خبرگزاری کار ایران

چرا از داروخانه آنلاین یارافارما خرید کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۷۶۶

با گسترش اینترنت و به طبع آن افزایش کسب و کارهای آنلاین و مشکلات رفت و آمد به مراکز خرید در شهرهای پرجمعیت نظیر زمان رفت و برگشت، جای پارک، هزینه های ایاب و ذهاب و ... ، فروشگاه های آنلاین با توجه به در دسترس بودن 24 ساعته و بدون محدودیت جغرافیایی، در هر زمان سفارش شما را دریافت و ارسال می نمایند.

داروخانه آنلاین یکی از کسب و کارهایی است که علاوه بر موارد ذکر شده با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا می تواند خدمات زیادی را به شما ارائه دهد.

داروخانه آنلاین یارافارما وب سایت رسمی داروخانه دکتر شقایق گنجه می باشد، که با هدف ارائه خدمات آسانتر و یاری رساندن به هموطنان عزیزمان و به منظور ایجاد یک پایگاه جامع اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای و مشاوره رایگان در کشور تاسیس شده است، تا امکان خرید کلیه محصولات داروخانه را بدون محدودیت زمان و مکان در سراسر کشور فراهم کند.

داروخانه آنلاین و کرونا

با همه گیر شدن ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله عدم خروج از منزل در موارد غیر ضروری و قرنطینه خانگی می تواند کمک بزرگی در کاهش مبتلایان به این ویروس نماید و از آنجایی که داروخانه ها یکی از مکان های پرمراجعه کننده می باشند خرید اینترنتی از داروخانه آنلاین یارافارما می تواند به کاهش ریسک ابتلا به ویروس و جلوگیری از انتقال آن کمک نماید.

از آنجایی که در خرید آنلاین نیازی به مراجعه حضوری جهت دریافت کالا نمی باشد دیگر نیاز نیست که زمان خود را در ترافیک، سرما و گرما جهت پیدا کردن محصول مورد نظر در داروخانه های مختلف سپری نمایید، تنها کافیست با جستجو در وب سایت داروخانه یارافارما و با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت نموده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

چرا از داروخانه آنلاین یارافارما خرید کنیم؟

محصولات داروخانه آنلاین دکتر شقایق گنجه

داروخانه آنلاین دکتر شقایق گنجه با تسهیل ارتباط با مخاطبان اقدام به معرفی تمامی محصولات غیردارویی داروخانه مانند محصولات آرایشی، بهداشتی، مکمل های رژیمی، غذایی، ورزشی، ارتوپدی، مادر و کودک، تجهیزات پزشکی در وب سایت خود کرده است و با گروه بندی، منوها با دسترسی آسان، جستجوی پیشرفته با اعمال انواع پارامترها و فیلترهای مورد نظر، این امکان را فراهم ساخته است تا مشتریان عزیز با کمترین زمان بتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب و با مقایسه سایر کالاهای مشابه و یا مشاوره تخصصی آنلاین با دکتر داروساز بهترین و مناسب ترین محصول را انتخاب نمایند.

دسته بندی محصولات داروخانه آنلاین یارافارما در دسته بندی مکمل ها شامل مکمل دارویی، مکمل غذایی و رژیمی، مکمل گیاهی، مکمل ویتامین و مواد معدنی، مکمل بدنسازی و در دسته بندی آرایشی و بهداشتی شامل محصولات بهداشت دهان و دندان، انواع کرم دست و صورت، انواع محصولات پوستی مراقبت از بدن و صورت و مراقبت از مو می باشد.

همچنین سایر بخش های داروخانه شامل ارتوپدی، تجهیزات پزشکی، ضد عفونی کننده ها، محصولات کرونا، محصولات مادر و کودک، محصولات زناشویی، محصولات گیاهی و ... می باشند.

مزایای داروخانه آنلاین یارافارما

* مشاوره رایگان قبل از خرید

داروخانه آنلاین یارا فارما در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود بخش مشاوره رایگان را راه اندازی نموده است تا مشتریان عزیز بتوانند در ساعت های کاری داروخانه در زمینه های پوست و مو، استفاده از لوازم آرایشی، بدنسازی و یا سوالات دارویی خود به صورت رایگان از دکتر داروساز مشاوره آنلاین بگیرند.

* تضمین اصالت کالا

مهم‌ترین عاملی که باید هنگام خرید به خصوص در رابطه با لوازم آرایشی و بهداشتی، به آن توجه کنید کیفیت و اصالت آنهاست. خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از مراکز فروش معتبر اهمیت بسزایی دارد. چرا که بی توجهی نسبت به انتخاب و خرید لوازم آرایش ممکن است باعث آسیب های جدی و گاها جبران ناپذیر شود.

فروشگاه آنلاین داروخانه یارافارما، عرضه کننده انواع محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی مرغوب و استاندارد می باشد که می توانید با خیال آسوده و اطمینان از کیفیت و اصالت محصول سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین داروخانه آنلاین یارافارما دارای مجوز سازمان غذا و دارو و نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و تمامی محصولات دارای برچسب اصالت کالا بوده و تحت نظارت پزشک داروساز و با قیمت مصوب سازمان غذا و دارو به فروش می رسند.

* ارسال رایگان سراسر کشور

داروخانه یارافارما با هدف ارائه خدمات بهتر برای تمامی هموطنان سفارشات مشتریان خود را به سراسر کشور ارسال می نماید و همچنین در صورت خرید بالای 200 هزار تومان هزینه ارسال پستی رایگان خواهد بود.

برای مشاوره و سوال در خصوص داروها و مکمل های مختلف و نحوه مصرف هر یک از این محصولات می توانید با داروخانه یارافارما با شماره ۰۲۱۸۸۳۳۷۲۷۹ و یا از طریق پشتیبان آنلاین سایت yarapharma.com تماس بگیرید.

آدرس: تهران ، یوسف آباد ، خیابان فتحی شقاقی ، میدان سلماس، خیابان شهریار، پلاک ۲۳ ، داروخانه دکتر شقایق گنجه

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز