خبرگزاری کار ایران

صدا، صورت، تزیین، تدوین در «خانه سرهنگ»

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۳۱۳

مجموعه «خانه سرهنگ» این بار اقدام به میزبانی از آکادمی هنری «وَس» کرده است و بنا دارد تا طی روزهای آتی به برگزاری دوره‌های متنوعی در رشته‌های هنری گویندگی، گریم، تدوین، صنایع‌دستی و هنرهای دکوراتیو اقدام کند.

در این دوره‌ها اساتید مجربی مانند احمد نگهبان، امین مبارکی و پریناز مهاجری به تدریس می‌پردازند. این کارگاه‌ها که برای اولین بار به صورت فشرده و طی جلسات کوتاه و با ظرفیت محدود 5 نفره از تاریخ دهم مرداد برگزار می‌شود شامل عناوین زیر است:

کارگردانی و تدوین

گویندگی، فن بیان و دوبلاژ

هنرهای دستی و دکوراتیو

گریم و چهره‌پردازی

مجموعه «خانه سرهنگ» متشکل از موسسه فرهنگی هنری و کافه رستوران در اطراف میدان فردوسی تهران واقع است و با همراهی آکادمی هنری «وَس» تا پایان تابستان اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف هنری و تخصصی نوین با تدریس اساتید به نام می‌کند.

لازم به ذکر است در پایان دوره، آثار برتر هنرجوها توسط مجموعه «خانه سرهنگ» عرضه عمومی خواهد شد و زمینه اتصال هنرآموزان برتر به بازار کار توسط اساتید فراهم خواهد شد و نیز گواهی رسمی مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد به ایشان اعطا می‌شود.

این دوره‌ها به شکل جدید که تا کنون به این صورت در هیچ آموزشگاهی برگزار نگردیده تشکیل و برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز