خبرگزاری کار ایران

انواع اسانس عطر در میان برترین عطرهای زنانه سال ۲۰۲۱

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۹۸۷

اسانس عطر در واقع ماده طبیعی است که از یک گیاه یا مواد طبیعی با کمک فرآیند تقطیر به دست می‌آید. اسانس‌ها در عطر معمولاً با یک بخش بی‌بو مانند الکل و یا روغن ترکیب می‌شوند تا قابلیت استفاده داشته باشند.

عطرها یکی از گزینه‌هایی هستند که می‌توانند به زنان حس اعتماد به نفس بیش‌تری بدهند، و هنگامی که یک نفر متوجه بوی خوب عطر آنها می‌شود یا اسم عطرشان را می‌پرسد، این اعتماد به نفس حتی بالاتر هم می‌رود.

خانم‌ها اصولاً دوست دارند همیشه بوی خوشی داشته باشند و یا به عبارت دیگر به دنبال عطر شیک با یک قیمت مناسب هستند. خانم‌ها با استفاده کردن اسانس عطر مورد علاقه خود حتی حس اعتماد به نفس بیشتری نیز پیدا می‌کنند و گاهاً با انتخاب یک عطر از آن به عنوان “عطر خودم” یاد می‌کنند و در هر جایی سخن از عطر و بو می‌شود شروع به تعریف از عطر خود کرده و می‌خواهند به نوعی عطر خاص خودشان باشد.

شما می‌توانید عطرها را به موضوعات مختلفی نظیر غذا، مسافرت، بافت، سبک موسیقی یا مد ارتباط بدهید و از این طریق راحت‌تر گزینه مطلوب خود را انتخاب نمایید. مثلاً خیلی‌ها دوست دارند عطرهای چوبی را به همراه پارچه‌های ابریشمی بپوشند یا عطرهای دارای رایحه گل رز را در کنار پارچه‌های کشمیری به کار ببرند. رایحه‌ها تأثیر زیادی در ذهن افراد می‌گذارد؛ با استفاده از یک رایحه خوش، در ذهن دیگران با خاطره‌ای خوش خواهید ماند. همچنین، بو یک فاکتور مهم در قرارهای ملاقات اول است که می‌تواند شخصیت شما را بسازد؛ پس بهتر است که همیشه از عطر و ادکلن استفاده کنید تا دیگران رایحه‌ای خوش را از شما به‌خاطر داشته باشند.

تاثیر اسانس و عطر بر روی خلق و خو

مطالعات نشان می‌دهد که اسانس عطر روی خلق و خوی ما تأثیر می‌گذارد و سبب بالارفتن اعتماد به نفس می‌شود. استفاده مکرر از عطر و ادکلن موجب می‌شود شما همیشه در میان افراد متمایز باشید و در یاد آن‌ها با رایحه‌ای خوش بمانید. بوی خوش‌لباس‌ها و بدن، یکی از مسائل مهم در سبک زندگی افراد است. همه ما معمولاً پس از تست عطر مورد نظرمان در فروشگاه اقدام به خرید آن می‌کنیم اما بهتر است برای درک بهتر بوی عطرها کمی پس از تست به آن زمان بدهید تا متوجه شوید که آیا از بوی آن لذت می‌برید یا باعث ناراحتی و سردردتان می‌شود. این فاصله زمانی از تست تا خرید باید به‌اندازه‌ای باشد که نوت اولیه (اولین بویی که به مشامتان می‌رسد) تا نوت پایانی را احساس کنید؛ بنابراین بهتر است بعد از تست به محل دیگری از خانه بروید، قهوه‌ای بنوشید و بعد برای تست دوباره امتحان کنید.

مجموعه عطر آوا یک فروشگاه اینترنتی عطر می باشد که از همان ابتدا با هدف ارائه محصولات با کیفیت، مرغوب و با اصالت از برندهای معتبر جهان فعالیت خود را آغاز کرده است. در حال حاضر، عطر آوا با حضور فعال خود در اکثر نقاط ایران، در جهت عرضه برندهای برتر عطری با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تلاش می‌کند. در فروشگاه اینترنتی عطر آوا مشتریان عزیز می‌توانند خرید اینترنتی راحت، لذت‌بخش، مطمئن و آسان را تجربه کنند. برای آگاهی از انواع اسانس عطر در میان برترین عطرهای مردانه سال ۲۰۲۱ به ادامه این مقاله توجه فرمایید.

انواع اسانس عطر در میان برترین عطرهای زنانه سال ۲۰۲۱

چند نمونه از بهترین انواع اسانس عطر در میان برترین عطرهای زنانه سال ۲۰۲۱

عطر لانکوم لاویه است بله LANCOME LA VIE EST BELLE

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال بهترین اسانس عطر در میان برترین عطرهای زنانه سال ۲۰۲۱ هستید می‌توانید عطر لانکوم لاویه است بل را امتحان کنید. این عطر گرم و شیرین در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن عرضه شده و با داشتن رایحه‌ای گل‌دار، میوه‌ای، خوراکی و ماندگاری بالا، برای ماه‌های سرد سال و یا میهمانی‌های نیمه‌رسمی شبانه مناسب است. در این عطر رایحه وانیل، نعنا هندی، گل یاس، زنبق و شکوفه پرتقال به کار رفته در آن همچنین رایحه تلخ بادام به راحتی در میان ترکیباتش قابل استشمام می‌باشد و از میزان پراکندگی عالی برخوردار است. «لا ویه است بله» عطری مدرن و پیچیده است که تجربه‌ای اسپایسی و گرم از رایحه‌های شرقی را در کنار سویه‌های گل‌فام و شیرین دیگر رایحه‌ها برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

عطر گوچی بلوم GUCCI BLOOM

مورد بعدی در بهترین انواع اسانس عطر در عطرهای زنانه سال ۲۰۲۱، عطر گوچی بلوم می‌باشد. این عطر نیز جزو عطرهای ملایم و شیرین است که در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن عرضه شده است. رایحه‌های گل مریم و یاس با رایحه نیلوفر رنگون (Rangoon Creeper) در این عطر آمیخته شده‌اند؛ گل کمیابی که در جنوب هند می‌روید و برای اولین‌بار در عطر «گوچی بلوم» از آن برای عطرسازی استفاده شده است. مجموعه این رایحه‌ها عطری بی‌نقص را ساخته‌اند که شما را به باغی خیال‌انگیز می‌برد. بطری «گوچی بلوم» یادآور ظروف چینی است و رنگ صورتی پودری و قدیمی چشم‌نواز این بطری هم با لوگوی Gucci تکمیل می‌شود. یکی از راه‌های پیداکردن انواع اسانس عطر شناخت خانواده عطرهاست. هر خانواده از عطرها پیام خاصی دارد و می‌توانید در میان اعضای آن به دنبال گزینه مناسب خود باشید.

عطرهای شرقی معمولاً گرم و سنگین هستند و بیشتر برای استفاده در ماه‌های زمستان یا شب‌ها مناسب‌اند. عطرهای دارای میوه و مرکبات برای استفاده روزمره یا ماه‌های تابستان مناسب‌اند. عطرهای چوبی نیز بیشتر مردانه هستند و در مقابل عطرهای دارای رایحه گل زنانه‌اند. این را در نظر داشته باشید که دما بوی عطرها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و در نتیجه بهتر است عطرها را به صورت فصلی انتخاب کنید. از اینکه در طول سال از دو یا سه عطر مختلف استفاده کنید نترسید و مطمئن باشید عطر خاص خود را حفظ خواهید کرد. عطر محصولی احساسی است در نتیجه شما به عنوان یک انسان قرار نیست همیشه با یک بوی خاص شناخته شوید.

انواع اسانس عطر در میان برترین عطرهای زنانه سال ۲۰۲۱

عطر کوکو شنل COCO CHANEL

مورد سوم در بهترین انواع اسانس عطر در میان برترین عطرهای زنانه سال ۲۰۲۱ عطر کوکو شنل می‌باشد. این عطر نیز با رایحه ملایم و شیرین خود در سال ۲۰۰۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شده است. این عطر شگفت‌انگیز با ترکیباتی منحصر به فرد از گل‌ها میوه‌های بسیار دلپذیر، ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکندگی عالی که دارد توانست عنوان بهترین عطر را در ۳ سال پیاپی به خود اختصاص دهد. به محض اولین اسپری از عطر کوکو شنل روی پوست و محل نبض یا لباس، متوجه بوی پرتقال، پرتقال ماندارین، شکوفه‌ی درخت پرتقال و نارنج خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و میوه‌ای، با بوی شیرینش، در هر زمان و مکانی که هستید، شادی و سرخوشی فصل بهار را تداعی می‌کند. پس از مدتی، متوجه جایگزینی نت‌های میانی به‌جای نت‌های آغازی خواهید بود.

نت‌های میانی از درخت گل ابریشم، گل یاسمین، گل رز و یلانگ‌یلانگ تشکیل‌شده‌اند. این ترکیب گلی، با بوی شیرینش شادی، نشاط، اعتماد به نفس و انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند. با گذشت زمان، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. این نت‌ها از دانه‌ی تونکا، گیاه پاتچولی، اپوپوناکس، وانیل، اوک‌موس و مشک تشکیل‌شده‌اند. تندی و شیرینی این نت‌ها، برای خانم‌ها و اطرافیانشان بسیار لذت‌بخش خواهد بود. دسته‌بندی و تفکیک عناصر مختلف موجود در اسانس عطر است به چهار دسته بر اساس نقشی که بازی می‌کنند تقسیم می‌شود که شامل رایحه‌های اساسی، تعدیل‌کننده‌ها، آمیزنده‌ها، ثابت‌کننده‌ها است و خود عناصر اساسی را نیز می‌توان به سه دسته عناصر اصلی، عناصر میانی، عناصر پایه‌ای عطر و ادکلن تقسیم کرد. در قدم بعدی این روغن خاص با آب و اتیل الکل مخلوط می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز