خبرگزاری کار ایران

اینستا ایکس چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۳۷۱

با توجه به اینکه این برنامه بصورت مهندسی معکوس ساخته و طراحی شده است بنابراین ممکن است در برخی از نسخه های اندروید ، اجرا نشود.

اینستا ایکس چیست ! چه کاربردی دارد و تفاوت آن با نسخه ی اصلی اینستاگرام در چه چیزی می باشد ما در این بخش قصد معرفی اپلیکیشن اینستا ایکس را داشته و در انتهای این مقاله لینک دانلود insta x را به طور رایگان قرار داده ایم.

معرفی اپلیکیشن اینستا ایکس :

شبکه ی اجتماعی اینستاگرام جزو 5 اپلیکیشن محبوب و پرطرفدار ما ایرانیان است که برای راه اندازی صفحات شخصی و اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو های خود و از همه مهم تر برای راه اندازی و کسب درآمد بهترین پلتفرم برای استفاده می باشد.

همانطور که میدانید در حال حاضر بیش از 30 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام داریم و طبق گزارش های این شرکت در طول روز در سراسر دنیا بیش از 100 میلیون عکس و فیلم در اینستاگرام آپلود می شود که این خود نشانه ی محبوبیت بسیار بالای این برنامه است.از طرفی با شیوع ویروس کرونا به راحتی تمامی کسب و کارهای سنتی به سمت کسب و کارهای آنلاین مثل اینستاگرام روی آورده اند که هم راحتی  کار برای کاربران را به همراه داشته و هم کسب و کارها را از بین نبرده است.

حال در 90 درصد مواقع زمانی که یک شبکه ی اجتماعی محبوب می شود و نسخه ی اصلی آنها منتشر میگردد ، در کنار آن نسخه های غیر رسمی بسیاری هم ساخته می شوند که تقریبا میتوان گفت کارایی آنها از نسخه های اصلی بعضا بیشتر هم خواهد بود .مثلا بعد از انتشار تلگرام ما شاهد نسخه های غیر رسمی بسیار زیادی که مشابه  این اپ می باشد ، بودیم.حال یکی دیگر از آنها اینستا ایکس است که نسخه ی غیر رسمی اینستاگرام بوده و در حال حاضر ویژگی ها و امکانات خاصی دارد که از جمله ی ویژگی و قابلیت های این برنامه را در ادامه آورده ایم:

اینستا ایکس چیست؟

1-در اینستا ایکس مصرف اینترنت شما کم می شود.

2-در این برنامه میتوانید مستقیما تصاویر و فیلم ها را دانلود نمایید.البته توجه فرمایید که اگر از نسخه ی اصلی اینستاگرام استفاده میکنید میتوانید با استفاده از نرم افزار فست سیو تمامی تصاویر و فیلم ها را دانلود نمایید.

3-با فعال کردن حالت روح میتوانید پیام های دیگران را مشاهده کنید بدون آنکه آنها متوجه شوند

4-میتوانید با استفاده از این برنامه به راحتی به صورت لحظه ای صفحه ی خود را آنالیز کنید.

 5-یکی دیگر از ویژگی های خاص این اپ پخش حرفه ای فیلم ها می باشد.

6- دارای آنفالویاب بوده و به راحتی میتوانید متوجه شوید چه کسی شما را به تازگی آنفالو کرده است.

7-قابلیت کپی کردن کامنت ها و متن ها یکی دیگر از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این نرم افزار است.

8-یکی دیگر از ایرادات اینستاگرام این است که شما نمیتوانید عکس پروفایل دیگران را با سایز بزرگتر مشاهده کنید که در اینستا ایکس این مشکل رفع شده و به راحتی میتوانید عکس پروفایل دیگران را بزرگ و مشاهده نمایید.

9-میتوانید در این اپ از پخش شدن خودکار فیلم ها ، استوری ها خودداری کنید.

10-این اپلیکیشن همچون دیگر نسخه های غیر رسمی دارای حالت شب برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم ها ، می باشد.

11-قابلیت جلو و عقب بردن ویدیوها مثل یک فیلم از دیگر قابلیت های این برنامه است.

12-ظاهر این برنامه کاملا 99 درصد مشابه نمونه ی واقعی بوده و تفاوتی در آن نیست.

13-یکی دیگر از جذاب ترین قابلیت های این اپ داشتن فونت های زیباتر نسبت به برنامه ی اصلی است.

14-میتوانید در صفحه ی چت و دایرکت های خود تم دلخواهی را انتخاب کنید.

نکات مهم در مورد Insta X :

اینستا ایکس چیست؟

برای دانلود و نصب این نرم افزار باید چند نکته ی مهم را در نظر بگیرید.اولین نکته این است که شما حتما در هنگام ثبت نام باید زبان خود را به روی انگلیسی تنظیم کنید تا کد فعال سازی که برای شما ارسال می شود بصورت برعکس خوانده نشود.

با توجه به اینکه این برنامه بصورت مهندسی معکوس ساخته و طراحی شده است بنابراین ممکن است در برخی از نسخه های اندروید ، اجرا نشود.

حتما سعی کنید از آخرین نسخه ها و آپدیت های insta x  استفاده کنید تا مشکلات و حفره های امنیتی نسخه های قبلی از بین برود.

آیا اینستا ایکس به روی کامپیوتر اجرا می شود؟

بله اگر قصد دارید تا اینستا ایکس را به روی کامپیوتر  اجرا کنید کافی است تا از شبیه سازهای اپلیکیشن های اندروید به روی ویندوز استفاده کنید. مثلا میتوانید از برنامه بلواستکس و نوکس پلیر استفاده کنید.

جمع بندی + دانلود رایگان insta x

همانطور که مشاهده کردید ما در این بخش به معرفی اپلیکیشن اینستا ایکس که یک برنامه کاربردی و جایگزین اینستاگرام است ، پرداختیم.این برنامه قطعا نسبت به نسخه ی اصلی امکانات و قابلیت های بسیار پیشرفته تری داشته و میتوانید به راحتی با استفاده از این نرم افزار صفحات خود را مخصوصا صفحاتی که از آن کسب درآمد میکنید به طور بسیار حرفه ای مدیریت کنید.

شما برای دانلود این برنامه میتوانید به وب سایت رسمی پی سی پلاس به آدرس https://www.p30plus.org/  مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز