خبرگزاری کار ایران

هزینه و قیمت‌ها در قالیشویی آنلاین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۸۶۸

این روزها بیشتر خدمات و سرویس‌های مختلف با ایجاد سامانه‌های آنلاین سرعت بیشتری به عملکرد خود بخشیده اند. دیگر لازم نیست همانند گذشته مسیری را تا رسیدن به یک قالیشویی طی کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید و فرش‌هایتان را به قالیشویی تحویل دهید.

حال به راحتی می توانید در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت کنید. سپس تنها لازم است منتظر بمانید تا مأموران قالیشویی برای تحویل فرش‌های شما درب منزل بیایند و در کوتاه ترین زمان ممکن فرش‌های شما را در خانه و یا در قالیشویی تمیز کنند.

در این میان یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده برای سفارش آنلاین قالیشویی قیمت آن است. در واقع ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن در کنار هزینه مناسب از فاکتورهایی هستند که برای اکثر مشتریان قالیشویی اهمیت زیادی دارند.

عوامل مؤثر بر هزینه‌ها در قالیشویی آنلاین

برای انتخاب یک قالیشویی و برآورد قیمت‌های آن ابتدا باید بدانید که چه عواملی روی قیمت یک قالیشویی آنلاین تأثیر می گذارد. شستشوی فرش و قالی فرآیند بسیار تخصصی و خاصی است که نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. از طرف دیگر به کار بردن تجهیزات، مواد شوینده و دانشی که قالیشویی برای شستشوی فرش مورد استفاده قرار می دهد، می تواند بر نتیجه کار تأثیر بگذارد. توجه داشته باشید که خدمات قالیشویی آنلاین با خدماتی که در قالیشویی‌های معمولی انجام می دهد یکسان است. بنابراین قیمت‌ها و تعرفه‌ها تفاوتی ندارد. تنها ممکن است یک قالیشویی آنلاین خدمات ویژه و یا تخفیفات خاصی برای سفارش آنلاین در نظر بگیرد که در شرایط معمولی این مزیت وجود نداشته باشد. اما به طور کلی مهم ترین فاکتورهای مؤثر بر هزینه‌ها چه عواملی هستند؟

تأثیر نوع فرش بر قیمت قالیشویی آنلاین

جنس فرش و بافت آن یکی از عوامل مهم بر قیمت قالیشویی است که باید در سفارش آنلاین قالیشویی مد نظر قرار دهید. به طور کلی هر چقدر بافت فرش ریزتر و متراکم تر باشد، شستشوی آن نیاز به دقت و توجه بیشتری دارد. شستن فرش‌های دستباف نسبت به فرش‌های ماشینی بسیار تخصصی تر است. به علاوه فرش‌هایی از جنس ابریشم و یا فرش‌هایی که در بافت آن‌ها از ابریشم استفاده شده است، باید با مهارت و دقت بیشتری شسته شوند. این موضوع به دلیل آسیب ندیدن فرش و خراب نشدن بافت آن اهمیت زیادی دارد و می تواند بر قیمت قالیشویی آنلاین تأثیر بگذارد.

ابعاد فرش مؤثر بر قیمت قالیشویی آنلاین

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت قالیشویی‌های آنلاین ابعاد و متراژ فرش است. طبعاً هر چقدر فرش شما بزرگ تر باشد، شستشوی آن نیاز به صرف زمان بیشتری دارد. به طور کلی هزینه‌هایی که هر ساله توسط اتحادیه قالیشویی مشخص می شود، بر اساس متر مربع هر فرش است. از همین رو بهتر است در سفارش آنلاین قالیشویی حتماً به این موضوع توجه کنید.

نوع شستشوی فرش عامل مؤثر بر قیمت قالیشویی

قالیشویی‌ها برای شستن انواع فرش و از بین بردن لکه‌های فرش‌های از روش‌های مختلفی استفاده می کنند. در شستشوی فرش معمولاً نوع تجهیزات و روش شستشوی آن تأثیر زیادی بر قیمت قالیشویی دارد. به طور معمول اگر فرش‌ها به روش اعلاشویی شستشو شوند، معمولاً هزینه بیشتری نسبت به شستشوی معمولی خواهند داشت. اگر برای شستن فرش از خشکشویی استفاده کنید نیز هزینه آن کمی بیشتر از شستشوی معمولی فرش خواهد شد.

تعمیرات فرش مؤثر بر قیمت قالیشویی آنلاین

یکی دیگر از عواملی که در سفارش آنلاین قالیشویی باید مد نظر قرار دهید، تعمیرات فرش است. اگر فرش شما نیاز به تعمیراتی مثل پرزگیری، ریشه بافی، ریشه زنی، دارکشی، ترمیم جای پارگی و سوختگی، رفوگری و پرداخت داشته باشد. باید هزینه اضافی برای تعمیر فرش پرداخت کنید.

هزینه حمل و نقل مؤثر بر قیمت قالیشویی آنلاین

هزینه و قیمت‌ها در قالیشویی آنلاین

مورد بعدی که در زمان سفارش آنلاین قالیشویی باید به آن دقت کنید، هزینه حمل و نقل قالی است. برخی از قالیشویی‌های آنلاین هزینه حمل و نقل رایگان دارند و برخی دیگر تعرفه مشخصی برای این موضوع در نظر گرفته اند. به علاوه برای کاهش هزینه‌های نقل و انتقالات بهتر است از قالیشویی‌هایی استفاده کنید که نزدیک به شما هستند. بنابراین قالیشویی‌هایی که در قسمت‌های مختلف شهر شعبه دارند، هزینه حمل و انتقال را برای مشتری به کمترین حد کاهش می دهند.

قیمت قالیشویی آنلاین در سال 1400

کلیه تعرفه‌های شستشوی فرش در کنار تعمیر، رفوگری و خشکشویی هر ساله با شروع سال جدید توسط اتحادیه قالیشویی مشخص می شود. برخی قالیشویی‌ها مانند قالیشویی نوین برای ارائه خدمات آنلاین خدمات ویژه ای در نظر گرفته اند. به طوری که شما می توانید با ثبت سفارش آنلاین قالیشویی از 20 درصد تخفیف ویژه برخوردار شوید. در ادامه در جدول هزینه‌های قالیشویی در سال 1400 می توانید با قیمت دقیق خدمات قالیشویی آنلاین آشنا شوید.

نوع خدمات

قیمت (تومان)

شستشوی فرش ماشینی (متر مربع)

11500

شستشوی فرش دستباف (متر مربع)

15000

اعلاء شویی فرش ماشینی (متر مربع)

16000

اعلاء شویی فرش دستباف (متر مربع)

33500 تا 25000

شستشو فرش گل ابریشم دستبافت متری

60000

شستشوی موکت جدا از زمین

7000

خشکشویی فرش ماشینی در محل (متر مربع)

16000

خشکشویی فرش دستباف در محل (متر مربع)

22000

خشکشویی موکت در محل (متراژ کمتر از 50 متر)

400000

قیمت خشکشویی موکت در محل (متراژ بیشتر از 50 متر)

8000

خشکشویی موکت در محل پله هر عدد

20000

اعلاء شویی موکت جدا از زمین (متر مربع)

توافقی

اعلاء شویی موکت جدا از زمین (متر مربع)

توافقی

قیمت رفوگری و ترمیم (متر مربع)

توافقی

توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده در کنار همه عواملی که در این مقاله ذکر شد، اعتبار قالیشویی است. معمولاً قالیشویی‌های نامعتبر و ناشناخته که تحت نظارت اتحادیه نیستند، قیمت‌های متفاوتی نسبت به جدولی که ارائه شد از مشتری دریافت می کنند. سعی کنید برای دریافت خدمات آنلاین قالیشویی حتماً از قالیشویی‌های معتبر استفاده کنید. قالیشویی نوین یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین کارخانه‌های قالیشویی در تهران است که به دلیل داشتن چندین شعبه در جای جای شهر و امکان سفارش آنلاین خدمات، به راحتی و با بالاترین کیفیت فرش و قالی‌های شما را شستشو می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز