خبرگزاری کار ایران

ترفندهای یک آژانس تبلیغاتی برای افزایش فروش و درآمد مشتری

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۳۹۹

این روزها، با اینکه فرآیند بازاریابی و تبلیغات هنوز به‌صورت سنتی، مثل چاپ تراکت یا کاتالوگ، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی و... در حال انجام است، اما عمده کسب و کار ها به این نتیجه رسیده اند که باید این کار را به‌صورت دیجیتال انجام دهند. البته این به‌معنی از‌بین‌رفتن روش بازاریابی سنتی و قدیمی نیست؛ چراکه تکنیک‌های بازاریابی سنتی همچنان جای خود را حتی در میان خیلی از کسب و کارها حفظ کرده اند اما عموم کاسب ها به دقت و هزینه های کمتر دیجتال مارکتینگ بسیار جذب شده اند. امروز نویسندگان آژانس دیجیتال مارکتینگ آسابرندینگ که یک شرکت تبلیغاتی در مشهد است شما را با موضوع جذاب دیجیتال مارکتینگ بیشتر آشنا خواهند کرد.

اما سوال مهم این است که آژانس دیجیتال مارکتینگ واقعاً چیست؟ شاید در ابتدا با خود حدس بزنید که این سؤال، بسیار ساده و پیش‌پا‌افتاده است؛ اما با جست‌وجوی این سؤال به فارسی یا معادل انگلیسی آن در موتورهای جست‌وجو، متوجه می‌شوید که با موضوعی به‌ظاهر ساده، اما در باطن سخت و بسیار زیاد چالشی روبه‌رو هستید. موضوعی که می‌شود ساعت‌ها دربارۀ اش صحبت کرد و شاید درنهایت نیز حق مطلب به خوبی و درست ادا نشود.

شما با مطالعه ی این مقاله که توسط تیم دیجیتال مارکتینگ آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ نوشته شده است از شرکتی که وظیفۀ دیجیتال مارکتینگ کسب‌و‌کارتان را می خواهید به او بسپارید و نیز تأثیر فعالیت‌ها‌یش بر کسب‌و‌کارتان، تصویر شفاف تری به دست می‌آورید و انتظارات درست‌تر و منطقی تری از وی خواهید داشت.

ترفندهای یک آژانس تبلیغاتی برای افزایش فروش و درآمد مشتری

آژانس چیست؟

به بیان ساده، به کارگزاری که به‌جای شما و برای شما مجموعه کارهای مختلفی را در یک حوزه مشخص انجام می‌دهد، آژانس (Agency) می‌گویند. به افرادی که در آژانس کار می‌کند نیز ایجنت (Agent) ‌گفته می‌شود. مدیر کسب‌و‌کار یا نمایندۀ مدیر، با سپردن وظایف و مجموعه کارهای مختلف و تخصصی به آژانس، حیطۀ کاری آن را مشخص می‌کند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

به بیان ساده، آژانس دیجیتال مارکتینگ در واقع به شرکتی گفته می‌شود که در ایجاد و ارائه راه‌حل‌های خلاقانه و خدمات توسعۀ فنی و دیجیتالی مهارت و تخصص کافی و لازم را دارد. آژانس دیجیتال مارکتینگ مدل جدیدتری ازانواع آژانس‌ تبلیغاتی است. آژانس های مختلف دیجیتال مارکتینگ به دنبال ارائۀ راه‌حل های کاربردی و خلاقانه با هدف افزایش فروش و توسعه کسب و کار شما هستند. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای با تمرکز بر مشاوره و همراهی کسب‌و‌کارها تلاش می‌کند خود را از سایر رقبایش متمایز کند.

برای آژانس دیجیتال مارکتینگ از هر چیزی مهم تر کیفیت و کمیت کارهایی است که برای کسب‌و‌کارها انجام می دهد. کارهای آن ها باید علمی و دقیق صورت پذیرد تا کمترین ضرر و زیان و بیشترین بازدهی عاید کسب و کارهای مخاطب گردد. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ عموما ابزار و مهارت‌های لازم برای ایجاد ایده‌های جدید را در اختیار دارند و سعی می‌کنند ایده‌ها را به شکلی در کنار یکدیگر قرار دهند که این پازل با کمترین و با صرفه ترین هزینه برای مشتری، بهترین و بیشترین بازدهی را برای کسب‌و‌کارها داشته باشد.

ترفندهای یک آژانس تبلیغاتی برای افزایش فروش و درآمد مشتری

 

ویژگی ها و ترفند های آژانس های دیجیتال مارکتینگ

  • آژانس دیجیتال مارکتینگ یک آژانس بازاریابی سنتی نیست. دیجیتال مارکتینگ بر اعداد و ارقام دقیق و علمی متمرکز است؛ اما بازاریابی سنتی چندان زیاد به اعداد و ارقام پایبند نیست و برایش خیلی مهم نیست، گویی اعداد و ارقام برای آن‌ها در اولویت خاصی قرار ندارند و این موضوع یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های بارز بین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ با آژانس‌های بازاریابی سنتی است. آژانس دیجیتال مارکتینگ در گذر زمان به‌جای استفاده از رادیو، تلویزیون یا تبلیغات در روزنامه و مجله، تیمی از استراتژیست‌ها، مشاوران، طراحان و توسعه‌دهندگان و... را برای خود استخدام می نماید تا بتواند به کمک آن‌ها برنامه و بازدهی بهتری را برای کسب‌و‌کارها داشته باشد. آژانس دیجیتال مارکتینگ درواقع نوعی موتور توسعه و چاشنی افزایش فروش برای کسب‌و‌کارهاست.
  • آژانس دیجیتال مارکتینگ یک پشتوانه تمام‌عیار است. آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند دیجیتال مارکتینگ کسب‌و‌کار شما را به‌طور کامل تحت پوشش و مدیریت هوشمند خود قرار دهد. برای شروع، متخصصان خود را برای ارزیابی نیازهای کسب‌و‌کار شما به کار گرفته و برنامه و استراتژی خوبی را برای برآورده‌کردن نیاز و خواسته شما ارائه می‌کند. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در کنار کسب‌و‌کار شما برای بهبود کارایی و بهره‌وری کسب‌و‌کار شما با شما همکاری می نمایند؛ چراکه تمرکز اصلی آژانس‌ها روی داده‌ها و اطلاعات است که درنتیجه می‌توانند نرخ بازگشت سرمایه در بازاریابی (ROI) بیشتری را برای شما و کسب‌و‌کار شما رقم بزنند.
  • آژانس دیجیتال مارکتینگ به فکر صرفه‌جویی در زمان است. اگر زمان کافی برای مدیریت دیجیتال مارکتینگ خود ندارید، علم و دانش و تجربه کافی برای اجرای دیجیتال مارکتینگ ندارید و یا راه‌اندازی یک تیم داخلی برای دیجیتال مارکتینگ نیز برایتان سخت و زمان‌بر است، می‌توانید همکاری با آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ را شروع کنید. همکاری با آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ به صرفه‌جویی در وقت شما وکاهش هزینه های شما منجر خواهد شد؛ چراکه آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ با ارائۀ مجموعه‌ای از خدمات برای کسب‌و‌کار شما، در زمان بازاریابی دیجیتالی که قرار بوده استخدام کنید تا کارهای دیجیتال مارکتینگ شما را انجام بدهد صرفه‌جویی می‌کند. به این دلیل که معمولاً هیچ دیجیتال مارکتری نمی‌تواند به اندازۀ یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تخصص و مهارت داشته باشد یا با قدرت آن کار انجام بدهد.
  • آژانس دیجیتال مارکتینگ درواقع همان دیجیتال مارکتینگ کسب‌و‌کار شماست. این جمله به این معنی نیست که بخش و واحد دیجیتال مارکتینگ در کسب‌و‌کار شما باید تعطیل شود. باید حداقل یک نفر که سواد و درک درستی از دیجیتال مارکتینگ دارد، در کسب‌و‌کار شما فعالیت نماید تا بتواند اطلاعات درستی از کسب‌و‌کارتان را به آژانس دیجیتال مارکتینگ ارائه نموده و توضیحات و کمپین‌های آژانس دیجیتال مارکتینگ را به کارفرمای خود در کسب‌و‌کار شما منتقل نماید.

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ خدمات مختلفی در اختیار کسب‌و‌کار شما قرار می‌دهند که می‌توانید از بین آن‌ها به‌صورت سلف‌سرویس هر کدام رو علاقه مند بودید انتخاب کنید. البته پیشنهاد ما این است که بودجه تبلیغاتی خود را به شرکت اعلام کنید و اجازه دهید متناسب با بودجه شما بهترین شیوه دیجیتال مارکتینگ را آن ها به شما پیشنهاد دهند. به یاد داشته باشید که لازم نیست لزوما همۀ راهکارها و سرویس‌های آن‌ها را انتخاب کنید بلکه انتخاب نهایی با شماست.

اگر استارتاپ هستید یا کسب‌و‌کار کوچکی راه‌اندازی کردید، خیلی عجولانه برای همکاری با آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ تصمیم گیری نکنید. همچنین اگر نقشۀ مسیر واضحی برای کسب‌و‌کار خود و آینده آن ندارید، با آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ همکاری نکنید. اول به یک پلن مشخص، واضح و شفاف برسید، بعد اقدام کنید. یا مثلاً اگر می‌خواهید با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برای طراحی کمپین یا پروژۀ دیجیتال مارکتینگ کسب‌و‌کار خود همکاری کنید، باید بدانید که دقیقا چه می‌خواهید. با درنظر‌گرفتن اولویت‌های مدنظر خود می‌توانید تصمیم مناسبی را برای کسب‌و‌کار خود اتخاذ نمایید. مثلاً اینکه بدانید چه جامعۀ هدفی ایده آل شماست تا آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ هم بتوانند بهترین راه را برای دست‌یابی به هدفتان باتوجه‌به تجزیه‌و‌تحلیل‌هایشان ارائه نمایند.

پیشنهاد مهم این است که اگر برای شما نقشه راه و آینده کسب و کارتان مشخص نیست اول از همه از مشاوره های کسب و کار استفاده نمایید. آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ ارائه دهنده خدمات مخنلف دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو، مشاوره های کسب و کار و برندینگ، تیزر تبلیغاتی و ... آماده است تا با منصفانه ترین قیمت ها به رونق کسب و کار شما کمک نماید.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز