیش‌خوانی از اصلی‌ترین اصول در مدارس سرای دانش است. برنامه آموزشی این مدارس از تابستان آغاز می‌شود. دانش‌آموزان در این زمان و پیش از شروع رسمی سال تحصیلی، با استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی قلم‌چی، با دروس سال آینده آشنایی پیدا می‌کنند. برخی مباحث به‌صورت کامل و بعضی به‌شکل تیتروار آموزش داده خواهد شد.

برنامه درسی دانش‌آموزان زیر نظر معلم‌ها، مشاورها، پشتیبان‌های آموزشی و کادر آموزشی مدرسه سرای دانش اجرا می‌شود. در تابستان این برنامه علاوه‌بر محتوای درسی و آموزشی دقیق، اهداف تفریحی و سرگرمی‌های جذابی را هم در خود می‌گنجاند. اردوهای تفریحی به مناطق خوش آب‌وهوای تهران در تغییر حال‌وهوای دانش‌آموزان و افزایش بازدهی آن‌ها موثر است.

امکانات مدارس سرای دانش

مدرسه سرای دانش شعبه‌های متفاوتی دارد که هریک دارای امکانات آموزشی و رفاهی زیادی هستند. مدیران سرای دانش همیشه سعی کرده‌اند این امکانات در همه مدارس یکسان باشد تا والدینی که برنامه تحصیلی فرزندشان را به این مدرسه سپرده‌اند، نگرانی از بابت شرایط دانش‌آموز نداشته باشند.

سالن غذاخوری، سالن مطالعه، کتابخانه، آزمایشگاه مجهز، نمازخانه، سالن اجتماعات، کمد شخصی، اتاق بهداشت، کلاس‌های هوشمند و... از امکانات رفاهی مدرسه سرای دانش تهران هستند. طبیعتا برخورداری از این امکانات با کیفیت بالا و قابل‌قبول، در هزینه ثبت‌نام و شهریه مدرسه تاثیر به‌سزایی دارند.

تدریس خصوصی ریاضی اول در مدارس

هرچند مدارس سرای دانش از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار هستند؛ اما بعضی شعب ضعف‌هایی در امر آموزش دارند. علت اصلی این مشکل هم عدم‌هماهنگی میان دبیر و کادر آموزشی مدرسه است. در چنین شرایطی نیاز به آموزش حرفه‌ای ریاضی یا هر درس دیگر بسیار احساس می‌شود.

برای مثال تدریس خصوصی اول کاراتدریس راه‌کاری مناسب برای حل مشکل به‌حساب می‌آید. کاراتدریس به کمک اساتید حرفه‌ای و کاربلد در آموزش سطح نرمال و پیشرفته کتاب درسی، حرف اول را می‌زند. این تیم سخت‌ترین مفاهیم ریاضی را با مدرن‌ترین روش‌های تدریس به فرزند شما آموزش می‌دهند تا جایی که به ساده‌ترین و شیرین‌ترین مباحث درسی تبدیل شوند.

اردوها و برنامه‌های تفریحی

مدیران مدارس معتبر تهران می‌دانند تمرکز صرف روی درس باعث کاهش بازدهی دانش‌آموزان و عدم موفقیت آن‌ها می‌شود. بنابراین برنامه‌های تفریحی و اردوهای جذابی را درنظر می‌گیرند تا حال‌وهوای دانش‌آموزان را تغییر دهند. البته همه اردوهای دانش‌آموزان مدرسه سرای دانش تفریحی نیست؛ گاهی دانش‌آموزان با هدف بازدید از جاهای ویژه یا بررسی یک موضوع علمی به اردو می‌روند.

سفرهای تفریحی دانش‌آموزان شامل برنامه‌های درون‌استانی و برون‌استانی می‌شود. تعداد این برنامه‌های تفریحی به‌شکلی است که خللی در درس و آموزش آن‌ها وارد نکند. فرقی نمی‌کند فرزند شما در کدام مقطع به تحصیل بپردازد؛ اردوها و برنامه‌های تفریحی برای همه دانش‌آموزان سرای دانش درنظر گرفته خواهد شد.

شعب مدارس سرای دانش در تهران

همان‌طورکه پیش‌تر اشاره کردیم، مدرسه سرای دانش در تهران دارای چندین شعبه است که هریک نقاط قوت و ضعف مختلفی دارند. حتما به مدرسه سرای دانش سر بزنید تا بهتر آن را بشناسید و همه ابعادش را بررسی کنید. شعبه رسالت از بهترین‌های مدارس سرای دانش است. برنامه تحصیلی این مدارس شامل آموزش، حل تمرین، مرور، جمع‌بندی و... می‌شود. برخی نقطه ضعف این مدرسه را در آزمون‌های پرشمارش می‌دانند.

کم‌ترین میزان رضایت از سرای دانش به شعبه فلسطین مربوط می‌شود. از نظر دانش‌آموزان برنامه درسی این مدرسه همیشه از برنامه آزمون‌ها عقب‌تر است و کلاس‌ها کیفیت آموزشی قابل‌انتظار را ندارند. شعبه پرسش مدرسه سرای دانش به مهارت بالای پشتیبان‌های آموزشی، پیگیری تحصیلی دانش‌آموزان و کیفیت بالای تدریس دروس معروف است. این شعبه از محبوب‌ترین مدارس میان دانش‌آموزان بنیاد قلم‌چی به‌حساب می‌آید.

در این مطلب مدرسه سرای دانش را زیر ذره‌بین بردیم تا آن را از همه ابعاد و زوایا بررسی کنیم. سرای دانش از مدارس غیرانتفاعی تهران محسوب می‌شود؛ والدین دانش‌آموزانی که قصد تحصیل در آن را دارند، بودجه زیادی برای ثبت‌نام در سرای دانش کنار می‌گذارند. البته این بودجه را باید با امکانات رفاهی، خدمات آموزشی و سیاست کاری مدرسه مقایسه کرد تا متوجه دلیل این افزایش قیمت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز