خبرگزاری کار ایران

بهترین "کارتن سازی" | تولید انواع کارتن پستی + کارتن لمینتی + کارتن دایکاتی و ...

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۳۷۷

مطمئنا هر شخصی تا کنون حداقل یک بار از خدمات پست استفاده کرده است. یکی از الزامات جهت پست کردن وسایل، کارتن پست می باشد. با وجود اینکه بسیاری از افراد از اهمیت این مورد چشم پوشی می کنند اما جالب است بدانید کارتن های پست تا اندازه زیادی می توانند شما را از ضررهای مالی نجات دهند.

به عنوان مثال فرض کنید قصد دارید وسیله ای شکننده را از طریق پست به دست یکی از دوستان خود برسانید. در این شرایط اگر از کارتن های پستی بی کیفیت استفاده کنید، ممکن است بسته مورد نظرتان آسیب دیده و متحمل ضرر زیادی شوید.

البته درست است که بیمه بخشی از هزینه محصول را به شما پرداخت می کند با این وجود حساب کردن  روی بیمه محصولات در پست، کار چندان عاقلانه ای محسوب نمی شود؛ دلیل این امر این است که در وهله اول جنس شما آسیب دیده و زمانی که برای پست کردن آن صرف کرده اید هدر رفته است. در وهله دوم تا مدت ها برای دریافت بیمه باید صبر کنید و چه بسا این انتظار تا چندین ماه ادامه داشته باشد.

بنابراین آیا بهتر نیست از همان ابتدا با استفاده از یک بسته بندی و یا کارتن پستی مناسب از بروز حوادث این چنینی جلوگیری کنید؟ اما یک کارتن پستی چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتوان کاملا به آن اعتماد نمود؟ در ادامه چند پارامتر مهم و تاثیرگذار در انتخاب کارتن پستی را بررسی خواهیم کرد اما پیش از آن اجازه دهید به یکی از باورهای غلط مردم در رابطه با کارتن پستی بپردازیم.

باوری غلط در رابطه با کارتن سازی و استفاده از کارتن پستی

گاهی اوقات انتظاری که افراد از کارتن های پستی دارند بیش از پتانسیل های آن می باشد. به زبان ساده برخی انتظار دارند تا با خرید یک کارتن پستی محصولشان به هیچ عنوان و با هیچ ضربه ای آسیب نبیند. اگر چنین دیدگاهی در رابطه با کارتن پستی دارید بهتر است آن را تغییر دهید چراکه نه یک کارتن مقوایی و نه حتی یک کارتن فلزی(!) نمی تواند به طور صد در صد از یک کالا هنگام ضربه خوردن محافظت کند.

تنها کاری که این کارتن ها انجام می دهند کاهش خسارات احتمالی هنگام ضربه خوردن می باشد. بنابراین این فکر را از سرتان بیرون کنید که در صورت استفاده از کارتن پستی، محصولاتتان از هرگونه ضربه ای در امان خواهند بود.

اکنون که با یک باور غلط اما به شدت فراگیر در بین مردم، آشنا شدید نوبت به آن می رسد که به بررسی مهم ترین پارامترهای انتخاب جعبه یا همان کارتن پستی بپردازیم.

مقاومت و استحکام

بهترین "کارتن سازی" | تولید انواع کارتن پستی + کارتن لمینتی + کارتن دایکاتی و ...

همانطور که همگی اطلاع دارید، مقاومت مهم ترین ویژگی یک کارتن به حساب می آید. هرچه مقاومت کارتن بیشتر باشد طبیعتا هزینه آن نیز افزایش خواهد یافت. اما خوب است بدانید مقاومت کارتن تنها به تحمل ضربه محدود نمی شود؛ بلکه عوامل دیگری مانند رطوبت نیز در تعیین مقاومت کارتن پستی موثر می باشند.

به همین دلیل است که کارتن لمینتی روز به روز با استقبال بیشتری از سوی مردم و توزیع کنندگان رو به رو می شود. این نوع کارتن ها به دلیل وجود یک لایه پلاستیکی روی جعبه از مقاومت بیشتری نسبت به کارتن های معمولی برخوردار هستند و طبیعتا هزینه بیشتری نیز برای تهیه آن ها باید پرداخت.

طول، عرض و ارتفاع

همه ما در دوران مدرسه با مفاهیم طول و عرض و ارتفاع تا حدودی آشنا شدیم. یکی از مهم ترین کاربرد این موارد به دست آوردن حجم می باشد. اما همانطور که مطمئنا متوجه شده اید این مقاله در رابطه با آموزش ریاضی نیست! پس دانستن موارد مذکور چه فایده ای برای ما دارد؟

در انتخاب کارتن پستی پس از بررسی مقاومت نوبت به بررسی حجم جعبه می باشد. این حجم نه باید به اندازه ای کوچک باشد که محصول در آن جای نگیرد و نه به اندازه ای بزرگ که محصول در آن به راحتی جا به جا شود. با این وجود با توجه به تجربه بهتر است حجم یا همان اندازه کارتن پستی کمی بزرگ تر از اندازه محصول باشد؛ توجه کنید که فقط کمی بزرگ تر!

تاثیر ظاهر بر جلب رضایت مشتری

از مقاومت و حجم که بگذریم، سخن ظاهر خوش تر است! ظاهر یک بسته بندی از گذشته تا کنون یکی از تاثیرگذار ترین ویژگی ها در هر عرصه ای به حساب می آید. تفاوتی ندارد قصد خرید لباس را داشته باشید یا یک بسته بیسکوئیت، در هر صورت ظاهر آن تاثیر مستقیمی بر انتخابتان دارد. به حرف افرادی گوش نکنید که مدام می گویند "مهم درون بسته بندی است و نه ظاهرش". این یک دروغ بزرگ برای از رده خارج کردن افراد بی اطلاع می باشد.

خود شما اگر به فروشگاهی بروید و با دو جعبه بیسکوئیت رو به رو شوید که هیچکدام را تا کنون امتحان نکرده اید، کدام را انتخاب می کنید؟ یک بسته بندی که بسیار ساده و بدون هیچ شکل خاصی است یا بسته بندی که رنگ بندی در آن به خوبی رعایت شده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد؟ با فرض اینکه جنس داخل هر دو بسته بندی یکسان باشد، می توانیم نتیجه بگیریم بسته بندی که ظاهر جذاب تری داشته باشد شانس بیشتری برای انتخاب شدن دارد.

از طرفی دیگر این موضوع راجع به کارتن های پستی نیز صدق می کند. اگر قصد پست کردن محصولی را برای اهداف کاری داشته باشید مطمئنا استفاده از یک کارتن لمینتی با ظاهری مناسب خیلی بهتر از کارتن های معمولی می باشد و مطمئنا تاثیر بیشتری بر دریافت کننده خواهد داشت.

قیمت کارتن پستی

بهترین "کارتن سازی" | تولید انواع کارتن پستی + کارتن لمینتی + کارتن دایکاتی و ...

از جمله معضلات موجود هنگام انتخاب کارتن های مختلف، اطلاع نداشتن از قیمت آن ها می باشد. به همین دلیل است که افراد زیادی از کارتن های پستی بی کیفیت استفاده می کنند زیرا بر این باورند که کارتن های با کیفیت هزینه بالایی دارند؛ در صورتی که به هیچ عنوان اینگونه نیست. از طرفی دیگر رفت و آمد به تولیدی های کارتن و یا شرکت های کارتن سازی تا اندازه زیادی وقت و البته هزینه شما را تلف می کند.

سایت گلبرگ باکس علاوه بر محصولات با کیفیتی که ارائه می دهد یک قابلیت منحصر به فرد دارد که شما را از دردسرهای رفت وآمد و جا به جایی نجات می دهد. شما با استفاده از قابلیت تعبیه شده در داخل سایت می توانید با وارد کردن مشخصات کارتن مورد نظرتان، هزینه و پیش فاکتور آن را در کمتر از دو دقیقه و به صورت آنلاین دریافت نمایید.

این دو دقیقه می تواند شما را از ساعت ها رفت و آمد طولانی به کارتن سازی و تولیدی های مختلف رها کند و وقت شما را برای سایر کارهایتان آزاد نماید. بنابراین اگر قصد خرید کارتن پستی و یا کارتن لمینتی را دارید، پیشنهاد ما سایت گلبرگ باکس می باشد.

صرف هزینه برای کارتنی که علاوه بر مناسب بودن کیفیت و جذابیت ظاهری، سایر نیازهای شما را نیز برطرف کند( مانند دارا بودن برچسب پستی و مواردی از این قبیل) می تواند منجر به کاهش هزینه ها شده و مهم تر از آن به صرفه جویی در زمانتان ختم شود.

در پایان مجددا تاکید می کنیم که مهم ترین ویژگی یک کارتن پستی و کارتن لمینتی مقاومت آن در برابر ضربات احتمالی بوده و اگر قصد دارید از خساراتی که ممکن است برای محصولتان پیش بیاید جلوگیری کنید، بهتر است هزینه بیشتری را صرف خرید کارتن پستی مورد نظر خود نمایید.

همچنین در صورتی که ابهاماتی در رابطه با قیمت کارتن سازی دارید می توانید با مراجعه به سایت گلبرگ باکس ابهامات خود را رفع کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز