خبرگزاری کار ایران

چگونه استایل شیک داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۰۰۷

نحوه لباس پوشیدن، ست کردن لباس‌ها، مدل مو و استفاده از اکسسوری‌ها تمام آن چیزی است که استایل شما را خواهد ساخت. کافی است متناسب با شرایط و هویت خودتان، نوع پوشش و طریقه استفاده از اکسسوری را بدانید؛ آن وقت است که نیازی به پیروی از دنیای مد و ترندهای زودگذر ندارید بلکه استایل منحصر‌به‌فردی برای خود ساخته‌اید.

اگر قرار باشد در این نوشتار به این سوال پاسخ دهیم که چگونه استایل شیک داشته باشیم؟ باید به شما بگوییم دانستن چند نکته کلیدی شما را به آن استایل خوبی که در ذهنتان است نزدیک می‌کند تا بتوانید استایلی را ایجاد کنید که نه تنها آن را دوست دارید بلکه با شخصیت شما هماهنگ است. در ادامه همراه ما باشید.

استایل خوب مردانه

قطعا شما قرار نیست در لباس پوشیدن و راه رفتن از کسی تقلید کنید و می‌خواهید استایل خوب منحصربه‌فرد خودتان را هنگام راه رفتن داشته باشید. استایل خوب مردانه برای شما همان استایلی است که قرار است با آن احساس بهتری را تجربه کنید.

برای آنکه هنگام راه رفتن خوش استایل باشید، در مرحله اول باید استایل خوب خود را بسازید. پیش از انجام هر کاری باید به شناخت خودتان و شخصیت‌تان بپردازید. شما باید به این سوال پاسخ دهید که دوست دارید در نظر دیگران چگونه به نظر برسید؟ در لباس پوشیدن، سبک کلاسیک را ترجیح می‌دهید یا سبک مدرن را؟ لباس‌های رسمی را ترجیح می‌دهید یا لباس‌های راحت را؟

پس از پرده برداشتن از راز شخصیت‌تان، نوبت به شغل و جایگاه اجتماعی شما می‌رسد. اینکه در چه شغلی فعالیت دارید و جایگاه شما در اجتماع چیست، بر روی استایل شما تاثیرگذار خواهد بود. سبک زندگی‌تان سومین عامل تاثیرگذاری است که تعیین‌کننده‌ یک استایل خوب مردانه خواهد بود. آیا به دلیل موقعیت اجتماعی و موقعیت شغلی که دارید باید همیشه با یک استایل در جامعه حاضر شوید یا این استایل فقط در موقعیت‌های شغلی و بنابر تقاضای شغلتان با شما همراه خواهد بود؟آیا هر روز پیراهن چهارخانه مردانه به تن دارید یا پیراهن رسمی با کت شلوار؟

اندام شما، شکل بدن و سن هم از جمله عوامل مهم دیگری است که باید هنگام انتخاب استایل مناسب برای خود، در نظر بگیرید.

هر اندازه به فاکتورهایی که در پیدا کردن استایل خوب مردانه مناسب تاثیر می‌گذارد توجه کنید، انتخاب‌های هوشمندانه‌تری خواهید داشت و استایل بهتری را از خود به نمایش می‌گذارید.

یادتان باشد اعتماد‌به‌نفس جز جدایی‌ناپذیر استایل خوب شماست. هر اندازه استایل مناسبی داشته باشید ولی اعتماد‌به‌نفس نداشته باشید، نمی‌توانید جذاب به نظر برسید. گران‌قیمت‌ترین و زیباترین لباس‌ها بدون داشتن اعتماد‌به‌نفس به تن شما زیبا نخواهد بود و شما را جذاب نشان نخواهد داد.

نحوه زیبا راه رفتن

نحوه زیبا راه رفتن همان کاری است که باید انجام دهید تا هنگام راه رفتن استایل خوبی داشته باشید. زمانی‌که راه رفتن به حرکت روزمره تبدیل شده است دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که به نحوه راه رفتن خود فکر کند؛ چه برسد به اینکه بخواهد راه رفتن استاندارد را تمرین کند. جالب است بدانید تمامی کسانی که به دنبال کسب موفقیت در ارتباطات کاری و غیرکاری هستند به نحوه گام برداشتن، راه رفتن، نشستن و برخاستن خود فکر کرده‌اند و سعی می‌کنند استانداردهایی را رعایت کنند. در ادامه به برخی از معیارهای راه رفتن استاندارد اشاره شده است:

هنگام راه رفتن دو پا را نزدیک یکدیگر قرار دهید. این کار نه تنها برای سلامتی شما مفید است و از آسیب به کمر و پای شما جلوگیری می‌کند، باعث می‌شود هنگام راه رفتن استایل خوبی داشته باشید. در راه رفتن استاندارد باید نحوه جدا کردن قسمت‌های پای شما از زمین به این صورت باشد: ابتدا پاشنه را از روی زمین بلند کنید، بعد قسمت جلویی و در آخر انگشتان پا را از زمین جدا کنید. فاصله عرضی و طولی مناسبی بین پایی که از روی زمین بلند شده است با پایی که روی زمین قرار دارد، برقرار کنید.

برای زمین گذاشتن پایی که از روی زمین برداشته شده است، همان ترتیب را رعایت کنید یعنی اول پاشنه پا ، سپس کفی پا و در آخر انگشتان را روی زمین بگذارید. یادتان باشد تمام این کارها را باید به صورت ناخودآگاه انجام دهید. برای همین بهتر است تمرین راه رفتن استاندارد را از همین الان شروع کنید.فراموش نکنید که پوشش شما هم در این حوزه بسیار موثر است. جذابیت و راحتی یک شلوار پارچه ای و یک شلوار اسپورت مردانه متفاوت خواهد بود.

 

چگونه استایل شیک داشته باشیم

زیبا راه رفتن، استایل خوب یک مرد را خواهد ساخت. هیچ چیز به اندازه ظاهری قابل اعتماد نمی‌تواند در اولین برخورد شما با افراد دیگر تاثیرگذار باشد. چه آن افراد، شریک کاری و چه شریک عاطفی شما باشند در برخورد اول شما را براساس ظاهر، استایل و نحوه راه رفتن، نشست و برخاست‌تان مقایسه خواهند کرد.

برای زیبا راه رفتن می‌توانید اصولی که در ادامه گفته شده است را رعایت کنید تا هنگام راه رفتن استایل خوبی داشته باشید:

  • سرتان را کمی رو به بالا نگه دارید؛

  • سر شانه‌ها و سینه‌ها نباید افتاده باشد، به عبارت دیگر قوز نکنید؛
  • گردنتان نباید به سمت جلو کش بیاید؛
  • استوار قدم بردارید.

 نحوه زیبا راه رفتن را تمرین کنید. برای انجام تمرین و رفع ایرادات خودتان کافی است با دوربین گوشی تلفن همراهتان از خودتان فیلم بگیرید و نحوه ایستادن و راه رفتن خودتان را بررسی کنید. از راه رفتن خودتان در شرایط و موقعیت‌های مختلف فیلم بگیرید، زمانی‌که با عجله حرکت می‌کنید، زمانی‌که فرصت کافی دارید و به آرامی گام برمی‌دارید، زمانی‌که ایستاده‌اید، زمانی‌که در حال سخنرانی هستید و... .

شما در هر موقعیت اجتماعی که باشید، با راه رفتن خود پیامی را از نوع شخصیت خود به دیگران انتقال می‌دهید. برای همین بهتر است اصول راه رفتن زیبا را رعایت کنید تا استایل خوبی هنگام راه رفتن داشته باشید و نه تنها ظاهری خوب و با اعتماد‌به ‌نفس از خودتان به نمایش می‌گذارید، سلامتی خود را حفظ ‌کنید و با دردهای پا، گردن و کمر خداحافظی ‌کنید.

 چگونه استایل شیک داشته باشیم

لباس‌هایی برای حفظ استایل خوب

لباس‌هایی که می‌پوشید، استایل شخصی شما را خواهد ساخت. قطعا دوست ندارید لباسی بپوشید که متناسب با اندام شما نباشد و ظاهر شما را به زیبایی نشان ندهد اما گاهی ندانستن برخی اصول باعث می‌شود ناخواسته استایل شما آنطور که باید زیبا به نظر نرسد.در این میان ساده لباس پوشیدن هم بسیار موثر است.

شما به لباس‌هایی نیاز دارید که شانه‌هایتان را پهن‌تر نشان دهد تا هیکل‌تان مردانه نشان داده شود و جذاب به نظر برسید. نحوه لباس پوشیدن شما و پاکیزگی لباس‌هایتان، جذابیت شما را چند برابر می‌کند و موجب می‌شود هنگام راه رفتن استایل خوبی داشته باشید. در ادامه به چند نکته درباره لباس پوشیدن به شما یادآوری شده است تا به عنوان یک آقا در تمامی قرار ملاقات‌های کاری، خانوادگی و... جذاب به نظر برسید:

  • رنگ لباستان را متناسب را رنگ چهره و متناسب با اندامتان انتخاب کنید.
  • همیشه لباس‌هایتان را اتو کنید.
  • لباس‌هایی متناسب با اندامتان بپوشید.
  • پیش از آنکه از خانه خارج شوید، جلوی آینه بروید و لباس‌تان را خوب نگاه کنید.

علاوه بر در نظر گرفتن تمام نکاتی که گفته شد یادتان باشد لباس‌هایی که برای حفظ استایل خوب، مد هستند و در دوره‌ای طرفداران خاص خود را دارند پیشنهادی بیش برای شما محسوب نمی‌شوند. این شما هستید که انتخاب می‌کنید با چه لباسی در جامعه ظاهر شوید. قرار نیست مطابق با مد روزی که هماهنگ با استایل شخصی شما نیست، خودتان را زیر سوال ببرید؛ بلکه شما حق دارید درباره لباسی که می‌خواهید بپوشید خودتان تصمیم بگیرید.

خیاط، تولیدکننده و فروشنده لباس تنها می‌توانند براساس آنچه شما انتظار دارید، پیشنهاداتی را به شما ارائه دهند و شما تعیین‌کننده خواهید بود. کافی است به خودتان اعتماد کنید و با در نظر گرفتن استایل شخصی منحصر‌به‌فرد خودتان، همیشه جذاب به نظر برسید.مراجعی مانند فروشگاه اینترنتی پوشاک معتبر که راهنمای شما در حوزه انتخاب مناسب لباس و پوشاک هستند نیز میتوانند کار گشای این موضوع باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز