خبرگزاری کار ایران

کابینت شاپ فروشگاه اینترنتی تجهیزات و اکسسوری کابینت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۳۱۶

کابینت شاپ به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های یراق و تجهیزات کابینت با بیش از یک دهه تجربه یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات خانه و آشپزخانه است. این فروشگاه با عرضه انواع تجهیزات کمد دیواری، پریز روکار، سطل ریلی، آب‌چکان رومیزی، انواع پروفیل‌ها و ... یکی از مجهزترین عرضه‌کنندگان محصولات این حوزه در بازار کشور می‌باشد. بنابراین در این نوشتار شما را با خدمات و محصولات کابینت شاپ بیشتر آشنا خواهیم نمود.

تجهیزات و اکسسوری کابینت

مرتب بودن یک آشپزخانه و چیدمان مناسب وسایل و لوازم به بهترین وجه ممکن یکی از مهم‌ترین اصول برای افراد به‌خصوص خانم‌های خانه‌دار است. این مسئله در آشپزخانه‌ها و خانه‌هایی که فضای کوچکی دارند یا تعداد کابینت‌های کافی ندارد، ضروری‌تر می‌باشد. بنابراین، در چنین مواقعی نقش تجهیزات و اکسسوری کابینت کاملاً پر رنگ می‌شود.  با توجه به آنچه گفته شد می‌توان یکی از این محصولات کاربردی را سبدهای سوپرمارکتی دانست.  تقسیم‌بندی قسمت‌های مختلف موجود در کابینت‌ها نسبت به ارتفاع، عمق و عرضی که دارند با کمک این نمونه از تجهیزات کابینت به بهترین شکل امکان‌پذیر است، و  زیرمجموعه‌ی گسترده آن شامل انواع سبد جا ادویه‌ای، سبد مواد شوینده، سوپری ظروف و سبد سیب‌زمینی و پیاز می‌شود.

تجهیزات کمد دیواری

به‌منظور تبدیل فضای داخلی یک کمد دیواری عمیق به محیطی کاربردی می‌توان از تجهیزات کمد دیواری استفاده کرد. چراکه نصب این تجهیزات باعث برقراری نظم و ترتیب در فضای داخلی کمد می‌شود. از طرفی با استفاده از این تجهیزات افراد زمان کمتری را صرف پیدا کردن لباس ، کفش و یا سایر لوازم خود می‌کنند. بنابراین، به‌طور کلی می‌توان تجهیزات کمد دیواری را شامل قالب‌های مکمل ساخته ‌شده برای کمدها یا  کابینت‌های خانه و آشپزخانه در نظر گرفت  که در انواع مختلفی ازجمله رگال‌های لباس، ، جا شلواری، جالباسی ریلی،جاکفشی، جای کراوات و کمربند، سبدهای ریلی جواهرات و بسیاری از موارد دیگر در کمد دیواری تقسیم‌بندی و جای می‌گیرند.

دستگیره کابینت

احتمالاً شما نیز موافق هستید که تا زمانی که دستگیره‌ای بر روی کابینت نصب نشود، نمی‌توانیم بگوییم که کابینت زیبایی خواهیم داشت یا خیر. چراکه دستگیره، کامل‌کننده‌ی کابینت آشپزخانه است و بدون آن، نمی‌توان از کابینت‌ها به‌راحتی استفاده کرد. بنابراین، این وسیله‌ی به ظاهر کم‌اهمیت، در اصل مهم‌ترین المان در زیبایی کابینت‌ها بوده و آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در همین راستا لازم است بدانید که این نوع محصولات  از مواد متفاوتی تولید می‌شوند و طرح‌ها و مدل‌های متنوعی نیز دارند. با توجه به همین تنوع نیز در این قسمت انواع دستگیره‌های کابینت عرضه شده در کابینت شاپ را بررسی می‌کنیم که به شرح زیر است:

دستگیره شاخه‌ای کابینت

همان‌طور که می‌دانید این محصولات امروزه بسیار محبوب  هستند چراکه جلوه‌ی آشپزخانه را بسیار شیک و منظم نشان می‌دهند به علاوه که کاملاً یکدست هستند و مانند دستگیره‌های روکار نیاز به انتخاب اندازه ندارند بدین معنی که به اندازه‌ی طول کل درب هستند و از هر جایی که بخواهید می‌توانید درب کابینت را باز کنید. در همین راستا لازم است بدانید که با نصب این مدل از دستگیره کابینت شما دیگر به‌طور واضح دستگیره‌ای نمی‌بینید چراکه قسمت یو شکل محصول چفت ام دی اف می‌شود و در داخل کار قرار می‌گیرد و در نهایت نمای کلی آن به‌صورت خطوط موازی و منظم در کابینت است. به‌طور کلی این نوع از محصولات در دو مدل اچ شکل و جی شکل در بازار وجود دارد و بیشتر برای درب کمدهایی چه به‌صورت لولایی و یا ریلی استفاده می‌شود. لازم به تأکید است با نصب این محصول بر روی کمد به‌صورت ریلی دیگر نگران گیر کردن درب‌ها به یکدیگر نیستید .از طرفی  در کمدهای مرتفع به دلیل ارتفاع بلندی که دارند نیاز به دستگیره‌هایی به طول بلند دارند که در اینجا با نصب دستگیره‌ی شاخه‌ای بر روی کمد شما این مشکل را بر طرف نموده‌اید و از هر جای کمد که بخواهید به آن دسترسی دارید.

دستگیره‌های کلاسیک

این نوع از کالاها با توجه به گستردگی در تنوع مدل‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های متفاوت برای هر سلیقه‌ای عرضه شده و در رنگ‌های زیتونی، طلایی، سفید و طلایی، کروم و مات در فروشگاه کابینت شاپ موجود هستند. در همین راستا لازم به ذکر است که بعضی از انواع کلاسیک این محصولات طرحی شبیه به گل و مرغ با رنگ پتینه کاری شده دارد که مسلماً به کابینت‌های شما به‌خصوص از نوع کلاسیک جلوه خاصی می‌دهد.

کابینت شاپ فروشگاه اینترنتی تجهیزات و اکسسوری کابینت

دستگیره‌های مدرن

در دسته انواع دستگیره‌های کابینت مدرن می‌توان انواع این محصولات را با اشکال متنوع ازجمله استوانه‌ای، خطی، گرد و ... را یافت. جالب است بدانید که محل قرارگیری این دستگیره‌ها  بر روی درب کاملاً به سلیقه‌ی شما بستگی دارد و در اندازه‌های گوناگونی یافت می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که این دستگیره‌ها هم به‌صورت افقی و هم عمودی بر روی کابینت‌های مدرن و مینیمال نصب می‌شود.

آب‌چکان رومیزی

آب‌چکان رومیزی را می‌توان یک نوع جاظرفی کم جا دانست که ظرف‌های شسته شده به‌منظور عدم لکه‌گیری پس از شست و شو در داخل آن قرار میگیرند. این محصول وسیله‌ای است که می‌توان آن را روی میز و یا روی کابینت و همین‌طور روی کانتینر قرار داد، در این صورت ظرف‌ها خود به خود خشک می‌شوند و پس  از آن  می‌توانیم آن‌ها را سر جای خود قرار دهیم. ازجمله مشخصه‌های اصلی این نوع از تجهیزات ضدزنگ بودن این محصولات است چراکه دائماً در معرض رطوبت می‌باشد. همچنین طراحی و رنگ‌بندی زیبای آب‌چکان رومیزی نیز بسیار با اهمیت می‌باشد. این مسئله از جهت در دید بودن نوع رومیزی آن شایان توجه است. در پایان لازم به تاکید است که انواع آب‌چکان رومیزی دارای ساختاری از جنس مفتول مس وار و پروفیل، رنگ شده به‌صورت الکترواستاتیک و مقاوم در برابر رطوبت است. همچنین، این نوع از اکسسوری‌ها قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلوگرم را داشته و معمولاً در رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شوند.

انواع پریز توکار

همان‌طور که میدانید امروزه از انواع کلید پریز در تمامی مجموعه‌ها استفاده می‌شود. این تجهیزات علاوه بر نوع کارایی که دارند، در زیبایی محیط و دکوراسیون داخلی نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. در همین راستا لازم است بدانید که این محصولات در گذشته تنوع زیادی نداشتند اما امروزه در انواع مختلفی ازجمله انواع روکار و توکار تولید و عرضه می‌شوند. پریز توکار ازجمله انواع محصولاتی عرضه شده در سایت کابینت شاپ می‌باشد. این نوع از پریزهای برق مخفی یا توکار یکی از اکسسوری های زیبا و جدید دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود که در مکان‌هایی با دسترسی دشوار به پریز برق کاربرد فراوانی دارد. جالب است بدانید که شکل ظاهری پریز مخفی استوانه‌ای یا مستطیلی است که با رنگ‌بندی متنوعی ازجمله مشکی و نقره‌ای تولید می‌شوند و برندهای شناخته شده‌ای مانند فانتونی در این زمینه مشغول به فعالیت می‌باشند.

اهمیت خرید از مراکز معتبر فروش انواع تجهیزات کابینت

همان‌طور که میدانید، با وجود اینکه یراق‌آلات و تجهیزات مورد استفاده در انواع کمدها و کابینتها کوچک و جزیی می‌باشد، اما این مسئله چیزی از اهمیت توجه به کیفیت این نوع از متریال کم نمیکند. در همین راستا نیز قابل ادعا است که کیفیت این نوع از محصولات رابطه تنگاتنگی با فروشگاه عرضه کننده این نوع از کالاها دارد. چراکه متأسفانه در جامعه امروز ممکن است شاهد انواع یراق‌آلات بی‌کیفیت و یا فیک از فروشگاه‌های نامعتبر باشیم که نه تنها زندگی ما را راحتتر نمیکند بلکه افراد را متحمل هزینه های بیشتری نیز می‌کند. بنابراین توصیه میکنیم که به منظور خرید انواع اکسسوری ها و یراق لازم برای خانه و آشپزخانه خود خرید از فروشگاه‌های معتبر را در اولیت خود قرار دهید.

کابینت شاپ عرضه‌کننده انواع تجهیزات و اکسسوری کابینت

با توجه به آنچه در این نوشتار ارائه نمودیم، کابینت شاپ به‌عنوان یکی از معتبرترین عرضه‌کننده‌های تجهیزات خانه و آشپزخانه آماده ارائه خدمات و محصولات باکیفیت به شما عزیزان می‌باشد. درواقع این فروشگاه  عرضه‌کننده همه نوع یراق‌آلاتی برای هر نوع خدماتی می‌باشد. همچنین مژده می‌دهیم که در فروشگاه کابینت شاپ می‌توانید از تخفیف‌های خاصی نیز بهره‌مند شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز