خبرگزاری کار ایران

ویژگی های مثبت شیشه بالکن برای پوشش محوطه تراس منزل

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۱۲۳

زمانی را تصور کنید که باران نم نم می بارد و شما نمی توانید از زیر آن بودن لذت ببرید . بالکن شما زمانی که توسط شیشه بالکن مجهز می شود در زمان های بارانی و برفی و گرد و غبار حتی زمانی که حرکت پرندگان را دوست دارید مشاهده کنید می توانید در آن حضور داشته باشید بدون آنکه به شما آسیبی برسد.

 

به عبارتی می توان گفت این نوع شیشه به عنوان سطح محافظی برای شما عمل می کند که در بالکن نصب می شود از طرف دیگر نگهداری شیشه نسبت به سایر پوشاننده های بالکن بسیار راحت تر است نه نیازی به روغن کاری و نه نیازی به تعمیر دارد از این رو می توانید سال های سال  بدون اینکه هیچ گونه تغییری در آن بدهید از آن استفاده کنید بنا براین طولانی بودن فاصله های تعمیر می تواند یکی از ویژگی های مثبت این شیشه ها باشد .

از طرفی شیشه سکوریت به کار رفته در سیستم های شیشه ای باعث می شود که سر و صدا به میزان بسیار کمی از بیرون به داخل منتقل شود به عبارتی می توان گفت که شیشه بالکن یک عایق  صدای تمام عیار است. علاوه بر صدا انرژی را نیز در درون به میزان خوبی حفظ می کند. به عبارتی می توان گفت که شیشه بالکن عایق حرارت است و گرمای درون به راحتی به بیرون سرایت نکرده و مصرف انرژی به میزان زیادی کاهش می یابد این را می توان  از روی قبض انرژی که ماهانه برای شما ارسال می گردد به وضوح مشاهده کرد.

ایجاد حریم خصوصی بیشتر با استفاده از نصب شیشه رنگی

برخی از افراد دلیلشان برای یک انتخاب یک شیشه رنگی کمی با سایر افراد متفاوت است. برای این گروه ایجاد یک حریم خصوصی امن می تواند اولویت اول را داشته باشد از این رو ترجیه می دهند از شیشه شفاف سکوریت استفاده نکنند و می خواهند شیشه را طوری خریداری کنند که از بیرون دید واضحی به درون وجود نداشته باشد. برای رسیدن به این هدف نیز راهکارهای بسیاری وجود دارد. از این میان می توانیم به شما شیشه های مات و همچون شیشه لاکوبل را پیشنهاد کنیم. این شیشه ها علاوه بر این کارآیی اولیه خود به عنوان شیشه را به خوبی برای شما انجام می دهند بلکه نگرانی شما در مورد حریم خصوصی را نیز برطرف می نمایند. از آنجا که پنجره های شیشه ای رنگ آمیزی اغلب دارای تزئینات، طرح های مورب و بافت های تزئین شده هستند، حریم خصوصی بیشتری نسبت به پنجره های سنتی شفاف ساخته شده از شیشه سکوریت دارند. البته با مزایای زیبایی دیگر!

ویژگی های مثبت شیشه بالکن برای پوشش محوطه تراس منزل

نوع شیشه ی به کار رفته در ساخت سازه های همچون شیشه بالکن و پارتیشن شیشه ای یا اداری

برای ساخت سازه هایی همچون پارتیشن های شیشه ای و اداری و یا شیشه بالکن که قرار است شیشه به عنوان یک سازه مقاوم مورد استفاده قرار بگیرد مهم است که از چه نوع شیشه ای در ساخت آن استفاده شود زیرا بحث امنیت افراد در میان است. بهترین نوع شیشه که برای ساخت این سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد شیشه سکوریت است حال اینکه شیشه سکوریت چه ویژگی هایی را داراست برای ساخت پارتیشن شیشه ای یا اداری و شیشه بالکن از آن استفاده می شود مطلبی است که در ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد.

ابتدا اینکه باید بدانید شیشه سکوریت نوعی شیشه ایمن بوده که به شیشه نشکن نیز معروف می باشد به عبارتی تحت عملیات حرارتی که این شیشه قرار می گیرد و به شیشه سکوریت تبدیل می شود باعث می شود که این مقاومت مورد نیاز برای آن به وجود آید که بتوان از آن در سازه های پر مقاومت استفاده کرد زیرا شکستن آن تقریبا ممکن نخواهد بود.

این شیشه سکوریت که در شیشه بالکن و پارتیشن شیشه ای از آن استفاده می شود در  برایر ضربه بسیار مقاوم و ایمن بوده و همچنین عایق صوت و حرارت می باشد. باید توجه داشت که زمانی که می خواهید نوع سازه خود را انتخاب کنید باید توسط کارشناس اندازه گیری شیشه سکوریت انجام بگیرد زیرا شیشه بعد از سکوریت شدن توان برش دادن را نخواهد داشت. 

از آن رو هیچ گاه خود شما اندازه مورد نظر را اندازه گیری نکنید زیرا ممکن است شیشه با اندازه های کم یا زیاد برش داده شود و دیگر راه کاری برای آن وجود نخواهد داشت. کارشناسان ما اندازه های مورد نظر را اندازه گیری کرده و شیشه ها را برش زده وسپس عملیات سکوریت شدن روی شیشه سکوریت را انجام می دهند. در نهایت شیشه با اندازه مورد نظر برای شما و محل ارسال خواهد شد.

ویژگی های مثبت شیشه بالکن برای پوشش محوطه تراس منزل

کنترل بهداشت عمومی از طریق استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی

درب های اتوماتیک مانوسا به گونه ای طراحی شده اند که نه تنها به طور موثر باز و بسته می شوند ، بلکه برای انجام این کار با سرعت بالا نیز انجام می شوند. این امر با استفاده از پیشرفته ترین فناوری موجود در بازار و در عین حال تضمین یک محصول ایمن برای موسسات و کاربران آنها به دست می آید. تمام درب های اتوماتیک ما مطابق با استانداردهای بالای کیفیت و ایمنی ساخته می شوند و نگهداری و استفاده از آن ها آسان است.

پس از نصب، مدیریت روزانه آن ها نیاز به درگیری کمی دارد و به ندرت مشکلی برایشان به وجود می آید. از طرف دیگر یکی از ویژگی های مهم درب های اتوماتیک و باز و بسته بدون دست این است که این درب ها می توانند راه حل بسیار خوبی برای شرایط و مواردی باشند که رعایت بهداشت و اصول مراقبتی برای آن ها در اولویت از جمله اصول مهم آن مکان ها باشد.

از جمله این مکان ها می توان به بیمارستان ها و کارخانه های تولید مواد غذایی اشاره کرد که رعایت موارد و اصول بهداشتی در آن ها بسیار ضروری است. یک درب اتوماتیک یا کرکره برقی با عملکرد خوب خود می تواند در محیط از ورود خاک و گرد و غبار جلوگیری کند. این یک راه حل عالی برای اتاق های عمل و سایر محیط های کنترل شده مانند آزمایشگاه ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز