خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت 11 یازدهم (قسمت آخر ملکه گدیان فصل 2)

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۴۹۹

برای شما دانلود قسمت آخر سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت 11 یازدهم بصورت کامل و قانونی را آماده کرده‌ایم که در ادامه می توانید به دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 دوم قسمت آخر ۱۱ یازدهم کامل و قانونی با کیفیت عالی با پیش نمایش رایگان بپردازید.

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. و داستان بسیار جذابی داره و تا اینجا مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفته است که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 11 فصل 2 ملکه گدایان فصل دوم قسمت آخر  که در تاریخ چهارشنبه  20 مرداد 1400  ساعت 8 صبح منتشر می شود بپردازید.

خلاصه سریال ملکه گدایان 2 قسمت 11

گفتم ای عشق، من از چیز دگر می ترسم گفت آن چیز دگر نیست دگر هیچ مگو

برای دانلود قسمت آخر سریال ملکه گدایان 2 فصل دوم قسمت 11 یازدهم به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت 11

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت 11 یازدهم (قسمت آخر ملکه گدیان فصل 2)

بازیگران سریال ملکه گدایان

در این سریال بازیگران نام آشنایی چون رویا نونهالی و مریم زارعی و باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، فرزاد فرزین، عرفان ناصری، فاطمه نیشابوری، نسیم اکبری و ... به هنرمندی پرداخته‌اند..

بیوگرافی باران کوثری

باران کوثری (زادهٔ ٢۵ مهر ١٣۶۴) بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است. باران کوثری بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس و منشی صحنه ایرانی است. وی فرزند رخشان بنی اعتماد (کارگردان سینما) و جهانگیر کوثری (تهیه کننده سینما و کارشناس فوتبال) است.او دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است و بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم های مادرش رخشان بنی اعتماد بوده است.کوثری در ادامه در فیلم های سینمایی بسیاری همچون عرق سرد، هفت ماهگی، خنده های آتوسا، لانتوری، خانه دختر و کوچه بی نام نیز نقش آفرینی کرد. باران کوثری برای بازی در کوچه بی نام برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و سومین دوره از جشنواره فیلم فجر شد. وی در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۰ برای بازی در فیلم بغض در بخش نگاه نو (فیلم‌های اول) کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن شده بود. پس از دو سال ممنوع‌الفعالیت بودن در سال ۱۳۹۲ در دومین فیلم رضا درمیشیان به نام عصبانی نیستم بازی کرد و برای نمایش فیلم در جشنواره برلین به آلمان سفر کرد. همچنین کتابی تحت عنوان باران کوثری در سینمای ایران به قلم حسین عالمگیر از انتشارات شایسته منتشر شد.

خلاصه داستان

در خلاصه سریال ملکه گدایان  آمده است که  “امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…” .  داستان سریال ملکه گدایان نمایش زندگی کودکان کار و باندهای مافیا که از این کودکان سوءاستفاده می کنند .

امیدوارم از دانلود قسمت آخر سریال ملکه گدایان 2 فصل دوم قسمت 11 یازدهم رضایت داشته باشید.

این خبر رپرتاژ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز