خبرگزاری کار ایران

چطور یک هاست وردپرس خوب بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۴۵۱

هاست وردپرس

امروزه افراد زیادی، باتوجه به گستردگی استفاده از خدمات آنلاین، به فکر راه اندازی کسب و کار خود هستند. ایده‌ها و فکرهای جدید زیادی، این روزها تبدیل به کسب و کارهای آنلاین شده و خدمات بسیار مطلوبی را به مردم ارائه می‌کنند. برای ایجاد یک کسب و کار روی بستر اینترنت، نیاز به راه اندازی یک وبسایت خوب و کارآمد داریم. اگر قصد ایجاد یک سایت وردپرسی را داشته باشیم، هاست وردپرس، اولین نیاز ما برای شروع است.

ممکن است شما هم با گسترش خدمات آنلاین و ایده‌های جدید که تبدیل به کسب و کارهای جذاب شده‌اند، در فکر خود به پرورش ایده‌های نو و خلاقانه پرداخته‌اید. اگر می‌خواهید کسب و کار خود را با راه اندازی یک وبسایت شروع کنید، ایجاد یک وبسایت وردپرسی بسیار مناسب و کارآمد خواهد بود. برای راه اندازی یک وبسایت وردپرسی، به هاست وردپرس احتیاج داریم.

هاست چیست؟

هاست یا میزبانی وب، به بخشی از سرور گفته می‌شود. یک سرور، امکان این را دارد که به چندین قسمت تبدیل شود که به هر بخش آن، هاست می‌گویند. برای راه اندازی یک سایت در فضای اینترنت، در اولین قدم به تهیه کردن یک هاست مناسب نیاز داریم.

برای اینکه بتوانیم یک وبسایت موفق در زمینه کاری خود راه اندازی کنیم، به یک هاست مناسب نیاز داریم. مسئله‌ای که بسیاری از افراد، هنگام خرید به آن دقت نمی‌کنند، درحالیکه یک هاست مناسب، یکی از عوامل تاثیرگذار در موفقیت سایت است.

هاست وردپرس چیست؟

در حال حاضر می‌دانیم که برای راه اندازی سایت خود، به یک هاست مناسب نیاز داریم. اگر شما قصد ایجاد یک سایت وردپرسی را دارید، الزاماً به هاست وردپرسی نیاز ندارید. تنها لازم است که شما هاست مبتنی بر لینوکس تهیه کنید که بتواند از PHP  و Mysql پشتیبانی کند.

اگر الزامی برای تهیه کردن یک هاست وردپرسی نیست، پس چرا استفاده از آن برای دارندگان سایت وردپرسی توصیه می‌شود؟ مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی یک هاست وردپرسی، این است که به طور کاملاً ویژه و مخصوص برای سایت‌های وردپرسی تهیه شده‌اند.

اگر از هاست وردپرس برای راه اندازی سایت خود استفاده کنید، سرعت و همچنین امنیت بالاتری برای شما به ارمغان خواهد آمد. شاخه‌های اصلی یک هاست وردپرس، به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیکربندی دقیق‌تر و سرعت بارگزاری بیشتر و عملکرد بهتری را تجربه کنند.

امکانات برخی از هاست‌های وردپرس

متوجه شدیم که برای یک وبسایت وردپرسی، استفاده از هاست وردپرس تجربه بسیار بهتری را برای ما رقم خواهد زد. چرا که سرعت و امنیت بیشتری را ارائه می‌دهد. اما به غیر از ویژگی‌هایی که ذکر کردیم، برخی از این هاست‌ها، امکانات دیگری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

یکی از امکاناتی که برخی از ارائه دهندگان هاست وردپرس در اختیار کاربران قرار می‌دهند، این است که هنگام استفاده از این هاست، می‌توانند تنها با یک کلیک ساده، وردپرس را نصب کرده و در ادامه آن را راه اندازی کنند.همچنین برخی از آنها، می‌توانند به شما این امکان را بدهند که هسته وردپرس شما را به طور خودکار بروز رسانی کنند. همه این موارد، تمایل به استفاده از هاست وردپرس را برای کاربران بیشتر می‌کنند.

انتخاب هاست وردپرس مناسب

اگر تصمیم دارید که یک هاست وردپرس برای سایت خود تهیه کنید، باید به مواردی دقت کنید که انتخاب و خرید شما، دقیق و درست صورت بگیرد. برای مثال، هاست باید به امکاناتی مجهز باشد که شامل پی اچ پی نسخه 5.2.4 به بالا و پایگاه داده MySQL نسخه 5.0.15 به بالا باشد.

از کدام سرویس‌های هاست استفاده کنیم؟

انتخاب سرویس ارائه دهنده هاست، اهمیت بسیار زیادی دارد. برای انتخاب سرویس مورد نظر باید دقت نظر داشته باشیم. برای راه اندازی سایت خود با راحتی و اطمینان، سرویس‌های لینوکسی سی پنل و دایرکت ادمین، گزینه‌های خوبی هستند.

منابع مهم در انتخاب هاست وردپرس

برای اینکه یک هاست وردپرس انتخاب کنیم، باید یک سری از منابع آن را هنگام انتخاب بررسی کنیم که اهمیت زیادی دارند. در ادامه، این موارد را بررسی می‌کنیم.

توجه به ظرفیت و رم هاست وردپرس

ابتدایی‌ترین ویژگی‌ها و موارد مهم در انتخاب یک هاست، ظرفیت رم آن است که باید استاندارد و مناسب باشد. در سرویس‌های ارائه دهنده، این مسئله برای کاربران مشخص است.

چطور یک هاست وردپرس خوب بخریم؟

پهنای باند

قبل از اینکه هاست خود را انتخاب کنید، باید توجه کنید که چه تعداد کاربر قرار است از سایت شما استفاده کنند. این نکته برای انتخاب پهنای باند مناسب هاست مهم است.

اضافه کردن دامنه و ایمیل

وقتی که قصد تهیه کردن هاست وردپرس از سرویس مورد نظر خود هستید، باید به این مورد دقت کنید که هاست منتخب شما، باید امکان اضافه کردن دامنه‌های جانبی و ایمیل را در اختیارتان قرار داده و از این مسئله پشتیبانی کند.

امنیت هاست

یکی از موارد بسیار مهم که همواره می‌تواند شما را نگران کند، امنیت سایت شماست. برای اینکه تا حد امکان، امنیت سایت خود را مطمدن کنید، می‌توانید از هاست مناسب و مورد اعتماد استفاده کنید. انتخاب سرویس ارائه دهنده هاست وردپرس بسیار مهم است تا محصول مطمئنی را به شما ارائه دهد.

ویژگی‌های یک هاست وردپرس خوب

اگر تازه کار هستید و قصد راه اندازی یک وبسایت را دارید، حتماً انتخاب یک هاست مناسب، می‌تواند برای شما نگرانی‌هایی را بوجود آورد. چرا که یک هاست وردپرس خوب و مناسب، امکانات زیادی را در اختیار شما قرار داده و خیال شما را از جهات زیادی مطمئن می‌کند. هاستی که:

  • سرعت و امنیت خوبی را در اختیار شما قرار دهد.
  • ارائه دهنده هاست برای شما خدمات پشتیبانی در نظر بگیرد.
  • از بروزرسانی‌ها و افزونه‌های وردپرس مراقبت کرده و در صورت نیاز، به صورت خودکار برای بروزرسانی اقدام کند.

هنگام خرید هاست وردپرس چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

در آخر و به عنوان توصیه به شما، باید در انتخاب هاست خود، مواردی را در نشر بگیرید که از انتخاب خود راضی باشید.

آپ تایم بالا

پایداری و عدم قطعی یک هاست را آپ تایم آن می‌گویند که باید طبق معیار مشخصی بررسی شود. در طی یک سال، نباید تعداد قطعی‌های یک هاست به قدری باشد که آپ تایم آن از 99.4 درصد کمتر شود.

پشتیبانی

طبیعی و مورد انتظار است که هنگام کار و استفاده از سایت، مشکلاتی برای هاست بوجود آید. در صورت بروز مشکل، شرکت ارائه دهنده هاست باید با تیم تخصصی پشتیبانی، همواره برای حل مشکلات کاربران تلاش کند.

چطور یک هاست وردپرس خوب بخریم؟

پشتیبان گیری

با توجه به نیازی که دارید، باید پنل مناسبی را انتخاب کنید که طی دوره‌های روزانه، هفتگی و یا بیشتر، سرویس ارائه دهنده هاست، از وبسایت شما بک آپ گرفته و تحویل دهد.

سرعت هاست وردپرس

سرعت یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب هاست مناسب، سرعت آن است. در انتخاب شرکت ارائه دهنده هاست باید دقت زیادی داشته باشید که خدمات مناسبی را به شما ارئه دهد.

پیشنهاد ما برای همه علاقه مندان سایتهای وردپرسی آنست که هاستهای وردپرس برف هاست را امتحان کنند و لذت استفاده از یک میزبانی حرفه ای را تجربه کنند.

برف هاست؛ ارائه دهنده سرویس های هاست و دامنه حرفه ای ها

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز