خبرگزاری کار ایران

درآمدزایی از کلینیک زیبایی و اهمیت دستگاه لیزر موهای زائد در آن

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۲۹۱

رویش مو بر روی سطح پوست انسان، همواره جزئی از فیزیولوژی بدن بوده است که بخشی از آن ها تحت عنوان موهای زائد تلقی می شود . این موها در دوران کودکی نازک ، روشن و کم تراکم هستند و پس از دوران بلوغ ضخیم تر و متراک تر می شوند . این تغییرات در هر دو جنس اتفاق می افتد اما در آقایان و به خصوص در نژاد ایرانی چشمگیرتر است. عوامل دیگری مانند ژنتیک ، نژاد و یا بیماری تنبلی تخمدان و هیرسوتیسم در خانم ها باعث افزایش رشد و تیرگی موها می گردد.

در طول تاریخ حذف این موها به دلایل زیبایی ، بهداشتی و فرهنگی از دغدغه های انسان ها و مخصوصا بانوان بوده است. روش های بسیاری برای رفع موهای زائد بکار گرفته شده که برخی از آن ها موقتی و برخی از آن ها دائمی هستند. شیوه های قدیمی و موقت تنها می توانند روی ساقه مو اثر بگذارند ، به همین دلیل با گذشت چند روز رشد موها از سر گرفته می شود اما در روش های دائمی پیاز مو و فولیکول ها تخریب شده و تا مدت زمان زیادی از رشد موها جلوگیری می شود .

امروزه به دلیل سهولت و نتایج بسیار مثبت ، روش های دائمی مورد توجه افراد قرار گرفته است اما این روش ها  نیازمند دستگاه های پیشرفته لیزر موهای زائد و افراد متخصص می باشد که فرصت های بسیار جذابی را برای سرمایه گزاری و تاسیس کلینیک زیبایی فراهم می سازد.

در ادامه مطلب، متخصصین گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر انواع دستگاه لیزر موهای زائد از جمله لیزر الکس دایود، الکسانداریت و اس اچ آر (SHR) و کاربرد آن ها را جهت تصمیم گیری بهتر به شما معرفی می کنند :

لیزر الکساندرایت

دستگاه های مبتنی بر لیزر الکساندرایت تولید کننده امواجی با طول موج 755 نانومتر در محدوده نور مادون قرمز هستند. کارکرد این فناوری بر مبنای ایجاد گرما در ناحیه فولیکول های مو و تخریب دقیق آن مناطق است.

لیزر الکساندرایت مناسب چه افرادی است؟

این فناوری در افراد دارای رنگ پوست روشن با موهای تیره بسیار مورد توجه قرار دارد و به دلیل سرعت پالس های آن قادر است مناطق بزرگ تری را در مدت زمان کمتر پوشش دهد اما استفاده از لیزر الکساندرایت در افراد با پوست برنزه و تیره به دلیل تخریب رنگدانه های پوستی اکثرا توصیه نمی شود.

طول درمان در این روش چه قدر است؟

طول درمان با لیزر الکساندرایت بین 3 تا 6 جلسه با فواصل زمانی 3 تا 8 هفته می باشد که وابسته به ناحیه و جنس مو متغیر است.

آیا لیزر الکساندرایت عوارض دارد؟

در ابتدا مهم است که استفاده از این روش توسط پزشک متخصص توصیه شود تا عوارض جانبی آن به حداقل برسد. استفاده از این لیزر بدون مشورت پزشک می تواند به رنگدانه های پوستی آسیب جدی وارد کند. مقدار کمی درد در حین درمان احساس می شود که می توان پس از هر جلسه از کیسه یخ استفاده کرد ، همچنین ممکن است قرمزی و سوزش پس از چند روز در محل درمان ادامه یابد.

لیزر دایود

محبوبیت استفاده از لیزرهای دایود به دلیل قیمت کمتر دستگاه ها و استفاده در طیف وسیع تر پوستی روز به روز بیشتر می شود. تحقیقات دانشمندان نشان داده است که طول موج 800 تا 810 نانومتر استفاده شده در لیزر دایود، می‌تواند کمترین عوارض را به همراه بیشترین تاثیر به همراه داشته باشد به طوری که موهای رشد یافته پس از گذشت چند ماه از عمل لیزر بسیار نازک تر و روشن تر از قبل بودند.

مزایای لیزر موهای زائد دیود چیست؟

لیزر دایود دارای طول موج طولانی تری نسبت به لیزرهای الکساندرایت است بنابراین می تواند به راحتی در تایپ پوستی 1 تا 4 مورد استفاده قرار گیرد و نتایج بهتری را در پوست های تیره تر ارائه دهد اما استفاده از لیزر دایود بر روی موهای نازک و روشن توصیه نمی شود. همچنین می توان گفت که لیزر دایود کمترین اثر را بر روی سایر بافت های پوستی از قبیل رنگدانه های پوست، غدد عرق و غدد چربی می گذارد.

مراقبت های قبل از عمل لیزر و عوارض جانبی لیزر دایود چیست؟

حداقل دو هفته قبل و بعد از مراجعه برای انجام عمل لیزر باید از آفتاب گرفتن خودداری شود . تراشیدن مو به وسیله تیغ چند ساعت قبل از عمل به سرعت انجام عمل کمک می کند. همانند سایر لیزرها ، عارضه شایع درد و سوزش خفیف در حین عمل برای برخی افراد وجود دارد که با مشورت پزشک متخصص میتوان قبل از عمل از کرم های بی حسی موضعی استفاده کرد.

لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر الکس دایود از مهم ترین دستگاه های موجود در بازار است که می تواند موفقیت کلینیک زیبایی شما را تضمین کند. ترکیب سه فناوری لیزرهای الکساندرایت، دایود و ان دی یاگ با طول موج های متنوع 755، 808 و 1064 نانومتر قابلیت های فوق العاده ای را در اختیار پزشک قرار می دهد به طوری که می توان 6 تایپ پوستی را پوشش داد و سخت ترین موهای زائد را از بین برد. این دستگاه (ALEX DIODE)  مجهز به سیستم خنک کننده TEC بسیار قوی برای تماس با پوست است که می‌تواند توان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید. جهت اطلاع از قیمت لیزر الکس دایود با کارشناسان شرکت آفرودیت در ارتباط باشید.

چرا خرید لیزر الکس دایود شرکت آفرودیت توصیه می شود؟

توانایی های دستگاه لیزر الکس دایود تنها محدود به موارد بالا نمی باشد و مزایای زیر را نیز در بر می گیرد:

  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر در لحظه برداشتن از روی پوست
  • ایمنی بالا برای حفاظت از بیمار و پزشک
  • جوان سازی پوست از طریق افزایش سرعت در کلاژن سازی
  • جذب مناسب توسط رنگدانه ها
  • خنک نگه داشتن پوست و کاهش خطر درد و سوختگی
  • قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو

درآمدزایی از کلینیک زیبایی و اهمیت دستگاه لیزر موهای زائد در آن

لیزر اس اچ آر

دستگاه لیزر اس اچ آر (SHR)در واقع تلخیص عبارت super hair removal است. این دستگاه ها به دلیل استفاده از لامپ زنون در واقع شبه لیزرهایی هستند که می توانند طول موج وسیع 400 تا 1200 نانومتر را تولید کنند. این تکنولوژی از پایه دستگاه های IPL تشکیل شده با این تفاوت که به جای تابش یک پرتو پرقدرت که بسیار دردناک است از پرتوهایی با انرژی کمتر ولی با پالس های متناوب استفاده می کند. این تکنیک پوشش بهتر و یکنواخت تری را بر روی پوست ایجاد می کند و خطر سوختگی را به حداقل می رساند.همچنین خبر بسیار خوب برای افرادی با پوست غنی از ملانین (پوست تیره) این است که لیزرهای اس اچ آر بهترین عملکرد را بدون درد و احساس گرما به آن ها نشان می دهد. با تمام تفاسیر گفته شده از لیزرهای اس اچ آر (SHR)، بدون در نظر گرفتن رنگ پوست نیز این دستگاه گزینه بسیار مناسبی برای پوست های حساس و لطیف است. نکته جالب توجه دیگر در این دستگاه ها امکان تنظیم نفوذ اشعه به اعماق مختلف پوست است که برخلاف لیزر الکساندرایت این امکان را فراهم می کند که برای موهای نازک و کرکی نیز قابل استفاده باشد.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر اس اچ آر (SHR)

  • کاهش طول مدت زمان لیزر در هر جلسه
  • قابل استفاده بر روی انواع پوست ها به خصوص پوست های آسیایی و تیره
  • فاقد هر گونه عوارض پوستی مانند التهاب و سوختگی
  • عدم تحریک فولیکول های در حال استراحت مو
  • قابل رقابت با دستگاه های لیزر دایود
  • عدم نیاز به مراقبت از پوست در مقابل نور خورشید بعد از انجام لیزر
  • قابلیت جوان سازی پوست با استفاده از هندپیس خاص

در پایان تصمیم گیری در مورد به کارگیری هرکدام از تکنولوژی های فوق بر عهده پزشک می باشد. شرکت تجهیزات پزشکی آفرودیت لیزر، با سال ها تجربه در زمینه انواع دستگاه های لیزر موهای زائد، جوان سازی پوست و تناسب اندام بر این نکته تاکید دارد که جهت تاسیس کلینیک زیبایی موفق، استفاده از دستگاه های متناسب با نوع کلینیک بسیار حائز اهمیت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، و مشاوره در زمینه راه‌اندازی کسب‌وکار زیبایی با شماره: 22879501-021تماس بگیرید یا به واتس اپ 09199595133 پیام بدهید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز