خبرگزاری کار ایران

آموزش تعمیر موبایل ، رزین ، پایتون و icdl با مدرک در مهارت خانه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۱۷۲

از جمله دوره های پرطرفدار و بسیار کاربردی برای افراد متقاضی، دوره آموزش تعمیر موبایل با مدرک فنی حرفه ای، دوره آموزش icdl با مدرک فنی حرفه ای، دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس با مدرک فنی حرفه ای است.

مهارت خانه یکی از سایت های معتبر در زمینه آموزش دوره های حضوری و آنلاین فنی حرفه ای است که آموزش هایی از جمله آموزش رزین با مدرک ، آموزش پتینه با مدرک ، آموزش طراحی سایت با مدرک ، آموزش پایتون با مدرک ، آموزش نرم افزار های عمران و ...  در آموزشگاه های فنی حرفه ای اصفهان ، تهران ، مشهد ، شیراز ، تبریز و ... که تحت قرارداد خود می باشد، برگزار مینماید.

مهارت خانه در سال ۱۳۹۹ توسط تیم فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاه های معتبر طراحی و اجرا شده است. هدف از ایجاد این سامانه افزایش رفاه و ایجاد سهولت در آموزش هنرجویان می باشد.

در این مرکز، دوره های مهارتی فنی و حرفه ای با بهترین کیفیت آموزش به عنوان یک راه ارتباطی موثر بین هنرجو‌ و آموزشگاه است. لازم به ذکر است که هنرجویان سایر شهرستان های استان تهران و اصفهان و حتی سایر استان های ایران می توانند از تمام دوره های آنلاین فنی و حرفه ای به راحتی بهره مند شوند و مدرک معتبر فنی و حرفه ای برایشان صادر گردد.

از جمله دوره های پرطرفدار و بسیار کاربردی برای افراد متقاضی، دوره آموزش تعمیر موبایل با مدرک فنی حرفه ای، دوره آموزش icdl با مدرک فنی حرفه ای، دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس با مدرک فنی حرفه ای می باشد.

دوره آموزش تعمیر موبایل با مدرک فنی حرفه ای

آموزش تعمیر موبایل ، رزین ، پایتون و icdl با مدرک در مهارت خانه

هدف از تشکیل دوره های تعمیر موبایل برای هنرجویان و همه افراد مشتاق دوره، یادگیری در زمینه تعمیرات سخت افزار موبایل، نرم افزار، راه اندازی مجدد، عیب یابی و غیره میباشد. در نهایت هنرجویان فارغ التحصیل با مدرک از آموزشگاه فنی حرفه ای می توانند نصب، آزمایش، تجزیه، تحلیل و تعمیر انواع تلفن های همراه و تلفن های هوشمند را بر عهده بگیرند.

آموزش دوره های تعمیر موبایل از جمله دوره های فنی حرفه ای است که با گواهی بین المللی تعمیر موبایل و با بکارگیری از دستگاه های پیشرفته در سایت مهارت خانه در دسترس است که می توانید بصورت آنلاین و آفلاین و حضوری در دوره ها شرکت نمایید.

پس از یک دوره تعمیر موبایل، هنرجویان ممکن است شغل هایی مانند تعمیر کننده تلفن های هوشمند را در مراکز خدمات برند های برتر یا به عنوان یک مدرس در موسسات برتر جهت آموزش تعمیر موبایل انتظار داشته باشند.

دوره های آموزش تعمیر موبایل به گونه ای طراحی شده اند که دانش اساسی در مورد مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را همراه با راه حل ها و روش های رفع عیوب به آنها ارائه می دهند.

این دوره های تعمیر موبایل را می توانید پس از فارغ التحصیلی، به عنوان بخشی از دوره مهارت آموزی برای آینده شغلی بهتر خود، دنبال کنید.

موسسات معتبر و آموزشگاه های فنی حرفه ای، دوره آموزش تعمیر موبایل با مدرک فنی حرفه ای را با هدف افزایش شغل ارائه می‌دهند. مهارت خانه نیز با بهترین کادر آموزشی و مهیا نمودن دوره های آنلاین، آفلاین و حضوری و با مشارکت با آموزشگاه های فنی حرفه ای کل کشور، امکان دسترسی به این مدارک راتسهیل نموده است.

دوره آموزش icdl ( مهارت های هفتگانه ) با مدرک فنی حرفه ای در اصفهان ، تهران و ...

ICDL مخفف International Computer Driving Licence می باشد که در واقع به گواهی‌نامه بین‌المللی کاربری رایانه مشهور است و شامل مهارت های هفتگانه: مبانی کامپیوتر، آموزش نصب و راه اندازی ویندوز windows  7 و 10 ، یادگیری اینترنت Enternet ، اکسل exel ، Access ، ورد Word و پاورپوینت Powerpoint میباشد.

افراد علاقمند به این حرفه می توانند با حضور در آموزشگاه فنی حرفه ای و یادگیری مهارت‌های هفتگانه کامپبوتر، به‌صورت حرفه‌ای مهارت ICDL را کسب کنند و به نیازهای لازم در این زمینه هم برای خودشان و هم برای شرکت یا اداره‌ای که در آن کار می‌کنند، به بهترین نحو پاسخ دهند.

به منظور دریافت گواهینامه مهارت icdl و یا شرکت در دوره‌های icdl، لازم نیست حتما پیش‌نیاز خاصی با خود داشته باشید. در این دوره، در مهارت خانه می توانید مهارت‌های کامپیوتری لازم را از ابتدا دوره آموزش، ببنید.

دوره آموزش icdl ( مهارت های هفتگانه ) با مدرک فنی حرفه ای در 186 کشور جهان دارای اعتبار بالایی است. درواقع این روزها در همه جای دنیا icdl تنها مدرک کامپیوتری می باشد که اعتبار زیادی دارد.

مدارک آموزشگاه فنی و حرفه ای نظیر گواهینامه ICDL مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد که با اطمینان می‌توانید از آن در تمام ادارات و شرکت‌های دولتی یا خصوصی بهره مند شوید.

دوره آموزش ICDL ( مهارت های هفتگانه ) ، از جمله دوره هایست که با صدور گواهینامه مهارت های رایانه ای، فرد در جهان صلاحیت استفاده از رایانه و برنامه های مرتبط با رایانه مانند نصب ویندوز، ورد word  ، اکسل و .. را میتوان گفت دارد. این یک گواهینامه با کیفیت بالا و معتبر بین المللی است که توسط متخصصان بین المللی طراحی، اجرا و تأیید شده است.

شما هنرجویان عزیز میتوانید جهت شرکت در دوره آموزش icdl یا همان مهارت های هفتگانه و یا هر دوره آموزشی فنی حرفه ای به سامانه مهارت خانه مراجعه نموده و با شرکت در دوره و قبولی در آزمون فنی حرفه ای، مدرک معتبر فنی حرفه ای را دریافت نمایید و در آزمون دکترا و یا استخدامی شرکت های دولتی و خصوصی از آن استفاده نمایید.

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس با مدرک فنی حرفه ای

آموزش تعمیر موبایل ، رزین ، پایتون و icdl با مدرک در مهارت خانه

قطعا در ابتدا ساخت یک وب سایت برای شما یک ساختار پیچیده خواهد بود. اما با آموختن دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس یا آموزش طراحی سایت با php  یا آموزش طراحی سایت با html و یا پایتون که در اصفهان، تهران و دیگر شهرها برگزار میگردد و مهارت خانه تنها مرجع رسمی معرفی این دوره ها در کشور میباشد، شما هنرجویان عزیز میتوانید به راحتی سایت مدنظر خود را طراحی نموده و شروع به درآمدزایی کنید.

با آموزش وردپرس، که میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان دارد، افراد به لحاظ عملی و نظری درک می کنند که چگونه می توانند به راحتی سایت های مدنظر خود را بدون کدنویسی ایجاد کنند. هدف اصلی پلتفرم وردپرس این است که همه می توانند یک وب سایت آسان، ایمن و با عملکرد بالا ایجاد کنند.

 آنچه برای آموزش وردپرس نیاز دارید

  • تلفن هوشمند، لپ تاپ یا رایانه.
  • اتصال دائم به اینترنت

دوره آموزش وردپرس با مدرک آموزشگاه فنی حرفه برای کسانی مناسب است که می خواهند وب سایت خود را راه اندازی کنند، یا به واسطه یادگیری این حرفه، شروع به درآمدزایی نمایند. لازم به ذکر است که برای یادگیری آموزش وردپرس میتوانید به راحتی بصورت آنلاین یا حضوری در دوره های مهارت خانه شرکت نمایید. این برنامه برای همه آزاد است، از جمله کسانی که قبلاً هیچ آشناییتی درباره طراحی سایت نداشته اند و کسانی که تازه وارد دنیای وب شده اند. علاوه بر این، کسانی که سایت وردپرسی دارند اما می خواهند در این زمینه پیشرفت بیشتری داشته باشند می توانند از این آموزش بهره مند شوند.

با شرکت در دوره آموزش طراحی سابت با وردپرس در مهارت خانه، شخصی که قبلاً هیچ وب سایتی راه اندازی نکرده است، در پایان آموزش می تواند وب سایت خود را کاملاً رایگان راه اندازی کند. وی قادر به مدیریت سایت خود و آشنایی با مراحل همگام سازی سایت خود خواهد بود.

ثبت نام دوره های آموزشی آموزشگاه فنی حرفه ای مهارت خانه

موسسه مهارت خانه با هدف ارتقای سطح دانش کاربران با بهترین کیفیت و در اوج آرامش، اقدام به راه اندازی کلاس های آنلاین و اطلاع رسانی دوره های آموزشی فنی حرفه ای آموزشگاه های سراسر ایران نموده است. دوره های آموزشی جامع و کاربردی این موسسه به دانشجویان کمک می کند با کسب بهترین آموزش و مهارت به‌ معتبرترین مدرک کشور یعنی مدرک فنی و حرفه ای دست یابند. این دوره ها شامل دوره آموزش تعمیر موبایل با مدرک فنی حرفه ای، دوره آموزش icdl با مدرک فنی حرفه ای، دوره آموزش وردپرس با مدرک فنی حرفه ای می باشد. البته دوره های دیگر از جمله دوره های حسابداری، دوره های مکانیک، دوره های عمران، دوره جوشکاری و دوره های پایتون و برنامه نویسی نیز در این مرکز با اساتید برجسته برگزار میگردد.

لازم به ذکر است که این سامانه تخفیف ویژه ای برای هنرجویان خود در نظر گرفته است و در صورت نارضایتی هنرجو از آموزشگاه، تمام هزینه پرداخت شده به وی عودت میگردد و یا هنرجو را به آموزشگاه دیگری معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز