خبرگزاری کار ایران

رزرو 7 هتل برتر کیش از نگاه کاربران سایت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۹۱۸

سواحل طلایی ایران از آن دسته مقاصدی محسوب می شوند که می توان برای گذراندن تعطیلات فوق العاده انتخاب کرد. از آن جایی که بهترین زمان سفر به این منطقه از کشور اوایل ماه دی و اواخر اردیبهشت ماه می باشد، اما برای گردشگران، سفر به این سواحل هیچ زمان خاصی ندارد. چرا که همیشه و در همه ماه های سال سفر به آب های نیلگون خلیج فارس گزینه ای است که در اولویت سفر های میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی قرار می گیرد.

جزیره کیش سال های زیادی است که در بین شهر های توریستی کشور ایران قرار گرفته است. به همین دلیل دارای هتل ها و اقامتگاه هایی است که با لوکس ترین و بهترین خدمات و امکانات، اقامتی رویایی و بی نظیر را فراهم می کند، تا گردشگران بتوانند با رزرو هتل کیش یک سفر رویایی را تجربه و از سفر خود نهایت لذت راببرند. اما گاهی ممکن است گردشگران با مشکلاتی در پیدا کردن هتل مناسب و رزرو هتل در این جزیره رو به شوند. بنابراین در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا شما را با 7 مورد از بهترین هتل های کیش از نظر کاربران سایت آشنا کنیم، تا بتوانید با اطلاعات کافی برای رزرو هتل در کیش اقدام کنید. همراه ما باشید:

هتل سورینت مریم

هتل سورینت مریم، از هتل های 4 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 1392 افتتاح شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. ساختمان این هتل دارای 3 طبقه می باشد که 55 اتاق را در خود جای داده است. هتل سورینت مریم کیش در میدان امیرکبیر این جزیره واقع شده است. نمای خاص و معماری فوق العاده این هتل، نشان از لوکس بودن آن داشته و توانسته است گردشگران و مسافران بسیاری را به خود جذب کند. با رزرو هتل سورینت مریم از رزرواسیون های هتل می توانید اقامتی راحت و با کمترین قیمت را تجربه کنید.

هتل مارینا پارک کیش

از منحصر به فرد ترین هتل های جزیره کیش می توان به هتل مارینا پارک کیش اشاره کرد. ساختمان این هتل با معماری بی نظیر و حیرت انگیز در بهترین موقعیت در جزیره کیش واقع شده است که در نگاه اول هر بیننده ای را به سوی خود جذب می کند. هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش دارای 2 طبقه است که 190 باب واحد اقامتی را در بر گرفته اند. پارک آبی مارینا و یا پارک آبی ویبیت از بزرگ ترین پارک های آبی در جزیره زیبای کیش به شمار می رود. از بارز ترین ویژگی این هتل می توان به چشم انداز اتاق ها و سوئیت ها اشاره کرد که به دلیل قرار گیری در ساحل، نمایی از دریا را به نمایش می گذارند.

هتل ترنج کیش

رزرو 7 هتل برتر کیش از نگاه کاربران سایت

هتل ترنج کیش از اولین هتل های دریایی خاورمیانه است که بر روی آب ساخته شده است. این هتل 5 ستاره از متفاوت ترین هتل ها در جزیره کیش است که در سال 1394 آغاز به کار کرده است. هتل ترنج کیش در دوفاز ساخته شده است که در فاز اول 4 طبقه و فاز دوم آن سوئیت های لوکس قرار گرفته است. امکانات ارائه شده در این هتل بر اساس آخرین امکانات و تکنولوژی های جهان می باشد. زیبایی شگفت انگیز این هتل را می توان در اتاق های آن مشاهده کرد. چرا که هر کدام از اتاق های آن دارای دریچه ای رو به دریا دارند که امکان تماشای آب را برای مهمانان فراهم کرده است.

هتل پانوراما

هتل 5 ستاره پانوراما از تازه تاسیس ترین هتل های جزیره کیش محسوب می شود که در سال 1398 بر روی زمینی به مساحت 30000 متر مربع ساخته شده است. این هتل تعداد 267 واحد اقامتی را در 13 طبقه جای داده است. موقعیت قرار گیری خوب این هتل سبب شده تا دسترسی بسیار راحتی به مراکز خریدی همچون بازار های زیتون و مرکز تجاری پانیذ داشته باشد. فضای داخلی هتل نیز با مدرن ترین امکانات تزئین شده اند که می تواند مورد تایید هر نوع سلیقه ای باشد.

هتل داریوش

هتل داریوش کیش، هتلی 5 ستاره ای است که فرهنگ و تمدن ایران باستان را با معماری بی نظیر خود که برگرفته از تخت جمشید است، را به نمایش گذاشته است. این هتل دارای 3 طبقه می باشد که تعداد 190 اتاق را با طراحی فوق العاده در خود جای داده است. مسافران با رزرو هتل داریوش می توانند به انتخاب خود اقامت در اتاق رو به دریا و یا رو به باغ را رزرو کنند.

رزرو 7 هتل برتر کیش از نگاه کاربران سایت

هتل شایان کیش

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش که توانسته است در بین گردشگران بسیار محبوب واقع شود، هتل شایان کیش می باشد. این هتل که جزء قدیمی ترین هتل های کیش به قرار دارد، در موقعیتی بسیار خوب و روبروی بزرگترین اسکله تفریحی کیش قرار گرفته است. هتل شایان در سال 1392 در 4 طبقه ساخته شده است که تعداد 193 اتاق را در بر گرفته است. با رزرو هتل پنج ستاره شایان می توان به آسانی به جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش همچون بولینگ مریم کیش، اسکله تفریحی، بازار مرجان و همچنین مراکز خرید دسترسی پیدا کرد.

هتل میراژ کیش

با سفر به جزیره کیش و رزروهتل میراژ می توانید زیبایی های این جزیره را در کنار هم ببینید. هتل میراژ کیش در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از نوساز ترین هتل ها در بین هتل های 5 ستاره این جزیره محسوب می شود. این هتل ساختمانی 8 طبقه است که 177 واحد اقامتی با چشم انداز های فوق العاده رو به دریا و رو به خیابان را در خود جای داده است. امکانات و خدماتی که در این هتل قرار دارد، از آخرین استاندارد های روز دنیا بهره گرفته است.

رزرو هتل کیش، قبل از سفر

یکی از مهمترین دغدغه هایی که مسافران هنگام سفر دارند، انتخاب محل اقامت در مقصد است. به همین دلیل باید قبل از شروع سفر برای پیدا کردن محل اقامت و رزرو هتل نیز اقدام کنند. سامانه رزرواسیون "های هتل" مفتخر است با اشتراک گذاری هتل های مختلف و امکانات آنها، قدم کوچکی در راستای انتخاب اقامتگاه مسافران عزیز برداشته است. با مراجعه به این سایت می توانید کلیه هتل های کیش همراه با اطلاعات کامل هتل مانند قیمت، امکانات، نقشه و نظرات کاربران را مشاهده کنید.

رزرو تور

جزیره هیجان انگیز کیش با برخورداری از بهترین جاذبه های گردشگری و همچنین هتل های لوکس پنج ستاره تا یک ستاره، تور هایی را ارائه کرده است که می توانید با رزرو تور از سایت ” های تور ۲۴ ” از کلیه جاذبه های گردشگری و تاریخی موجود در این جزیره ها بازدید کرده و سفری بیاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورید.

قبل از خداحافظی...

همه می دانیم که یکی از رکن های اصلی سفر، اقامت می باشد. رزرواسیون های هتل یکی از وب سایت های معتبر رزرو هتل است که کلیه اطلاعات نظیر امکانات و خدمات هتل های بیش از 56 شهر کشور را ارائه داده است. با این حال می توانید در انتخاب محل اقامت و تجربه سفری شگفت انگیز به رزرواسیون "های هتل" اعتماد کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز