خبرگزاری کار ایران

معروف‌ترین مراکز خرید در شهر استانبول ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۲۴۲

شهر استانبول دارای جاذبه‌های فراوانی است که یکی از آن‌ها وجود مراکز خرید مدرن و متنوعی است که تمام سطح شهر را در بر گرفته و تقریبا در تمامی محله ها یکی از بهترین آن ها را خواهید یافت. و همانطور که می دانید کشور ترکیه در صنعت مد و تولید پوشاک مد روز دنیا پیشگام بوده و شهر استانبول هسته اصلی این صنعت را تشکیل داده است .

به همین خاطر بسیاری از مسافران با هدف خرید از همین مراکز خرید متنوع وارد این شهر می شوند و بخش بزرگی از اجناس ترکی که اغلب شامل انواع پوشاک و لوازم منزل است ، به بازارهای ایران نیز راه پیدا می کند .

در ادامه مطلب پیشنهادی سفر باتو ،  را با برخی از معروف ترین مراکز خرید این شهر که برای خرید و گشت و گذار گزینه مناسبی هستند ، آشنا می کنیم .

استانبول مال

در ابتدا به معرفی یکی از بزرگترین مراکز خرید این شهر در تور استانبول می پردازیم ، که همانند یک شهر وسیع بوده و دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است . این مجموعه یکی از بازارهای بزرگ عرضه پوشاک در آسیاست ، و بسیاری از برندهای مطرح دنیا را در خود جای داده است . استانبول ‌مال بیش از یکصد و پنجاه هزار مترمربع وسعت دارد و دارای سیصد و پنجاه فروشگاه معتبر است و انواع پوشاک مد روز دنیا را عرضه می کنند . تنوع کالا ها در استانبول مال بقدری بالاست که به سختی میتوان از آن دست خالی بیرون آمد و همچنان به ادامه مسیر تشویق خواهید شد .

این مجموعه دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوع است و سالن فود کورت آن هزار متر وسعت داشته و عرضه کننده انواع غذای ترکی و بین المللی است . شهربازی مجهز این مجموعه ساعت ها کودکان و نوجوانان را سرگرم کرده و لحظات خوشی را برای تمام اعضای خانواده رقم می زند. در ضمن استانبول مال دارای شانزده سالن سینماست . از این رو امکان تماشای برترین فیلم های دنیا را در این مجموعه خواهید داشت .

در نهایت باید اضافه کنیم استانبول مال در تمام ایام هفته از ساعت ده صبح الی ده شب باز است .  این مجموعه در منطقه بشکشهیر و محله محبوتبی ، بلوار سلیمان دمیرل واقع شده است .

مرکز خرید فروم (Forum Istanbul)

در ادامه مرکز خرید فروم را به شما پیشنهاد می کنیم که بعد از استانبول مال ، دومین مرکز خرید بزرگ و مدرن این شهر است . فروم دارای نمایندگی های برندهای معتبر و بزرگی همچون  Tepe Home،   Saturn ،Teknosa  ،Bimex YKM ، C&A، M&S  وZara  است به همین خاطر برای خرید پوشاک مکان ایده آلی است  . این مجموعه همچنین برای داشتن روزی سراسر شاد و مهیج ایده آل بوده و تمام روز درآن سرگرم خواهید شد . احتمالا با دیدن برخی از امکانات موجود در آن نظیر سالن بولینگ ، کافه و رستوران‌های مختلف ، سالن‌های سینمای imax  ، زمین اسکی روی یخ ، محوطه های بازی کودکان و پارک ژوراسیک و ... به وجد خواهید آمد .

همچنین میتوانید به طبقه آخر این مرکز خرید رفته و از ارتفاعات بالا شاهد تماشای مناظر زیبای شهر و تنگه بسفر باشید .

درنهایت باید اضافه کنیم مرکز خرید فروم همه روزه از ساعت ده صبح الی ده شب باز است و در برخی ایام سال و اواخر هر فصل فستیوال های مختلفی را برگزار می کند که طی آن قیمت ها بسیار پائین می آید . این مرکز خرید در محله‌ کوکاتپه ، جاده‌ پاشا قرار دارد و دسترسی به آن از طریق مترو و اتوبوس امکان پذیر است .

 مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک (Istinye Park)  یکی از بهترین مراکز خرید شهر استانبول است که دارای چهار طبقه و بیش از سیصد فروشگاه است . بنابراین اگر به دنبال خرید از برندهای محبوب ترک و اروپایی هستید به این مجموعه سر بزنید و در کنار خریدید جذاب از امکانات موجود در ان بهره مند شوید . در مرکز خرید ایستینیه پارک برندهای معتبری همچون پرادا ، آرمانی ، شنل ، دیور و البته برندهای ترک نظیر ال سی وایکیکی ، زارا ، کوتون و ... نمایندگی دارند .  این مجموعه دارای امکانات تفریحی متنوعی همچون سالن های متعدد سینماست .

گشت و گذار در امتداد خیابان استقلال و میدان تکسیم

در سرتاسر خیابان استقلال و میدان تکیسم فروشگاه ها و بوتیک های متنوع و بسیار لوکسی را می بینید که اغلب با دکورهای شیک و کالاهای مد روز شما را به سمت خود می کشانند . در اطراف این منطقه مراکز خرید مدرنی وجود دارد که مورد علاقه مسافران ایرانی قرار گرفته اند . 

همچنین در تهران نیز می توانید مراکز خرید متعددی مشاهده کنید.

در امتداد این خیابان هیچ وسیله نقلیه ای اجازه تردد نداشته و فقط تراموای شهر از وسط آن می گذرد . بنابراین با خیال راحت ساعت ها در این خیابان به گشت و گذار می پردازید و در صورت خستگی در کافه های متنوع آن خستگی به در می کنید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز