خبرگزاری کار ایران

لذت حل مسائل ریاضی با تجهیزات آموزشی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۰۸۹

کسی که به عنوان یکی از از علاقه مندان به حل مسائل ریاضی فیزیک و حتی شیمی می باشد نیاز به استفاده از کاغذ و قلم برای او بسیار زیاد است . برای حل مسائل سخت ریاضی گاهاً این اتفاق می افتد که چندین بار مسئله را حل می کنید و به جواب نمی رسید و به اجبار مجبور هستید از نو شروع کنید . در این حالت شما فرض کنید که مسئله خود را روی یک کاغذ حل کرده اید و به جواب نرسیده اید . تخته وایت برد یکی از بهترین راهکار ها برای حل مسائلی است که در آنها از فرمول های زیادی استفاده می شود مانند مسائل ریاضی همچون اتحاد ها . شما وقتی یک صورت مسئله را شروع به حل کردن می کنید بارها باید بنویسید و پاک کنید روش‌های مختلف را برای حل صورت مسئله امتحان کنید .

در بعضی اوقات حل یک مسئله سخت ت ساعت ها زمان می برد و شما بارها و بارها باید از راه حل های مختلف استفاده کنید تا به جواب مسئله برسید . وقتی یک مسئله را روی کاغذ حل می کنید و در هنگام پر شدن کاغذ توسط خود کار شما مجبور به دور انداختن آن هستید هم زمان زیادی را صرف فکر کردن به اینکه کاغذهای انباشته شده را کجا بریزید می کنید هم کاغذ های زیادی را به باطله تبدیل کرده اید که این خود یک اصراف به شمار می آید .

 اما وقتی که روی تخته وایت برد به حل مسئله خود می پردازید به راحتی با پاک کردن قسمتی از مسئله که اشتباه انجام شده و نوشتن مجدد روش درست حل مسئله کار خود را آسان کنید . در گذشته دانشمندان و ریاضیدانان مشهور سعی می‌کردند که مسائل خود را بر روی صفحه  ای حل کنند که بتوانند تغییرات لازم را به راحتی بر روی آن انجام دهند ولی امروزه و با وجود ابزار پرکاربردی مانند تخته وایت برد دیگر نگران نوشتن و پاک کردن نباشید و هر چند بار که می خواهید مسئله خود را حل کنید و هرجا که اشتباه کردید آن را پاک کرده و به حل ادامه مسئله خود بپردازید . برای راحت تر کردن استفاده از وایت برد مدل جدیدی از آن تولید شده که کار کردن با آن بسیار راحت تر و روان تر می باشد .

تخته وایت برد شیشه ای به دلیل استفاده از شیشه در آن واژه استفاده شده بسیار روان‌تر بر روی آن می نویسد و اثر آشکار و با کیفیت تری نسبت به مدل معمولی به جا می گذارد . استفاده از این مدل تخته وایت برد مزیتهای دیگری نیز ز برای کسانی که حل مسائل ریاضی را در سر دارند فراهم می سازد . وایت برد شیشه ای به دلیل انعکاس نور و شفافیت بیشتر نسبت به مدل معمولی دیرتر چشم را خسته میکند و نور انعکاسی از شیشه این برد از لحاظ مجازی فضای بیشتری را برای ذهن ایجاد می کند . تخته وایت برد شیشه ای بسیار راحت تر از مدل معمولی یا فلزی پاک می شود و اثر بسیار کمتری از ماژیک وایت برد بر روی آن باقی می ماند . وقتی روی تخته وایت برد شیشه ای به حل مسائل ریاضی می پردازید یک حس کاملا متفاوت در درون شما ایجاد می شود . طبق گفته روانشناسان استفاده از شیشه در دکوراسیون داخلی اتاق ها و اماکن عمومی به ایجاد نور بیشتر برای فضا کمک زیادی می کند و وجود نور بیشتر در اتاقی که شما مشغول به حل مسائل ریاضی یا فیزیک خود هستید در سرعت عمل واکنشی مغز شما تاثیر می گذارد و ایجاد شادابی و طراوت در ذهن شما می کند و شما راحت تر و سریعتر می توانید مسائل خود را حل کنید و به جواب درست آن دست پیدا کنید .

لذت حل مسائل ریاضی با تجهیزات آموزشی

هرچه در زمان به جلو حرکت می‌کنیم ابزارآلات جدیدتری برای رفاه حال تمام افراد جامعه ساخته می شود و تخته وایت برد یکی از لوازمی است که نه تنها جنبه ابزار کاربردی دارد و کمک بسزایی را برای سیستم آموزشی دارد بلکه با نگاهی دقیق تر و تفکر بیشتر پی به کاربردهای کوچک اما مهم آن در موارد مختلف همچون حل مسائل ریاضی و فیزیک و رسیدن به فرمول های شیمی برای کشف فرمول های جدید و حتی رونمایی است دانشمندان روز دنیا می رسیم .

 تخته وایت برد یک جهش بزرگ در پیشرفت علم از دیروز تا امروز بوده است و با استفاده از آن و کاربردهای خارق‌العاده اش که به دلیل سادگی به چشم نمی آیند می‌توانیم یک آینده بسیار روشن و شیرین توسط تمام افراد جامعه بسازیم . دانش آموزانی که امروز در کلاس های درسی زیر نظر معلم خود به حل مسائل ریاضی و فیزیک و حتی شیمی بر روی تخته وایت برد می پردازند در آینده ای نه چندان دور با به کارگیری از فناوری روز دنیا می توانند نسل های آینده ی وایت برد را همانند پیشبرد علم طراحی کنند و به تولید برسانند .

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز