خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی دوازدهم در مدرسه علامه حلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۸۰۱

تحصیل در مدارس برتر تهران نهایت آرزو و هدف خیلی از دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم است. البته شاید «نهایت آرزو» کلمه صحیحی نباشد و بتوان گفت تحصیل در این مدارس اتفاقا شروع رسیدن به آرزو و قدم اول برای دستیابی به هدف بزرگ‌تری مثل تحصیل در یک دانشگاه ممتاز، رشته دلخواه و موفقیت‌های تحصیلی و کاری آینده است.

به عبارت دیگر می‌توان گفت آموزش و یادگیری دروس در مدارس ویژه پایتخت تا حدودی تضمین آینده‌ای روشن‌تر برای دانش‌آموزان است. با این حساب جای تعجبی ندارد که خیلی از دانش‌آموزان برای تحصیل در این مدارس با هم رقابت تنگاتنگی داشته باشند.

یکی از مدارسی که به جرات می‌توان گفت بیشترین میزان رقابت تحصیلی را به خود اختصاص داده، مدرسه علامه حلی است. این مدرسه که هم قدمت بسیار زیاد و هم خروجی‌های کم‌نظیری دارد، در طی این سال‌ها امتحان خود را به خوبی پس داده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تحصیل دانش‌آموزان است.

اگر می‌خواهید با این مرکز آموزشی، از برترین مدارس تهران بیشتر آشنا شوید، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

مدرسه علامه حلی را بیشتر بشناسید

این مدرسه یکی از قدیمی‌ترین مراکز آموزشی ایران و مرکز آموزشی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان یا به اختصار سمپاد کشور است. این مدرسه ویژه پسران تاسیس شده و اگر بخواهید معادل آن را برای دختران بشناسید، بهتر است درباره مدرسه فرزانگان تحقیق کنید.

یکی از جالب‌توجه‌ترین ویژگی‌های مدرسه علامه حلی این است که برخلاف تصور عموم مردم، دانش‌آموزان در آن تک بُعدی فعالیت نکرده و تنها روی مباحث درسی تمرکز ندارند. بلکه دانش‌آموزان در اغلب مسابقات علمی، المپیادها، پروژه‌های برتر خوارزمی، مسابقات قرآنی، ادبی، ریاضی و... مشارکت داشته و نتایج قابل‌توجهی دارند.

از دیگر نقاط قوت این مدرسه آن است که با ایجاد یک فضای باز و بدون محدودیت باعث شده خلاقیت دانش‌آموزان سرکوب نشود. آن‌ها با وجود چنین فضای آزادی، می‌توانند هر فعالیت قابل‌قبولی داشته باشند. در مجموع در مدرسه علامه حلی شرایط آموزشی و یادگیری در شرایط بسیار مطلوبی است.

این مدرسه به حدی روی یادگیری دانش‌آموزان با استفاده از شیوه‌های آموزشی کاربردی، عملی و خلاقانه متمرکز است که حتی تدریس ریاضی را با ابزار آموزشی و شیوه‌های متفاوتی پیش می‌برد.

اما کنار کیفیت آموزش و سطح علمی غیرقابل‌انکار مدرسه علامه حلی، بد نیست نگاهی هم به خدمات رفاهی و امکانات آموزشی آن داشته باشید. فوق‌برنامه‌های مختلف آزمایشگاهی، علمی، تجربی و... و برنامه‌های آموزشی تابستان یکی از جالب‌ترین بخش برنامه‌های جانبی مدرسه است که باز هم به رشد خلاقیت و مهارت‌های دانش‌آموزان تمرکز دارد.

از نظر امکانات رفاهی و محیطی می‌توان به آزمایشگاه‌های فیزیک و تجربی مختلف در هر شعبه، سایت کامپیوتری، کلاس‌های ورزشی مختلف برای تمرین رشته‌های ورزشی گوناگون و... را نام برد.

اما در کل نمی‌توانید آن انتظاری که از مدارس غیرانتفاعی و خصوصی دارید را از مدرسه علامه حلی هم داشته باشید. چراکه این مدرسه بیشتر روی بعد علمی تمرکز کرده و ترجیح داده بودجه خود را به موضوعات علمی اختصاص دهد.

کاراتدریس؛ موفقیت برای ورود و تحصیل در مدرسه علامه حلی

اگر می‌خواهید برای سال دوازدهم به این مدرسه وارد شوید، یا از دانش‌آموزان این مدرسه هستید و ترجیح می‌دهید نمرات درخشانی در مدرسه کسب کنید، بهترین راهکار و پیشنهاد، همکاری با گروه آموزشی کاراتدریس است.

این گروه آموزشی که به طور تخصصی روی آموزش و تدریس خصوصی ریاضی فعالیت می‌کند، همه پایه‌ها و مقاطع تحصیلی را به طور کامل پوشش می‌دهد. بنابراین تفاوتی ندارد در کدام پایه درسی در حال تحصیل دهید، در هر صورت می‌توانید برای بهبود شرایط ریاضیات خود مانند جبر، آمار و احتمال، هندسه و... از کمک دبیران حرفه‌ای کاراتدریس بهره ببرید.

مدرسان باتجربه کاراتدریس چه برای تدریس خصوصی دوازدهم و چه سایر مقاطع تحصیلی همراه شما هستند. این گروه که تحت مدیریت و نظارت مهندس پژمان ابراهیمی فعالیت می‌کنند، به لطف سال‌ها کار و تجربه به گنجینه ارزشمندی از سوالات ریاضی مدارس برتر تهران دسترسی دارند.

آشنایی و تسلط بر آخرین تغییرات کتب درسی، تسلط بر شیوه‌های آموزشی نوین و جدید از نوع مشارکت بیشتر دانش‌آموزان در تدریس، آشنایی با متدهای آموزشی مدارس برتر تهران، آشنایی با شیوه آزمون ورودی مدارس برتر، توانایی آموزش به دانش‌آموزانی با شرایط سنی و ویژگی‌های مختلف و... همه‌وهمه از جمله نقاط قوت تیم آموزشی کاراتدریس است.

اما خدمات تیم آموزشی کاراتدریس تنها به آموزش و تدریس خصوصی ریاضی محدود نیست. این تیم حرفه‌ای برای حل تمرین و نمونه سوالات امتحانی ریاضی هم کنار دانش‌آموزان است. بنابراین اگر شب امتحان نیاز به حل سوالات امتحانی دارید، می‌توانید سوالات خود را برای مدرسان کاراتدریس ارسال کنید. آن‌ها بدون فوت وقت به پیام شما پاسخ خواهند داد و به این ترتیب دیگر نگران از دست دادن زمان نمی‌شوید.

مدرسان تیم کاراتدریس پس از بررسی سوالات موردنظر، هزینه حل آن‌ها را به شما اعلام خواهند کرد. پس از واریز وجه می‌توانید پاسخ تشریحی کامل و توضیحات جامع حل هر سوال را از تیم کاراتدرس دریافت کنید تا به نکات آموزشی پنهان در سوالات و تمرینات پی ببرید.

برای آشنایی با خدمات مختلف کاراتدریس و  ارتباط گرفتن با دبیران آن کافی است به آدرس سایت کاراتدریس مراجعه کرده و از طریق شماره تماس‌های درج شده در سایت، با مهندس پژمان ابراهیمی ارتباط برقرار کنید. ایشان پس از گفتگو با شما، مشخص کردن سطح دانش ریاضی، بررسی هدف تحصیلی و مدرسه موردنظرتان، بهترین و سازگارترین دبیر را به شما معرفی خواهند کرد.

با همراه دبیری که ارتباط خوبی با شما برقرار کند، می‌تواند بالاترین بازدهی را حین تدریس خصوصی ریاضی داشته و نتایج درخشانی در آزمون ورودی مدرسه علامه حلی کسب کنید.

اگر شما هم از خدمات این تیم حرفه‌ای استفاده کرده‌اید، می‌توانید تجربه خود را با سایر کاربران و مخاطبان در میان بگذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز