خبرگزاری کار ایران

در این مطلب میخواهیم در مورد جدیدترین فرش مدرن صحبت کنیم، اگر به این موضوع علاقمند هستید، ما را تا انتهای این محتوا همراهی بفرمایید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۴۱۹

فرش مدرن یکی از انواع فرش ماشینی به شمار می‌رود. در سال های اخیر، فرش ماشینی مدرن با پیشرفت چشمگیری روبرو بوده است و به همین دلیل اقبال مردم برای خرید این فرش ها روز به روز افزایش یافته است. تولید کنندگان هم با درک این مسئله که سلیقه مشتریان بیشتر به سمت فرش های مدرن و فانتزی رفته است، هر ساله از جدیدترین فرش مدرن در محصولات خود رونمایی می‌کنند.

البته این نکته هم در محبوبیت فرش های مدرن قابل اهمیت است که چون قیمت فرش مدرن نسبت به دیگر فرش ها مناسب است، مردم از آنها استقبال بیشتری می‌کنند.

فرش مدرن و یا فرش فانتزی در بسیاری از فروشگاه ها با طرح ها و رنگ های متنوع موجود است و شما به هر جا بروید می‌توانید نمونه هایی از آن را مشاهده کنید. حال اگر به فرش های مدرن خیلی علاقه دارید و دوست دارید جدیدترین فرش مدرن را برای منزل خود انتخاب کنید، ما در اینجا به معرفی آنها خواهیم پرداخت. توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان این مطلب را از دست ندهید.

انواع جدیدترین فرش مدرن کدام هستند؟

فرش ماشینی مدرن هم همچون انواع فرش ماشینی دارای دسته بندی های مختلفی است. هر دسته ای که نام ببریم دارای ویژگی های خاص خود خواهند بود، مثل گلیم فرش فانتزی، فرش سه بعدی، فرش کودک، فرش شنل، فرش شگی و فرش فریز. پس بر اساس این دسته بندی توضیح خواهیم داد که جدیدترین فرش مدرن کدام فرش به شمار می‌رود.

·جدیدترین فرش شگی مدرن

فرش شگی را می‌توان یکی از فرش های بسیار محبوب در رسته فرش ماشینی دانست. بسیاری از مردم چون به دنبال فرش های تک رنگ هستند، به سراغ فرش شگی یا پرزبلند می‌روند. به علاوه اینکه فرش شگی عموما به صورت تک رنگ عرضه می‌شود، دارای پرز ( خاب ) ضخیم و بلندی است که هنگام راه رفتن روی آن حس لطافت و نرمی ایجاد می‌کند.

اگر بخواهیم برای شما جدیدترین فرش شگی را معرفی کنیم، باید فرش شگی طوسی را بیان کنیم. فرش شگی طوسی اخیرا در مرکز توجهات مشتریان قرار گرفته است و بسیاری از آنها خواهان خرید این مدل از فرش های مدرن هستند. رنگبندی طوسی چند ویژگی دارد، از جمله اینکه با هر دکوراسیونی ست می‌شود، دیر تر کثیف می‌شود و رنگبندی آن خنثی است و هیچوقت قدیمی نمی‌شود.

·جدیدترین فرش کودک مدرن

یکی دیگر از انواع فرش مدرن که باید به آنها اشاره کنیم، فرش کودک است. فرش کودک همانطور که از نامش پیدا است مناسب استفاده برای اتاق کودکان و نوجوانان است. از مهمترین ویژگی ای که باعث می‌شود این فرش مناسب اتاق های بازی و خواب کودکان باشد، طراحی ظاهری آن است.

طراحی فرش کودک معمولا با استفاده از تصویرهای انیمیشن ها، شخصیت های معروف کارتونی یا طرح های عروسکی ابداعی صورت می‌گیرد. هر سال با آمدن کارتون ها و انیمیشن های جدید به بازار از جدیدترین فرش های کودک مدرن هم رونمایی می‌شود.

جدیدترین فرش مدرن دسته محصولات کودک و نوجوان عبارتند از:

  • فرش کودک طرح غارنشین ها 2
  • فرش ماشینی کودک طرح باب اسفنجی
  • فرش طرح کودک مدل به پیش ( onward)
  • فرش کودک مدرن طرح بی باک
  • فرش کودک طرح مینیون ها
  • فرش جدید کودک طرح شگفت انگیزان 2
  • فرش طرح انیمیشن روح (Soul)

غیر از طرح های انیمیشنی و محبوب می‌توان طرح های عروسکی را هم نام برد. از جدیدترین فرش های عروسکی مدرن می‌توان به طرح های نیمرو، ابرهای خوشحال، طرح خرگوش، طرح فیل بازیگوش، طرح پرنسس و پرندگان خوشحال اشاره کرد.

·جدیدترین گلیم فرش فانتزی و مدرن

گلیم فرش ها هم همانند دیگر فرش های مدرن طرفداران زیادی دارند. گلیم فرش معمولا به خاطر طرح سنتی خود باید در دسته فرش های سنتی قرار بگیرد، اما به دلیل وجود رنگبندی های شاد و همچنین پروسه تولید شبیه به فرش های مدرن، آن را در دسته فرش های مدرن می‌دانند. البته بعضی ها هم بر این باورند که گلیم فرش باید یک دسته‌بندی جدا در بین فرش های ماشینی باشد.

از جدیدترین گلیم فرش های فانتزی می‌توان به طرح های قشقایی اشاره نمود. طرح های قشقایی با الهام از فرش دستباف که توسط هنرمندان عشایر قشقایی بافته می‌شود، تولید و عرضه می‌گردد.

در این مطلب میخواهیم در مورد جدیدترین فرش مدرن صحبت کنیم، اگر به این موضوع علاقمند هستید، ما را تا انتهای این محتوا همراهی بفرمایید

 

جدیدترین فرش مدرن در فروشگاه اینترنتی فرش دیوان

اگر به دنبال این هستید که بهترین و جدیدترین فرش های مدرن را خریداری کنید، یکی از بهترین روش ها برای این کار، خرید اینترنتی است. با خرید اینترنتی دیگر نیازی نیست نگران مشکلاتی همچون انتقال ویروس کرونا باشید. همچنین هزینه هایی همچون استهلاک خودرو، رفت و آمد و بنزین در خرید اینترنتی وجود ندارد.

اما دغدغه خیلی از افراد خرید اینترنتی امن و مطمئن از یک فروشگاه معتبر است. به نظر شما آیا می‌توان به همه فروشگاه های اینترنتی اعتماد کرد؟ قطعا پاسخ خیر است، چون همه فروشگاه های اینترنتی مخصوصا در زمینه فرش معتبر نیستند و نمی‌توان به راحتی به آنها اعتماد کرد.

فروشگاهی قابل اعتماد است که:

  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد.
  • محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه ارائه دهد.
  • محصولاتی که ارائه می‌دهد دارای گارانتی باشد.
  • قیمت محصولات، قیمت منصفانه و قیمت درب کارخانه باشد.

فروشگاه های کمی با این 4 ویژگی دیده می‌شوند، اما فروشگاه اینترنتی فرش دیوان یکی از معدود فروشنده هایی است که خودش تولیدکننده به شمار می‌رود و محصولاتش را با گارانتی از کارخانه ارائه می‌دهد. همچنین برای پرداخت وجه خیالتان بابت نماد اعتماد الکترونیکی از این فروشگاه راحت خواهد بود.

پس برای خرید فرش مدرن، توصیه ما خرید اینترنتی فرش از فرش دیوان خواهد بود. اما آیا از جدیدترین فرش مدرن موجود در فروشگاه فرش دیوان مطلع هستید؟ آیا طرح های جدید را دیده اید؟

در این مطلب میخواهیم در مورد جدیدترین فرش مدرن صحبت کنیم، اگر به این موضوع علاقمند هستید، ما را تا انتهای این محتوا همراهی بفرمایید

در فروشگاه اینترنتی فرش دیوان، فرش های مدرن از نظر تعداد شانه و تراکم به چند دسته تقسیم می‌شوند: 1500 شانه، 1200 شانه، 500 شانه و 400 شانه. هر چه تعداد شانه و تراکم افزایش یابد، قطعا فرش ظرافت بیشتر و طرح زیباتری خواهد داشت و در نتیجه قیمت آن افزایش می‌یابد.

تنوع فرش مدرن در فروشگاه اینترنتی فرش دیوان بسیار بالا است به گونه ای که بیش از 400 مدل فرش مدرن و فانتزی در این فروشگاه با تعداد شانه و طرح های گوناگون دیده می‌شود.

از جدیدترین طرح هایی که به تازگی به محصولات فرش مدرن دیوان اضافه شده‌اند، می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد:

  • فرش مدرن 400 شانه کد 30033
  • فرش مدرن آرتیم 1500 شانه
  • فرش مدرن 1200 شانه کد 1010
  • فرش مدرن طرح بنیامین 1500 شانه
  • فرش مدرن 1500 شانه طرح سارینا

همانطور که مستحضر هستید، فرش 1500 شانه هم اکنون به عنوان جدیدترین فرش ماشینی در دنیا شناخته می‌شود. فرش مدرن 1500 شانه خیلی کم تولید می‌شود و کارخانه فرش دیوان از معدود کارخانه هایی است که اقدام به عرضه محصولات فرش 1500 شانه مدرن می‌کند.

 

بنابراین اگر دنبال یک فروشگاه معتبر با ارائه جدیدترین فرش مدرن می‌گردید، بهترین گزینه فرش دیوان خواهد بود.

اطلاعات تماس برای برقرار ارتباط با فرش دیوان:

  • شماره های تماس:

02128427513

09133605595

  • ایمیل:

info@farshdivan.com

  • آدرس وبسایت:

www.farshdivan.com

  • آدرس کارخانه:

کاشان، بلوار قطب راوندی، کوی حکمت 33، نبش افشان 21، شرکت فرش دیوان کاشان

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز