خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه 2 تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۹۱۱

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که منطقه 2 تهران را برای خرید خانه انتخاب کرده‌اید با ما همراه باشید تا ضمن معرفی برخی از محله‌های این منطقه، قیمت مسکن در آن‌ها را بررسی کنیم.

شما برای سکونت منطقه خوبی از پایتخت را انتخاب کرده‌اید؛ چرا که دسترسی راحت به امکانات رفاهی، تفریحی، دولتی، درمانی، حمل و نقل عمومی و ... یک زندگی ایده آل و سرشار از آرامش را برای شما به همراه خواهد داشت.

از سمت دیگر منطقه ۲ تهران به لحاظ تنوع جغرافیایی، وجود فضاهای سبز و بوستان‌ها، دسترسی به بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی، وجود مراکز خرید بزرگ و وجود ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی از لحاظ سکونت حائز اهمیت ویژه‌ای است و تعداد متقاضیان خرید خانه در این منطقه بسیار زیاد است.

امکانات و آب و هوای مناسب در منطقه 2 تهران باعث شده، این منطقه یکی از گران‌قیمت‌ترین خانه‌ها را داشته باشد، از همین رو تنها کسانی که نقدینگی مناسبی دارند، می‌توانند در این منطقه سکونت کنند. 

اگر علاقه دارید که مکان‌های تفریحی این منطقه را بیشتر بشناسید باید بگوییم که برج میلاد با 435 متر ارتفاع، بلندترین برج کشور و یکی از نمادهای شهری تهران در این منطقه قرار دارد. تپه‌های گیشا، پارک گفتگو، پارک پردیسان، باغ‌های طرشت و فرحزاد از مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعی منطقه 2 هستند.

معرفی و بررسی قیمت مسکن در گیشا

یکی از محله‌هایی که قصد داریم در این منطقه به شما معرفی کنیم، محله گیشا است. این محله یکی از محبوب‌ترین محله‌های منطقه 2 تهران است که افراد بسیاری قصد خرید، رهن و یا اجاره ملک در آن را دارند.

محله گیشا در شمال غربی منطقه 2 تهران واقع شده است که امروزه بسیاری آن را با نام «کوی نصر» می‌شناسند. این محله نیاز شما به تمامی امکانات مانند کافی‌شاپ، باشگاه، حمل‌ونقل، داروخانه، مراکز دولتی، رستوارن، سوپرمارکت، بانک، مراکز خرید و ... را پاسخ می‌دهد و نیازی نیست شما به سایر محله‌های مجاور در تردد باشید.

اما اگر قصد خرید آپارتمان در گیشا را دارید، باید بدانید متوسط قیمت مسکن در این محله بالا است. اگر شما به دنبال خرید واحد نوساز در این محله هستید باید برای هر متر مربع بین 70 تا 85 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید. البته این قیمت متناسب با نوع ساخت، موقعیت جغرافیایی، دسترسی، امکانات و ... متغیر است.

اما شما با نقدینگی کمتر هم می‌توانید در این محله اقدام به خرید خانه کنید، اما باید به سراغ خانه‌های با متراژ کمتر، سن بنای بالاتر و امکانات محدودتر بروید. در حال حاضر خانه‌های با سن بنای بین 8 تا 15 سال به طور متوسط برای هر متر مربع بین 48 تا 60 میلیون تومان در این محله قیمت‌گذاری شده‌اند.

معرفی و بررسی قیمت مسکن در مرزداران

محله پرطرفدار و محبوب بعدی که در منطقه 2 تهران واقع شده و قصد داریم برای خرید خانه به شما معرفی کنیم، مرزداران است.

در طی سالیان اخیر ساخت‌وسازهای بسیاری در این محله صورت گرفته است و این محله را از بافت قدیمی خود خارج کرده است در نتیجه امروزه با گذر از این محله شاهد آپارتمان نوساز بسیاری در آن خواهید بود.

این محله به دلیل تنوع در ساخت و ساز باعث شده حتی جوابگوی مشکل‌پسندان هم باشد؛ از همین رو شما در این محله متناسب با بودجه خود می‌توانید خانه ایده‌آل خود را پیدا کنید.

یکی از مزایای خرید آپارتمان در مرزداران دسترسی راحت به سایر محله‌های غرب تهران است. شما به واسطه بلوار مرزداران که به 4 خیابان اصلی غرب تهران دسترسی دارد به راحتی به سایر مناطق تهران می‌توانید تردد کنید.

یکی از ویژگی‌های بارز این محله وجود خیابان‌های پهن و عریض است. نکته قابل ذکر دیگر این است که شما در این محله برای انجام نیازهای اولیه خود مانند خرید از سوپرمارکت، میوه فروشی، نانوایی، داروخانه با مشکلی مواجه نخواهید بود و به راحتی به آن ها دسترسی خواهید داشت.

این محله آرام متقاضیان زیادی برای خرید خانه دارد، اما بهتر است قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را برای خرید ملک در این محله بگیرید قیمت مسکن در این محله را بررسی کنیم.

قیمت مسکن در این محله نسبت به گیشا تا حدودی پایین‌تر است. برای مثال شما برای خرید یک واحد مسکونی نوساز 100 متری که دارای امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ، انباری باشد باید بین 6 تا 8 میلیارد تومان نقدینگی داشته باشید.

راهنمای خرید آپارتمان در منطقه 2 تهران

معرفی و بررسی قیمت مسکن در تهران ویلا

شما با خرید آپارتمان در تهران ویلا در یکی از محله‌های بسیار خوب پایتخت زندگی خواهید کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین ساخت‌وساز مدرن از این محله آغاز شد؛ در ابتدا شکل‌گیری این محله، بیشتر خانه‌ها ویلایی بود، اما در سالیان اخیر ساختمان‌های نوساز جای خود را به خانه‌های قدیمی داده‌اند.

از سوی دیگر این محله به دلیل آرام بودن و دسترسی راحتی که به امکانات رفاهی، تفریحی و آموزشی متقاضیان بسیاری برای خرید خانه دارد.

متوسط قیمت مسکن در این محله بین 40 تا 45 میلیون تومان است، اما اگر به دنبال خرید واحد مسکونی نوساز هستید باید برای هر متر مربع بالای 50 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

در پایان لازم به تاکید است که اگر به دنبال خرید آپارتمان در سایر مناطق تهران هستید، می‌توانید به «سایت ملکی دلتا» به عنوان اولین سایت ملکی در ایران مراجعه کنید. در ضمن اگر به دنبال ملک خاصی هستید که با جستجو، ملک دلخواه‌تان را نیافته‌اید با ثبت درخواست خرید یا اجاره ملک در سایت، مشاوران و آژانس‌های عضو سایت دلتا شما را یاری خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز