خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 6 : ملکه گدایان فصل دوم قسمت ششم ۶

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۴۶۰

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 6 ، دانلود سریال ملکه گدایان فصل دوم قسمت ششم که در مجموع قسمت 25 است. در ادامه می توانید ملکه گدایان فصل ۲ قسمت ۶ را بصورت قانونی و پیش نمایش رایگان دریافت کنید.

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. و داستان بسیار جذابی داره و تا اینجا مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفته است که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 5 فصل 2 ملکه گدایان فصل دوم قسمت ششم بپردازید.

خلاصه سریال ملکه گدایان 2 قسمت 6 ششم

فرمان قتل و اینک مرگ ...!

برای دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 6 به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 6 ششم

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 6 : ملکه گدایان فصل دوم قسمت ششم ۶

بازیگران سریال ملکه گدایان

در این سریال بازیگران نام آشنایی چون رویا نونهالی و مریم زارعی و باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، فرزاد فرزین، عرفان ناصری، فاطمه نیشابوری، نسیم اکبری و ... به هنرمندی پرداخته‌اند..

خلاصه داستان

در خلاصه سریال ملکه گدایان  آمده است که  “امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…” .  داستان سریال ملکه گدایان نمایش زندگی کودکان کار و باندهای مافیا که از این کودکان سوءاستفاده می کنند .

بیوگرافی آرمان درویش

آرمان درویش متولد ۲۹ مرداد سال ۱۳۶۶ در شهر الشتر است اما بزرگ شده شهر ملایر در همدان است. او‌ در دو رشته کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره به تحصیل پرداخت. پس از آن دوره کوتاهی را در کلاس های بازیگری امین تارخ گذراند. در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم «چهارشنبه» نخستین تجربه تصویر خود را رقم زد و با واکنش های بسیار خوب منتقدان در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رو به رو شد. پس از آن در فیلم های متعددی از جمله «پشت دیوار سکوت» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ایفای نقش کرد و در سال ۱۳۹۵ برای بازی در فیلم « کمدی انسانی» ساختهٔ محمدهادی کریمی برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ تامیل نروژ شد. در سال ۱۳۹۶ در دومین همکاریش با شهاب حسینی پس از «خورشید نیمه‌شب» در فیلم «مقیمان ناکجا» به کارگردانی و نویسندگی شهاب حسینی حضور پیدا کرد و نقش اصلی این فیلم را ایفا کرد. پس از آن در فیلم هایی چون «یلدا»، «سودابه» به کارگردانی محمدعلی سجادی، «پسرکشی»، «موافقت اصولی» و سریال نمایش خانگی «ملکه گدایان» به ایفای نقش پرداخت.

دانلود سریال ملکه گدایان فصل 2 قسمت 6 : ملکه گدایان فصل دوم قسمت ششم ۶

دراکولا قسمت 15 که در تاریخ سه شنبه 15 تیر 1400 از طریق وبسیات راشدون منتشر می شود ، فصل دوم سریال جذاب، پربیننده و پرطرفدار سریال «هیولا» است که «امیر برادران» نویسندگی و «مهران مدیری» کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند. سریال دراکولا فصل دوم سریال محبوب هیولا به حساب می‌آید و در آن ماجراهای جذاب و تازه‌ای با حضور شخصیت‌های جدید به تصویر کشیده می‌شوند. هیولا که در زمان پخش عنوان پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را بدست آورد، توانست با رویکردی طنزآمیز، مشکلات ناشی از اختلاس و مفاسد اقتصادی را به نمایش بگذارد. در مجموعه دراکولا در کنار مهران مدیری که بار دیگر نقش کامران کامروا را بازی می‌کند، بازیگرانی چون ویشکا آسایش، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد نیز حضور دارند. که در ادامه می توانید قسمت 15 دراکولا را دانلود و تماشا بفرمایید.

خلاصه داستان قسمت ۱۵ دراکولا

کامروا با حافظه از دست داده در آسایشگاه بستری است. همگی تصمیم می گیرند کامروا را به خانه برده تا بتوانند از ماجرای کیف پول با خبر شوند. حضور کامروا در خانه اتفاقات بعدی داستان را رقم می زند.

برای دانلود سریال دراکولا قسمت ۱۵ پانزدهم (قسمت 15 دراکولا) به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود سریال دراکولا قسمت 15

◉◉◉◉◉◉◉◉◉◉

امیدوارم از دانلود سریال ملکه گدایان 2 فصل دوم قسمت 6 ششم رضایت داشته باشید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز