خبرگزاری کار ایران

در چه مناسبت‌هایی باید باکس گل هدیه بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۶۶۸

باکس گل یکی از متفاوت‌ترین و لوکس‌ترین دیزاین‌های گل به شمار می‌رود. این هدیه زیبا به دلیل خاص بودن و تنوع بالای آن، طرفداران زیادی داشته و در مناسبت‌های مختلف هدیه داده می‌شود. در حال حاضر این باکس‌ها که در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند، جای گل آرایی‌های قدیمی را گرفته و به سبکی مدرن و جدید تبدیل شده‌اند.

هدیه دادن باکس گل

همه افراد در مناسبت‌های خاص برای افراد مهم زندگی‌شان، در جستجوی هدیه‌ای هیجان انگیز هستند. هدیه‌ای که بتواند علاوه بر نفوذ در قلب طرف مقابل، خاطره‌ای زیبا بسازد. یکی از بهترین و مناسب‌ترین هدایا برای عزیزان، هدیه دادن گل است. قرن‌هاست از گل‌ها به عنوان یک هدیه دوست داشتنی که پیام‌های مختلفی را به همراه دارند، استفاده می‌شود. هدیه دادن گل به معشوق نیز رایج‌ترین کاربرد گل‌هاست. امروزه نیز انواع گل‌ها با دیزاین‌های مختلف به عنوان هدیه‌ای برای ابراز احساسات انتخاب می‌شوند. در بین تمام گل‌هایی که می‌شناسیم گل رز از محبوبیت خاصی برخوردار است. این گل در رنگ‌های مختلف، در تزیین باکس گل نیز به خوبی خودنمایی کرده و هدیه‌ای زیبا را تشکیل می‌دهد. جعبه گل‎‌های متنوع و خاص را می‌توانید با خرید آنلاین گل و گیاه از گلفروشی‌های آنلاین تهران مانند گُل‌سِتان تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

هدیه باکس گل در مناسبت‌های مختلف

گل‌ها و باکس‌های گل به دلیل تنوع بالایی که دارند، می‌توانند یک هدیه خاص برای عزیزان شما باشند. همچنین به دلیل گوناگونی در طرح و مدل، تمام سلیقه‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهند. در ادامه به مناسبت‌هایی که می‌توان در آن از خرید باکس گل به عنوان یک هدیه مناسب استفاده کرد، اشاره می‌کنیم.

در چه مناسبت‌هایی باید باکس گل هدیه بدهیم

هدیه روز تولد

یکی از بهترین مناسبت‌ها جهت خرید باکس گل، روز تولد افراد می‌باشد. می‌توانید در روز تولد فرد مورد نظرتان با توجه به سلیقه‌ای که از او سراغ دارید، برای او باکس مورد علاقه‌اش را خریداری کنید. گل‌ها هدایایی هستند که می‌توانند چه در حضور شما و چه زمانی که شما در مراسم نیستید و فقط گل را ارسال می‌کنید، تاثیر خود را داشته باشند. در چنین مناسبتی بهتر است که از گل‌هایی مانند رز صورتی، میخک، لیلیوم و یا ترکیبی از چندین گل رنگی استفاده کنید، تا بتوانند به بهترین شیوه احساسات شما را منتقل کنند.

عیادت بیمار و آرزوی سلامتی

از زمان‌های قدیم مرسوم بوده است که برای عیادت از بیماران از گل و گیاه استفاده کنند. در این مواقع هیچ چیز مانند روحیه خوب بر بیمار، اثرگذار نخواهد بود. با توجه به این که گل‌ها تاثیر بسزایی در ایجاد حس خوب و انرژی مثبت در افراد دارند، هدیه دادن باکس گل برای عیادت از یک بیمار ایده بسیار خوبی است. اما در این مورد توجه داشته باشید باکس گلی که خریداری می‌کنید، گرده و بو نداشته باشد. زیرا در برخی مواقع امکان دارد که وجود گرده و بوی گل برای بیمار مضر باشد و یا ایجاد حساسیت کند.

روز ولنتاین

ابراز عشق و دوست داشتن همیشه با هدیه دادن همراه است. گل‌ها، لطیف‌ترین موجوداتی هستند که مقدس‌ترین احساس بشری یعنی عشق را به گیرنده آن نوید می‎‌دهند. به همین دلیل است که  گل رز به عنوان نمادی از روز عشق به شمار می‌آید و قرارگیری آن در یک باکس خاص و زیبا هدیه مناسبی برای روز ولنتاین خواهد بود. گل رز قرمز در میان اکثر مردم دنیا به نشانی از ‌عشق شهرت دارد. استفاده از سایر گل‌‌ها به رنگ قرمز برای این مناسبت بسیار زیبا خواهد بود.

در چه مناسبت‌هایی باید باکس گل هدیه بدهیم

روز پدر، روز مادر

پدر و مادر ارزشمندترین افراد در زندگی انسان‌ها هستند که تلاش و فداکاری آنها برای فرزندان شایسته قدردانی است. در روز پدر و روز مادر با تقدیم جعبه گلی زیبا و جذاب لبخند بر لب این عزیزان بیاورید و قدری از زحمات آنها را با این هدیه جبران کنید. می‌توانید با یک باکس گل مملو از گل‌های سفید مانند ارکیده، رز، لیسیانتوس و آنتوریوم که نمادی از پاکی و لطافت هستند، این عزیزان را سوپرایز کنید.

عرض تسلیت و ابراز همدردی

علاوه بر مناسبت‌هایی که تا به این جا ذکر شد، می‌توان از باکس گل جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با افراد داغدیده نیز استفاده کرد. از دست دادن عزیز یک موضوع بسیار سخت و دردناک است و همیشه پیدا کردن کلماتی برای تسلیت و همدردی، کار دشواری است. قرار دادن گل‌های مناسب عزاداری در یک باکس به رنگ مشکی، می تواند در عرض تسلیت گزینه مناسبی باشد. در این گونه موارد روی کارت پستالی که بر روی باکس قرار می‌دهید، نام خود را همراه با پیام تسلیت یادداشت نمایید.

جعبه گل سالگرد ازدواج

در زندگی هر فرد مناسبت‌های مهمی وجود دارد. سالروز ازدواج، سالگرد نامزدی یا حتی اولین قرار ملاقات از این مناسبت‌های شیرین است. باکس گل به تنهایی و یا در کنار سایر هدایای شما می‌تواند تا حد زیادی برای همسرتان جذاب و دلنشین باشد. در این روز زیبا، بهترین گل برای بیان احساسات و نشان دادن عمق رابطه شما، گل‌هایی به رنگ قرمز هستند. گل‌هایی مانند رز، لاله و میخک قرمز هم که درون باکس قرار گرفته باشند، می‌توانند هدایای بسیار مناسبی برای جشن گرفتن سالگرد ازدواج باشند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز