خبرگزاری کار ایران

ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار حسابداری آنلاین هوفر

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۴۷۰

‌حسابداری یکی از اصلی‌ترین فرایندهای هر شرکت است. با گسترش نرم‌افزارهای حسابداری، انتخاب سیستم حسابداری برای مدیران کمی سخت شده‌است. در این مقاله اطلاعات مختصر و مفیدی درباره نرم‌افزارهای حسابداری به‌روز و مدرن به شما می‌دهیم.

نرم‌افزارهای نصبی منابع سخت‌افزاری زیادی از سازمان را به‌خود اختصاص می‌دهند. همچنین مسئولیت نگهداری و پشتیبان‌گیری از اطلاعات به‌عهدۀ کارکنان سازمان است. اما با استفاده از نرم‌افزارهای تحت‌وب، ضمانت نگهداری و پشتیبان‌گیری از اطلاعات با شرکت ارائه‌دهندۀ نرم‌افزار است. شما در هر مکانی و تنها با اتصال اینترنت به نرم‌افزار حسابداری آنلاین خود دسترسی دارید. حسابداری تحت وب با چند کلیک برای ثبت‌نام آمادۀ اجراست. در حالی‌که نرم‌افزارهای نصبی به راه‌اندازی شبکۀ داخلی و خرید تجهیزات شبکه نیاز دارند.

هزینه‌ای که باید برای نرم‌افزار تحت‌وب پرداخت کنید تنها هزینۀ خرید اشتراک است. درحالیکه در نرم‌افزار نصبی، هزینۀ خرید تجهیزات سخت‌افزاری، راه‌اندازی شبکه و هزینۀ پشتیبانی نیز به آن اضافه می‌شود. بنابراین استفاده از نرم‌افزار حسابداری آنلاین مقرون‌به‌صرفه، امن و راحت است.

ویژگی های نرم افزار حسابداری آنلاین هوفر

قابلیت‌ها و ویژگی‌های  متنوع و به‌روز نرم افزار هوفر باعث شده تا این نرم‌افزار در رقابت با بهترین نرم‌افزارهای روز حسابداری قرار گیرد. امکانات نرم افزار هوفر منطبق بر نیازهای مشتری و آخرین فناوری‌های توسعه نرم‌افزار است.

نرم افزار حسابداری آنلاین هوفر هیچ نیازی به نصب روی سیستم کاربر ندارد و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و از هر مکانی در دنیا به سادگی و با امنیت بالا وارد نرم افزار حسابداری شوید و از همه امکانات هوفر روی مروگر خود استفاده کنید.

پشتیبانی هوفر ۲۴ ساعته است. شما هر زمان که نیاز بود می‌توانید به‌صورت رایگان از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.

شرکت شما چه بازرگانی باشد، چه تولیدی، چه خدماتی و چه پیمانکاری، هوفر برای شما نرم افزار حسابداری مناسب را آماده کرده است.

محیط کاربری ساده و روان

کار با هوفر به سادگی کار با گوشی تلفن همراه شماست. نرم افزار هوفر نیازها و اولویت‌های کاربران در استفاده از یک نرم افزار جامع حسابداری را پوشش داده است. نرم افزار حسابداری هوفر با داشتن قابلیت ثبت، جستجو و ارائه گزارشات و تحلیل‌های مالی، مدیران را در مدیریت بهتر کسب و کار یاری می‌کند.

پشتیبانی قوی و رایگان با هوفر

همراهی دائمی ارائه‌دهنده نرم‌افزار با کاربران، خیال مشتریان را از اشکالات و سوالات پیش‌آمده راحت می‎کند. بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری، خدمات پشتیبانی را با هزینۀ بالا ارائه می‌دهند و یا در روزهای محدودی در دسترس هستند. خدمات پشتیبانی نرم‌افزار هوفر 24 ساعته و در هفت روز هفته است. این خدمات به‌صورت کاملا رایگان به کاربران ارائه می‌شود.

امنیت تضمینی و رایگان در حسابداری هوفر

با توجه به خطر روز‌افزون باج‌افزارها و تخریب اسناد و اطلاعات، کسب‌وکارها باید امنیت زیرساخت‌های خود را تامین کنند. معمولا شرکت‌ها برای حفاظت اطلاعات، بخش IT درون سازمان ایجاد می‌کنند. یا این خدمات را از شرکت ارائه دهنده با هزینه زیاد دریافت می‌کنند. نرم‌افزار حسابداری هوفر با رمزگذاری اطلاعات، لاگین دومرحله‌ای و استفاده از پروتکل  https امنیت و حفاظت اطلاعات شما را تضمین می‌کند. همچنین حفاظت از اطلاعات شما در برابر باج افزارها از تعهدات حسابداری آنلاین هوفر است.

دسترسی از همه جا و با هر وسیله

حسابداری تحت وب هوفر در هر جا و زمانی قابلیت دسترسی آنلاین دارد. در کنار هر نسخۀ ویندوز، اپلیکیشن حسابداری اندروید و ios هم ارائه شده است. با هوفر به‌راحتی و با هر وسیله، به مدیریت نرم‌افزار و کسب‌وکار خود دسترسی داشته باشید (حتی در سفرهای کاری).

نرم افزار حسابداری سفارشی

اگر کسب‌وکار شما برای حسابداری نیاز به‌خصوصی دارد که در نرم افزارهای موجود بازار پیدا نمی‌کنید هوفر راه‌حل شماست! تیم نرم‌افزاری هوفر، سفارشی‌سازی متناسب با درخواست شما را انجام می‌دهد.

ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار حسابداری آنلاین هوفر

چه شرکت هایی بهتر است از نرم افزار حسابداری آنلاین استفاده کنند؟

به طور کلی و صرف‌نظر از نوع کسب و کار، استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین گزینه بهتری است. اما در برخی موارد امکان استفاده از آنها وجود ندارد. فرض کنیم شرکت شما صرفا یک ساختمان دارد و دسترسی به اینترنت پایدار در آن وجود ندارد. در چنین شرایطی استفاده از نرم افزار حسابداری تحت ویندوز بهتر است.

بررسی کنید آیا یک یا برخی از شرایط زیر برای کسب و کار شما وجود دارد؟ با این شرایط استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب یک ضرورت به شمار می آید.

  • کسب و کار شما دفاتر کاری یا شعب مختلف دارد که در سطح شهر، کشور یا دنیا پراکنده هستند.
  • واحد تولیدی شما در شهرک صنعتی و واحد بازرگانی شما در شهر واقع شده است.
  • تجارت شما بین المللی است و بخشی از فعالیتهای مالی شما در خارج از کشور انجام می شود.
  • شما بازاریاب های سیار دارید که می خواهند در محل مشتری فاکتور صادر کنند.
  • شما پروژه های مختلفی دارید که هر پروژه ثبت هزینه و درآمد خود را انجام می دهد.
  • مدیران مجموعه شما بیشتر در سفر هستند و نیاز به نظارت و گزارش گیری از راه دور دارند.
  • حسابدار یا مدیر مالی مجموعه شما پاره وقت با شما همکاری می کند.

تمام امکانات مورد نیاز شرکت ها از نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری ابری هوفر یک سیستم حسابداری کامل و پیشرفته است. در زیر برخی از امکانات حسابداری ابری و تحت وب هوفر را آورده ایم.

  • سیستم نقد و بانک
  • سیستم حقوق و دستمزد
  • سیستم انبار
  • پیش فاکتور آنلاین
  • پشتیبانی از بارکدخوان
  • اتصال به POS
  • محاسبه بهای تمام شده (BOM)
  • مغایرت گیری هوشمند
  • خروجی گزارش های مالیاتی

برای آشنایی با تمام امکانات هوفر و مشاهده جزئیات هرکدام وارد سایت نرم افزار حسابداری مالی هوفر شوید.

https://www.hoofer.cloud

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز