خبرگزاری کار ایران

اسنپ فلز تامین کننده انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۴۱

زندگی در مکانی امن و راحت همراه با آسایش و آرامش، پس از کلی فعالیت و مشغله‌های روزانه در کنار خانواده حق طبیعی هر انسانی است. در سال‌های اخیر با توجه به شرایط اقتصادی نابسامان حاکم بر جامعه و هزینه‌های گزافی که تحمیل شده، بیشتر خانواده‌ها را در مضیقه گذاشته و برای تهیه مایحتاج اولیه به سختی کشانده است.

در این شرایط، خرید مصالح ساختمانی برای بسیاری از کسانی که قصد ساخت و ساز خانه را داشتند نیز دشوار شده و تهیه کمترین مصالح نظیر میلگرد هم برای عده‌ای ملالت‌بار گردیده است. در این حین فروشگاه اینترنتی آهن آلات اسنپ فلز، با ارائه انواع آهن آلات نیاز در ساختمان‌سازی و از جمله میلگرد، قدری از مشکلات پیمانکاران را در تهیه آهن آلات کاسته است.

در کنار میلگرد که جزء مصالح اساسی برای بنای ساختمان بوده و ستون‌های محکم و بلند باید در چارچوب آن جای بگیرند، سایر مصالح دیگری نظیر نبشی نیز در این فروشگاه ارائه شده تا با ترکیب وسایل مورد نیاز دیگری مانند ناودانی و سپری، ساخت مسکن و خانه پیش برده شود. این نوشتار بنا دارد فروشگاه اینترنتی اسنپ فبز را معرفی و محصولات و مصالح قابل ارائه آن را جهت بازدید عرضه نماید.

اسنپ فلز، فروشگاه اینترنتی میلگرد و سایر آهن آلات ساختمانی

این فروشگاه با سابقه 10 ساله در تهیه و فروش انواع مصالح ساختمانی از جمله میلگرد فعالیت داشته و در این زمینه تجارب و اعتماد زیادی را در بازار حاصل نموده است. انواع میلگرد ارائه شده در این فروشگاه اینترنتی با بهترین کیفیت و بالاترین مواد اولیه، خریدی مطمئن برای کلیه پیمانکاران و خریداران فراهم نموده است. نمونه‌های مختلف میلگرد با توجه به نوع روش تولید، میلگردهای a1، a2 و a3 و همچنین جنس آن به شاخه‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند و قیمت فروش آن نیز بر اساس همین گزینه‌ها و همچنین شرکت سازنده آن ارزش‌گذاری می‌شود که شرکت‌های مختلفی در داخل کشور اقدام به تولید این محصول ساختمانی می‌نمایند که به‌عنوان ستون تمامی دیوارها و ساختمان‌ها باید در کلیه بناهای کاربری مورد استفاده قرار گیرد تا استحکام بنا را حفظ نماید.

با توجه به خواص مکانیکی میلگرد شامل مقاومت فشاری، مقاومت کششی و تنش تسلیم، در کاربری‌های مختلف بکار برده می‌شود. تمامی میلگردهای قابل فروش در فروشگاه اینترنتی اسنپ فلز شامل میلگرد آجدار، ساده، کلاف آجدار و کلاف ساده با قیمت مناسب به متقاضیان عرضه می‌شود که خصوصیات هر کدام از آن‌ها شامل موارد ذیل است:

میلگرد آجدار: جنس آن از فولاد A1 و سطح آن برجستگی‌ها و فرورفتگی‌هایی دارد که در اندازه‌های 8، 10، و ... الی 40، تهیه و تولید می‌شود.

میلگرد ساده: سطح آن فاقد هرگونه فرورفتگی و برآمدگی بوده و در اندازه‌های 8 الی 40 و از جنس فولاد A2 و A3 ساخته و عرضه می‌شود.

میلگرد کلاف آجدار: این نوع محصول نیز همانند میلگرد آجدار دارای آج بوده و در اندازه‌های 8 الی 16 در بازار بصورت کلاف یافت می‌شود.

میلگرد کلاف ساده: که مانند نوع ساده آن بدون آج بوده ولی در اندازه‌های کوچک‌تر 5.5، 6، 6.5 و ... کاربرد داشته و بصورت کلاف عرضه می‌گردد. البته نوع کاربری این محصول بیشتر صنعتی بوده و با توجه به جنس تولیدی در انواع مختلف نظیر اروپایی، فولاد پرکربن، پوشش اپوکسی، گالوانیزه، کامپوزیت GFRP و فولادی ضد زنگ تهیه و تولید شده و در بازار یافت می‌شود.

اسنپ فلز تامین کننده انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی

فروشگاه اینترنتی اسنپ فلز فروشگاهی است که تمامی آهن آلات مورد نیاز ساختمان‌سازی را با قیمت مناسب عرضه کرده و تاکنون شرکت‌های بزرگی از این فروشگاه اقدام به خرید آهن آلات مورد نیاز خود نموده‌اند. یکی از مزایای خرید از این فروشگاه از قبیل انواع میلگرد، نبشی و ناودانی و ... این است که تمامی محصولات و مصالح ساختمانی بصورت یک‌جا عرضه شده و هر نوعی که متقاضی نیاز به خرید داشته باشد را می‌تواند از آن خریداری نماید و به این طریق صرفه‌جویی زیادی در وقت و زمان خواهد داشت زیرا برای خرید هر وسیله‌ای دیگر نیاز نخواهد داشت که به بازارهای مختلف مراجعه کرده و هر مورد را از مغازه‌ای خریداری نماید. علاوه بر آن برای حمل و نقل آن‌ها نیز مجبور است که هزینه‌های مختلف و زیادی را بپردازد ولی با خرید کلی تمامی مصالح ساختمانی از فروشگاه اینترنتی اسنپ فلز، هزینه حمل و نقل را یک‌بار خواهد پرداخت.

قیمت مناسبی که در عرضه انواع مختلف آهن آلات شامل انواع میلگرد و دیگر مصالح ساختمانی و صنعتی نظیر نبشی در ابعاد و اندازه‌های مختلف، ناودانی در شماره‌های 6 تا 16 با طول‌های 6 و 12 متری، سپری در سایز و شماره‌های 3 تا 6 سانتی‌متری و طول 6 متری، انواع ورق‌های گالوانیزه و روغنی و سیاه و استیل و ...، انواع مختلف تیرآهن در ابعاد و شماره‌های مختلف، انواع پروفیل و لوله و ... در این فروشگاه قابل مشاهده است قابل قیاس با سایر فروشگاه‌های اینترنتی بوده و پس از سنجش و ارزیابی، در کنار کیفیت بالای محصولات، پایین و ارزان بودن قیمت‌ها نیز کاملاً مشهود خواهد بود.

ضمانت کیفیت بالای میلگرد و سایر اجناس و مصالح قابل عرضه در این فروشگاه گواه راستی آزمایی دیگری است که پس از فروش در خدمت مشتریان و خریداران خواهد ماند. خدمات مختلف برشکاری، خم کردن، سوراخ کردن و لانه زنبوری از خدمات دیگری است که فروشگاه اسنپ فلز ارائه می‌نماید.

اینک پس از گذشت 10 سال از ارائه خدمات فروشگاه اینترنتی اسنپ فلز، به‌علت هدف قرار دادن مشتری مداری و ارائه مصالح ساختمانی باکیفیت و عالی آن را به یکی از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده اینترنتی رسانده و اعتماد شرکت‌های بزرگی را نیز به سمت خود کشانده است. نیروهای متخصص جوان و کارشناسان ماهر با بهره‌گیری از علم بروز تخصصی عمران و ساختمان‌سازی در شناخت میلگرد و دیگر مصالح، قبل از خرید به تمامی خریداران و متقاضیان، خدمات مشاوره‌ای رایگان عرضه نموده و کلیه راهنمایی‌های لازم در زمینه خرید و استفاده انواع مصالح ساختمانی را در اختیار آنان قرار می‌دهند.

اسنپ فلز تامین کننده انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی

آنچه که اهمیت فراوان دارد و اعتبار بالایی برای فروشگاه محسوب می‌شود، ارسال کلیه سفارش‌های درخواستی به تمام نقاط کشور و بصورت یک‌جا بوده و ضمانت کیفیت بالا و سالم بودن کالاهای ارسالی را برعهده دارد. وجود محصولات و مصالح ساختمانی تولیدی بیش از 70 کارخانه مهم سطح کشور با نام‌های تجاری معتبر و مشهور در این فروشگاه اینترنتی نظیر ذوب‌آهن اصفهان، پرشین فولاد آریا، آذرنبش تبریز، تیرآهن کرمانشاه، آریا افق پاسارگاد و ... اطمینان خاطری برای کلیه پیمانکاران و ساختمان‌سازان خواهد بود تا هرآنچه که مورد نیاز باشد را خریداری و کمبودهای احتمالی در حین کار را نیز بصورت سفارشی دریافت نمایند تا روند سرعت پیشرفت کار کند نگردد.

وب سایت اینترنتی اسنپ فلز از معتبرترین تامین کننده های انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی از قبیل انواع میلگرد ، نبشی ، ناودانی ، سپری ، انواع ورق ، انواع پروفیل ساختمانی و صنعتی ، انواع تیر آهن ( هاش ، IPE ) و ... می باشد . برای آگاهی از قیمت محصولات با شماره تلفن 66303000 - 021  تماس بگیرید و یا به سایت www.snappfelez.com مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز