خبرگزاری کار ایران

تبلیغاتی مدرن با چاپ پرچم های سفارشی !

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۸۵۰

 

در زمانی نه چندان دور ، تبلیغات عمدتا با پرچم ها صورت می گرفتند و بسیاری از کسب و کارها از روش چاپ پرچم سفارشی برای ارائه تجارت و برند خود به افراد استفاده می کردند. با ظهور تکنولوژی روش های تبلیغاتی دچار تحول شد ، اما این موضوع نتوانست اثر تبلیغات با تولید و خرید پرچم اختصاصی را از بین و یا حتی کمتر کند ! در ادامه این مطلب به معرفی پرچم های سفارشی و چگونگی استفاده از آن ها برای تبلیغات کسب و کارها می پردازیم.

پرچم های سفارشی و تبلیغات

پرچم های سفارشی برای تبلیغات با تأثیر و بازدهی بالا ، ایده آل هستند چرا که با رنگ و حرکت خاص خود توجه ها را به خود جلب می کنند. می توانید پیام تبلیغاتی خود را بالاتر از جاده ها ، تابلوها ، ویترین فروشگاه یا نمایشگاه تجاری با پرچم های تبلیغاتی در ارتفاعات و سبک های مختلف در معرض دید افراد قرار دهید. پرچم های سفارشی تبلیغاتی برای انواع  غرفه ، ویترین فروشگاه یا برپایی رویدادهای مختلف مناسب هستند و نظرها را در کمترین زمان ممکن به خود جلب می کنند.

چاپ پرچم های سفارشی در دنیای پرچم !

چاپ پرچم در دنیای پرچم یکی از با سابقه ترین شرکت های تولیدی و ارائه دهنده پرچم می باشد که طیف گسترده ای از پرچم های چاپی سفارشی را ارائه می کند ، بنابراین شما می توانید سبک ، اندازه ، ارتفاع و پایه متناسب با نیازهای داخلی و خارجی خود را از بین صدها محصول دنیای پرچم انتخاب کنید. هر پرچم انتخابی شما از دنیای پرچم ، پرچمی سفارشی مقرون به صرفه و مناسب برای بودجه برای استفاده موقت یا طولانی مدت خواهد بود. علاوه بر آن می توانید متناسب با مکانی که پرچم خود را قرار می دهید ، شکل ها و اندازه های مختلفی از پرچم های سفارشی تبلیغاتی خود را داشته باشید.

چاپ پرچم متناسب با طرح دلخواه شما

پرچم های با اشکال مختلف ارائه می شوند تا بتوانید دقیقاً آنچه که شما نیاز دارید را از پرچم ها بدست آورید بنابراین می توانید انواع مختلف سبک را انتخاب کنید یا پرچم ها را در اشکال محدب ، مقعر ، زاویه دار یا مستقیم سفارش دهید. دنبال طرح های متفاوتی هستید؟ شکل هایی را برای پرچم های سفارشی به متخصصان دنیای پرچم ارائه کنید که کاملاً از لوگو یا طرح شما پیروی می کنند.

پرچم های سفارشی با کیفیت بالا

چاپ بنرهای سفارشی ما همیشه استاندارد هستند و از روش های به روز برای تولید و چاپ پرچم مانند چاپ رنگی دیجیتال استفاده می شود. این روش چاپ با کیفیت خواهد بود و تضمین می کند که شما با پرچم های سفارشی خود جزئیات و رنگ های کاملی را برای تبلیغاتی مفیدتر خواهید داشت. پرچم های تبلیغاتی شما که روی نایلون سبک و محکم چاپ شده اند ، در برابر پارگی مقاوم بوده و برای دوام ساخته می شوند ، بنابراین پرچم سفارشی شما لازم نیست یکبار مصرف باشد. از آنجا که سخت افزارهای تولید پرچم در دنیای پرچم به روز است ، شما همچنین می توانید برای انواع رویداد ، پرچم های اختصاصی داشته باشید و تبلیغات خود را با استفاده از روش تبلیغات با پرچم دنبال کنید که می تواند هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت تاثیر شگرفی در فروش خدمات و محصولات کسب و کار شما داشته باشد.

چاپ پرچم ها در شکل های مختلف

پرچم های عمودی سفارشی گزینه بسیار خوبی برای جلب توجه در داخل یا خارج کسب و کار شما هستند ، زیرا آنها به ارتفاعات چشمگیر می رسند - تقریباً 5 متر برای پرچم تبلیغاتی اندازه بزرگ. و از آنجا که این پرچم های سفارشی از جنس های مقاومی مانند آلومینیوم ساخته شده اند ، شما یک پرچم بادوام خواهید داشت که حتی برای استفاده طولانی مدت می توانید روی آن حساب کنید. آلومینیوم همچنین ساختاری سبک را ایجاد می کند ، بنابراین حمل و نصب پرچم تبلیغاتی برای  شما آسان خواهد بود.

برای ایمن سازی و تثبیت پرچم سفارشی خود در دو محیط داخلی و خارجی ، می توانید از سه پایه - پایه زمینی ، پایه ضربدری با پایه فلزی مربعی استفاده کنید. و دقیقاً مانند پرچم های سفارشی دیگر ، پرچم های عمودی به شما یک فضای قابل چاپ بزرگ برای نشان دادن آرم یا پیام خود را با رنگ و جزئیات کامل ، در یک چاپ یا دو طرف چاپ ارائه می دهند.

تبلیغاتی مدرن با چاپ پرچم های سفارشی !

 

خرید پرچم های رومیزی

یکی از انواع پرچم های متداولی که امروزه تقریبا بر روی میز کارهای اکثر کسب و کارها و برندها وجود دارد ، پرچم های رومیزی می باشد . همانطور که از اسم این پرچم ها پیداست ، از این پرچم ها برای نمایش لوگو و یا آرم کسب و کارها در مقیاس کوچک رومیزی استفاده می شود. علاوه بر اینکه پرچم های رومیزی ، زیبایی خاصی به محیط کاری شما می بخشد ، کاربرد تبلیغاتی خاص خود را هم دارد و معمولا افراد با وارد شدن به اتاق برند و یا کسب و کار به دنبال این پرچم ها هستند .

اهمیت کیفیت پرچم های رومیزی

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم ، کیفیت پرچم ، از مهمترین عواملی است که هنگام خرید پرچم باید به آن توجه داشته باشید. اگر کیفیت پرچم خریداری شده ، از کیفیت بالایی برخوردار نباشد می تواند در کمترین زمان ممکن نیاز به تعویض پرچم حس شود. از آنجایی که مقیاس چاپ پرچم های رومیزی نسبت به سایر پرچم ها مقدار کمتری است ، کیفیت آن اهمیت بیشتری خواهد داشت چرا که در صورتی که پرچم تولید شده کیفیت لازم را نداشته باشد ، با کوچکترین خراش و یا آسیب دیدگی می تواند جلوه خود را از دست بدهد و کارایی لازم را در ادامه نداشته باشد .

چرا باید به تجهیزات پرچم ها در حین خرید توجه داشته باشیم ؟

علاوه بر کیفیت پرچم ها ، تعداد تجهیزات و همچنین کیفیت آن ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. با استفاده از تجهیزات خاصی که متناسب با نوع پرچم خود دریافت می کنید ، می توانید به قابلیت حمل و انعطاف پذیری پرچم خود اضافه کنید و حتی پرچم ها را در نقاط غیرقابل دسترسی نصب کنید .

چرا چاپ پرچم خود را به دنیای پرچم بسپاریم ؟

دنیای پرچم از با سابقه ترین شرکت های تولید و فروش پرچم و تجهیزات آن می باشد که توانسته است ، به مشتریان بسیاری خدمات خود را ارائه کند و نظر آن ها را جلب کند. پرچم های تولید شده در دنیای پرچم از مرغوب ترین مواد اولیه طراحی و ساخته می شوند تا نیاز به تعویض پرچم برای مدت های طولانی نباشد. علاوه بر این ها دنیای پرچم برای جلب نظر هرچه بیشتر مشتریان خود ، تجهیزات مناسب و کافی در کنار پرچم ها در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتوانند هرچه بیشتر از پرچم های خود بهره مند شوند .

اگر نیاز به مشاوره در مورد طراحی و ساخت انواع پرچم دارید ، متخصصان دنیای پرچم آماده پاسخگویی به سوالات و نیازهای شما هستند و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن پرچم های تولید شده از مرغوب ترین مواد اولیه خود را از دنیای پرچم تحویل بگیرید و از آن برای انواع هدف مانند تبلیغات ، افزایش آگاهی از برند ، زیبایی و... استفاده کنید .  

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز