خبرگزاری کار ایران

نکات طلایی در مورد طراحی و چاپ بروشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۰۵۸

کسب و کارهای مختلف از روش های متنوعی برای تبلیغ استفاده می کنند. چاپ بروشور یکی از راه های معتبر تبلیغاتی است که نقش چشمگیری در فروش و سود شرکت ایفا می کند. به طور کلی، بروشور برای بازاریابی در کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت ها با چاپ بروشور می توانند بیزینس خود را به شکلی جذاب و حرفه ای معرفی کنند.

چاپ بروشور و اهداف آن

هر کسب و کاری برای موفقیت در حرفه خود نیاز به معرفی و شناخته شدن دارد. چاپ بروشور این کار را برای شما انجام می دهد. در واقع، اطلاعاتی که شما روی بروشور درج می کنید، برند شما را به افراد معرفی می کند و اعتبار کسب و کار شما را دوچندان می کند. علاوه بر مواردی که گفته شد، یکی از اهداف بروشور آموزش یک موضوع است. به عنوان مثال، هنگام خرید یک مسواک برقی، پس از انتخاب  شکل و رنگ نیاز دارید تا روش استفاده آن را یاد بگیرید. قطعا کار این مسواک با مسواک های معمولی متفاوت است، پس شما در این مرحله نیاز به آموزش دارید و با خواندن بروشور می توانید با نحوه استفاده آن آشنا شوید.

بروشور برای اهداف مختلفی چاپ می شود. گاهی شرکت ها برای اطلاع رسانی به مشتریان خود به یک ابزار نیاز دارند که به راحتی در دسترس مشتریان قرار بگیرد. چاپ بروشور قسمت مهمی از ارائه اطلاعات مربوط به یک کسب و کار را تشکیل می دهد. اینکه در بروشور چه بنویسیم کاملا به هدف شما بستگی دارد. به همین ترتیب، در موارد بسیاری چاپ بروشور یک ابزار تبلیغاتی مهم برای سازمان ها محسوب می شود. با استفاده از این روش می توانید خدمات و محصولات خود را در جنبه های مد نظر خود به مشتریان ارائه دهید.

تمامی مواردی که به آن ها اشاره شده می بایست در چاپ بروشور در نظر گرفته شود. اگر بروشور هریک از چهار مورد بالا را در خود جای ندهد، کیفیت و بازدهی لازم را نخواهد داشت. بدیهی است که همیشه یکی از این موارد با توجه به هدف کسب و کار نقش مهم تری را ایفا می کند.

نکات طلایی در مورد طراحی و چاپ بروشور

نقش طراحی در چاپ بروشور

طراحی بروشور یکی از عوامل مهم در جذب مخاطب است. ابعاد در طراحی بروشور مد نظر نیست، بیشتر به رنگ و طرح های آن توجه می شود. در چاپ بروشور رنگی از کاغذ های گلاسه استفاده می شود و با به کارگیری متریال مناسب بهترین کیفیت را ارئه می دهد. چاپ بروشور در ابعاد مختلف صورت می گیرد. رایج ترین روش چاپ بروشور 2لتی و 3لتی می باشد. لت به خط تا در این صفحات گفته می شود. چاپ بروشور دیجیتال نیز در کسب و کارهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

" به طور کلی بروشور به یک سندی چاپی اطلاق میشود که عکس ها و اطلاعات زیادی در مورد یک محصول ، خدمات ، مکان و … در آن گنجانده شده باشد. این سند بیشتر به صورت تک ورقی با یک خط تا (۲ لَت) و یا با دو خط تا (۳ لَت) که این امکان را دارد که به راحتی در مکانهای مختلف پخش شود به چاپ میرسد. بروشور میتواند تبلیغ یک محصول جدید ، فروشگاه ، هتل و حتی یک رخداد باشد و میبایست به گونه ای طراحی شود که مخاطبان حداقل یک نگاه به آن بیندازد. به طور معمول یک بروشور حداکثر شامل ۸ صفحه (و یا لَت) میباشد".

همانطور که گفته شد، ویژگی های خوب بروشور باعث شده است تا مخاطبان و کسب و کارها از این روش برای معرفی برند خود استفاده کنند. یکی از مزایای چاپ بروشور توزیع و دسترسی آسان و سریع آن است. علاوه بر آن چاپ بروشور به کسب و کار شما اعتبار می بخشد. چاپ بروشور کاربرد های مختلفی در صنایع مختلف دارد. علاوه بر مواردی که ذکر شد، چاپ بروشور به عنوان منو در رستوران ها کاربردهای بسیاری دارد.

نکات طلایی در مورد طراحی و چاپ بروشور

قیمت چاپ بروشور

هزینه چاپ بروشور به مراتب ارزان تر از سایر روش های تبلیغاتی است. چاپ بروشور برند، محصولات و خدمات شما را با کمترین هزینه به مخاطبان هدف معرفی می کند. با زمان و قیمتی که برای چاپ بروشور اختصاص می دهید می توانید بیشترین نتیجه را دریافت کنید. قیمت چاپ بروشور در تیراژ بالا بسیار ارزان تر از سایر روش های معرفی و تبلیغات کسب و کار شماست.

توجه داشته باشید که قبل از چاپ بروشور محتوای آن را بررسی کنید. متن و نوع فونت، خط های برش و ترتیب صفحات از جمله اقداماتی هستند که قبل از چاپ باید در نظر گرفته شوند. چاپ بروشور در تیراژ بالا بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

منبع: قاصدک پرینت https://www.ghasedakprint.com/چاپ-بروشور/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز