خبرگزاری کار ایران

تست pcr در منزل و محل کار شما | بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۸۷۱

گویی کرونا قصد ندارد به این راحتی پای خود را از زندگی انسان‎ها بیرون بکشد. چنان در زندگی روزمره ما رخنه کرده که همه برنامه‎ ریزی‎ ها را بهم ریخته است. شروع تزریق واکسن کرونا خبر خوبی است اما برای رهایی از آن راه سخت و طولانی در پیش داریم.

هنوز هم برای در امان بودن باید تا جایی که می‎توانیم در خانه بمانیم، سفر نرویم، ماسک بزنیم، دستها را مرتبا ضد عفونی کنیم، فاصله اجتماعی را رعایت کنیم و در صورت نیاز از خدمت تست کرونا در منزل بهره ببریم.

حضور در مراکز درمانی ما را بیشتر از هر زمانی دیگری در معرض ابتلا به این بیماری قرار می‎دهد. با استفاده از پکیج‎های تست کرونا هوم کا به راحتی امکان انجام آزمایش pcr در منزل یا محل کار شما وجود دارد.

مزایای انجام تست pcr در منزل و محل کار

از جمله مزایای انجام تست pcr در منزل و محل کار می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:  

  • کاهش ازدحام در مراکز درمانی
  • کاهش میزان رفت و آمدهای شهری
  • کاهش ریسک ابتلا افراد سالم به بیماری. در این شرایط بیماران معمولا با یک همراه به مراکز درمانی مراجعه می‎کنند به همین دلیل گفته می‎شود تعداد افرادی بیشتری در معرض ابتلا به کرونا قرار خواهند گرفت.
  • با انجام آزمایش pcr در محل کار، سلامتی افراد پایش می‎شود. این امر از تعدیل نیرو و ضرر  و زیان‎های ناشی از آن جلوگیری خواهد کرد.

چرا به آزمایش pcr نیاز داریم؟

تنها ترین و مطمئن‎ترین راه برای تشخیص کووید-۱۹ انجام تست پی سی آر است. سایر آزمایش‎های تشخیصی مکمل این آزمایش بوده و به تنهایی نمی‎توانند در تشخیص بیماری موثر باشند. برای مثال تست آنتی بادی به پزشک کمک می‎کند تا مرحله بیماری را تشخیص دهد. زمانی که ویروس به بدن حمله می‎کند، سیستم دفاعی شروع به ترشح آنتی بادی خواهد کرد. در این حالت سطح آنتی بادی IgM افزایش می‌یابد. این امر یعنی اینکه بیماری در مراحل ابتدایی خود قرار داشته و بدن در حال مبارزه با آن است.

 

تست pcr در منزل و محل کار شما | بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه

سوال مهم این است که آیا ویروس کووید-۱۹ باعث فعالیت سیستم دفاعی بدن شده است یا بیماری‎های مشابه آن؟ این تست به طور قطع نمی‎تواند به این سوال پاسخ دهد. به همین دلیل از آن برای تشخیص کووید-۱۹ استفاده نمی‎کنند.

در صورتیکه سطح آنتی بادی IgG بالا باشد، یعنی بیماری در مراحل انتهایی خود قرار داشته و سیستم دفاعی بدن آن را دفع کرده است. در این حالت بیمار رو به بهبود است. گاهی اوقات سطح این آنتی بادی به قدری در بدن کم است که در آزمایش نشان داده نمی‎شود. به همین دلیل احتمال بروز خطا وجود دارد.

تست pcr در منزل و محل کار چگونه انجام می شود؟

انجام تست pcr در منزل و محل کار دقیقا مانند محیط آزمایشگاهی است، با یک تفاوت بزرگ! در این حالت به جای اینکه شما به آزمایشگاه مراجعه نماید، تکنسین به منزل یا محل مورد نظر اعزام خواهد شد.

در ابتدا باید بدانید برای انجام این آزمایش اصلا لازم نیست ناشتا باشید و در هر ساعت از شبانه‎روز می‎توانید برای نمونه‎گیری اقدام نمایید. برای این منظور از مخاط بینی و حلق نمونه گرفته می‎شود. در طی آن تکنسین یک سواپ پنبه‎ایی را به انتهای حلق یا بینی وارد خواهد کرد و به  مدت ۱۵ ثانیه آن را به صورت دورانی حرکت می‎دهد. این سواپ طولی برابر با ۱۵ سانتیمتر دارد. حتما می‎پرسید آیا نمونه‎گیری درد دارد؟ خیر، در طی آن اصلا دردی را حس نمی‎کنید، اما به محض وارد شدن سواپ به انتهای حلق احساس سرفه یا خفگی به شما دست خواهد داد. البته مدت زمان آن بسیار کوتاه است، با این حال اگر هنگام نمونه‎گیری توانایی کنترل سرفه را ندارید، حتما با حرکت دست به تکنسین اطلاع دهید.

آیا تست pcr در منزل برای کودکان نیز انجام می شود؟

کودکان از جمله گروه‎های پرخطر به‎شمار می‎روند، به همین دلیل به مراقبت و توجه بیشتری نیاز دارند. سیستم ایمنی آنها مانند بزرگسالان رشد نیافته است، به همین دلیل در مواجهه با بیماری ضعیف‎تر عمل خواهد کرد. از سویی دیگر حضور در مراکز درمانی باعث استرس و فشار روحی در آنها خواهد شد. این امر منجر به بیقراری آنها می‎شود. مجموعه این عوامل سبب می‎شود تا والدین ترجیح دهند از خدمت تست کرونا در منزل برای کودکان خود بهره ببرند. نحوه انجام تست pcr برای کودکان، دقیقا مانند بزرگسالان بوده و هیچ تفاوتی با آنها ندارد.

گروه‎های پرخطر زیر نیز می‎تواند از خدمت آزمایش کرونا در منزل هوم کا بهره ببرند. کافی است سفارش خود را به صورت رایگان در سایت ثبت نمایید. کارشناسان ما در کوتاه‎ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت:

  • افرادی که به دلیل بیماری‎های زمینه‎ایی دارای سیستم ایمنی ضعیفی هستند.
  • زنان باردار
  • سالمندان
  • افراد و کودکانی که از بیماری‎های خاص جسمی و ذهنی رنج می‎برند.

هزینه pcr در تهران

قیمت تست pcr  در تهران با توجه به تعرفه‎ایی که برای آن در نظر گرفته شده است، تعیین می‎شود. برای این منظور می‎توانید از خدمات سازمان‎های بیمه‎ایی نیز بهره ببرید. بسیاری از شرکت‎های بیمه‎ایی برای کاهش فشار مالی آزمایش کووید-۱۹ پرداخت بخشی از هزینه را برعهده می‎گیرند. برای این منظور کافی است قبض پرداختی را در کنار سایر مدارک به شرکت بیمه‎ایی مورد نظر ارائه دهید. اینکه شرکت بیمه چه مقدار از مبلغ مورد نظر را پرداخت می‎نماید، بستگی به قواعد و ضوابط شرکت مورد نظر دارد. برای کسب اطلاعات دقیق و معتبر لازم است با سازمان تماس بگیرید.

تست pcr در منزل و محل کار شما | بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه

تست کرونا در منزل با هوم کا

برای انجام تست کرونا در منزل می‎توانید از پکیج‎های متنوع آزمایش کرونا هوم کا بهره ببرید. از محبوب‎ترین پکیج‎های تست کرونا می‎توان به تست پی سی آر ۱۲ -۲۴ ساعته اشاره کرد. در این پکیج نمونه ‎گیری به طور همزمان از طریق بینی و حلق انجام خواهد شد.

از دیگر خدمات مجموعه هوم کا در این زمینه می‎توان به تست پی سی آر پرواز ( خارج از کشور ) اشاره کرد. در این خدمت نیز نمونه ‎گیری از طریق حلق و بینی انجام خواهد شد و نتیجه آن طی ۱۲ تا ۲۴ ساعت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برای ثبت درخواست می‎توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس گرفته یا سفارش خود را به صورت رایگان در سایت www.homeca.ir ثبت نمایید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز